• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy mln. Rezultatów: 2353, czas wyszukiwania 10 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/z-krakowa-do-katowic-34-wiadukty-kolejowe-za-miliony-zl-4079

Z Krakowa do Katowic 34 wiadukty kolejowe za miliony zł

25.01.2019

miejscowości. Tylko budowa wiaduktu w Jaworznie, wraz z sąsiadującym układem drogowym warta jest 15 mln zł. Łącznie na linii kolejowej E30, pomiędzy Krakowem i Katowicami, PLK realizuje 34 wiadukty kolejowe

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/stacja-slawkow-35-mln-zl-na-nowe-perony-i-przebudowe-stacji-4114

Stacja Sławków – 35 mln zł na nowe perony i przebudowę stacji

26.02.2019

odcinkach: Sosnowiec Główny – Sosnowiec Dańdówka (marzec 2016 – 26 mln zł), Sosnowiec Dańdówka – Dąbrowa Górnicza Strzemieszyce (grudzień 2016 - 23 mln). Zakres prac na tych odcinkach obejmował wymianę 17 km torów [...] na odcinku Tunel – Bukowno – Sosnowiec Płd.”. Inwestycja ze środków budżetowych sięgająca prawie 35 mln złotych usprawni połączenia kolejowe na terenie Zagłębia Dąbrowskiego. Stacja Sławków spełni oczekiwania [...] się sprawność i poziom bezpieczeństwa w ruchu kolejowym. Wartość prac na stacji Sławków to prawie 35 mln zł. Prace zaplanowano na lata 2019 – 2020. Inwestycja finansowana jest z budżetu państwa. Lepsze podróże

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/35-mln-zl-na-poprawe-wygladu-stacji-i-przystankow-w-calej-polsce-2661

35 mln zł na poprawę wyglądu stacji i przystanków w całej Polsce

03.11.2014

tury kolejowej zwiększa wydatki na niewielkie remonty – w tym roku wyda na ten cel 35 mln zł, a w przyszłym 45 mln zł. Poza kompleksowymi modernizacjami i rewitalizacjami całych linii kolejowych, których

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/35-mln-zl-na-podwyzszenie-bezpieczenstwa-na-przejazdach-kolejowych-w-wielkopolsce-2637

35 mln zł na podwyższenie bezpieczeństwa na przejazdach kolejowych w Wielkopolsce

01.10.2014

przejazdów. Realizacja tych działań, współfinansowanych przez Unię Europejską, kosztuje ponad 300 mln zł. Bezpieczeństwo to jeden z priorytetów PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. Modernizacje i rewitalizacje

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-po-35-latach-wroci-do-lomzy-8571

Kolej po 35 latach wróci do Łomży

18.07.2023

zabezpieczenia. Budżet prac zaplanowanych w ramach projektu wynosi 430 mln zł, w tym blisko 366 mln zł z budżetu państwa oraz 64,5 mln (15 proc.) ze środków samorządu województwa. Ogłoszenie przetargu na [...] ch połączeń kolejowych lub połączenia wymagają usprawnienia. Dzięki realizacji Kolei Plus ok. 1,5 mln ich mieszkańców zyska lepszy dostęp do kolei pasażerskiej. Projekty w Programie obejmują: 12 projektów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/350-mln-zl-na-remont-torow-i-infrastruktury-kolejowej-polnocnej-obwodnicy-gop-3691

350 mln zł na remont torów i infrastruktury kolejowej Północnej Obwodnicy GOP

06.04.2018

Chorzów Stary – Mysłowice Brzezinka – Oświęcim oraz Dorota – Mysłowice Brzezinka". o wartości ponad 360 mln zł (netto) będzie współfinansowany z POIiŚ 2014 – 2020. Realizacja prac planowana jest na lata 2019

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-na-trasie-katowice-krakow-352-mln-zl-na-odcinek-krzeszowice-krakow-mydlniki-2998

Modernizacja na trasie Katowice – Kraków. 352 mln zł na odcinek Krzeszowice – Kraków Mydlniki

30.01.2016

Kraków na odcinku Krzeszowice – Kraków Mydlniki. Zgodnie z umową, prace na tym odcinku za ponad 352 mln zł brutto, wykona Konsorcjum w składzie: VIAS Y CONSTRUCCIONES S.A., DRAGADOS S.A., ELECTREN S.A.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/355-mln-zl-na-ostatni-etap-modernizacji-linii-poznan-wroclaw-3410

355 mln zł na ostatni etap modernizacji linii Poznań-Wrocław

23.06.2017

Ministerstwie Infrastruktury i Budownictwa. - Umowa dotycząca odcinka Rawicz – Leszno, o wartości 355 mln zł netto, to drugi kontrakt PLK na trasie z Rawicza do Czempinia. Inwestycja zapewni krótszy czas przejazdu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rozpoczecie-prac-modernizacyjnych-na-linii-kolejowej-nr-356-pomiedzy-poznaniem-wschodnim-a-wagrowcem-1301

Rozpoczęcie prac modernizacyjnych na linii kolejowej nr 356, pomiędzy Poznaniem Wschodnim a Wągrowcem

20.05.2011

Wielkopolskiego na lata 2007 – 2013. Wartość zadania, zgodnie z podpisaną umową wynosi około 153 mln zł. Prace finansowane są z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz Funduszu Kolejowego i środków

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/poznan-36-mln-zl-na-lepsza-obsluge-pasazerow-tory-i-most-3084

Poznań. 36 mln zł na lepszą obsługę pasażerów, tory i most

01.06.2016

na przeprawie wymieniono już na nowe 5 przęseł, położono nowe tory i sieć trakcyjną. Prace za 17 mln zł umożliwiły jadę pociągów po wcześniej zamkniętym torze, z prędkością 120 km/h. Obecnie odnowione [...] Modernizacja torów pomiędzy Starołęką a Poznaniem realizowana jest z budżetu i kosztuje prawie 36 mln zł. Zakończenie prac zaplanowano na koniec grudnia 2016 r. Wykonawcą prac jest firma ZUE S.A. z Krakowa

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...37383940414243444546...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 411 do 420 z 2353.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook