Wyniki wyszukiwania
– PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. prowadzą największy program inwestycyjny w swojej historii. Przyjęcie Krajowego Programu Kolejowego pozwoli zrealizować projekty za 67 mld zł. W naszej działalności i
PRZECZYTAJPolskie Linie Kolejowe na TRAKO!
22.09.2015
Zapraszamy wszystkich do odwiedzenia stoiska B19 w centrum wystawienniczo-konferencyjnym Amber Expo w Gdańsku, na którym w dniach 22-25 września będą czekać przedstawiciele PKP Polskich Linii Kolejowy
PRZECZYTAJPKP Polskie Linie Kolejowe S.A. rozpoczynają realizację jednego z kluczowych projektów modernizacyjnych na polskiej kolei: budowy infrastruktury systemu ERTMS/GSM-R na około 13 600 km zarządzanych lin
PRZECZYTAJW grudniu 2015 roku pociągi wrócą na linię z Warszawy do Białegostoku. Do ukończenia modernizacji tej części paneuropejskiego korytarza kolejowego (Rail Baltica) pozostaje jeszcze ważny odcinek między
PRZECZYTAJPLK otwiera rynek dla nowych technologii
18.09.2015
Polskie Linie Kolejowe rozpoczynają realizację jednego z kluczowych projektów modernizacyjnych na polskiej kolei: budowy infrastruktury systemu ERTMS/GSM-R na około 13 600 km linii zarządzanych przez
PRZECZYTAJŁącznica Kraków Zabłocie – Kraków Krzemionki to kluczowa inwestycja na terenie Krakowa. Projekt zakłada budowę dwóch torów na estakadach o długości ponad 2,5 km pomiędzy liniami kolejowymi Kraków Głów
PRZECZYTAJPLK otworzyły linię z Krakowa do Balic
15.09.2015
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. otrzymały w poniedziałek pozwolenie na użytkowanie linii kolejowej z Krakowa do Balic. Dokument został wydany przez Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego. To oznac
PRZECZYTAJKrajowy Program Kolejowy zapewnia finansowanie i sprawne prowadzenie projektów, przy znacznym wsparciu środkami Unii Europejskiej. Wśród efektów jego realizacji będą zdecydowana poprawa jakości w prze
PRZECZYTAJOpóźnienie wykonawcy zmusiło PLK do dodatkowego zaangażowania swoich zasobów, w tym do koordynacji prac poszczególnych firm pracujących na rzecz wykonawcy. Niezbędne też było maksymalne wzmocnienie ze
PRZECZYTAJUrządzenia detekcji stanów awaryjnych taboru tzw. dSAT są umieszczone na torach i wykrywają uszkodzenia kół wagonów i lokomotyw. Nie wymagają zatrzymywania pociągów i w związku z tym nie powodują opóź
PRZECZYTAJ