• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy ramach. Rezultatów: 3666, czas wyszukiwania 15 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-wiadukty-i-perony-na-trasie-krakow-krzeszowice-3381

Nowe wiadukty i perony na trasie Kraków – Krzeszowice

15.05.2017

inwestycji na całej trasie Katowice – Kraków, planowane jest w 2020 r. Projekt realizowany jest w ramach unijnego instrumentu finansowego „Łącząc Europę”, który zapewni finansowanie modernizacji linii Katowice

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/do-zakopanego-i-skawiny-juz-z-nowego-peronu-krakow-krzemionki-3105

Do Zakopanego i Skawiny już z nowego peronu Kraków Krzemionki

29.06.2016

Kraków Krzemionki” ubiega się o finansowanie przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Wartość robót to 257 978 744,89 PLN (brutto).

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/krakow-laczenie-lacznicy-bedzie-krotsza-podroz-do-zakopanego-3080

Kraków. Łączenie łącznicy – będzie krótsza podróż do Zakopanego

27.05.2016

Kraków Krzemionki” ubiega się o finansowanie przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Wartość robót to 257 978 744,89 PLN (brutto).

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/umowa-na-pelnienie-nadzoru-nad-modernizacja-linii-krakow-rzeszow-podpisana-1415

Umowa na pełnienie nadzoru nad modernizacją linii Kraków – Rzeszów podpisana

01.09.2011

z o.o., Lublin. Usługa wymaga także współpracy z dyrektorem projektu i kierownikami kontraktów w ramach realizacji zadania, zajmującymi się m.in. koordynacją działań podmiotów zaangażowanych w zarządzanie [...] Inżynier będzie świadczył pełen zakres usług związanych z nadzorem nad realizacją umów podpisanych w ramach przetargów, spraw związanych z umowami przyłączeniowymi, dotyczącymi wykonania robót obejmujących [...] Katowice, Kraków, Tarnów, Rzeszów, Przemyśl, kończąc się na Ukrainie, gdzie dociera do Lwowa i Kijowa. W ramach modernizacji planowane jest dostosowanie trakcji kolejowej do standardów z umów międzynarodowych

PRZECZYTAJ
/klienci-i-kontrahenci/wspolpraca-zarzadcow/wspolpraca-miedzynarodowa/krajowi-zarzadcy

Krajowi Zarządcy

KOLEJOWYCH PRZYLEGAJĄCYCH DO PUNKTU STYKU LINII KOLEJOWYCH PLK opracowuje wielosieciowe trasy pociągów w ramach rocznego, indywidualnego i aktualizacji rocznego rozkładu jazdy pociągów oraz trasy katalogowe na [...] zakresie. W przypadku wystąpienia kolizji pomiędzy złożonymi wnioskami o przydzielenie tras pociągów w ramach danego rocznego rozkładu jazdy pociągów, PLK przeprowadza koordynacje z zainteresowanymi aplikantami

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/warszawa-lublin-najwiekszy-projekt-kpk-rozpoczety-3389

Warszawa – Lublin, największy projekt KPK rozpoczęty

29.05.2017

inwestorów i turystów – powiedział Przemysław Czarnek, wojewoda lubelski. Krótsza podróż – szybki tor W ramach prac między Lublinem a Otwockiem PLK zmodernizują 150 km torów i sieci trakcyjnej do prędkości 160 [...] Ferroviarie S.p.A., „Zhol zhondeushi Company” LLP za 930,5 mln zł. Inwestycja realizowana jest w ramach projektu „Prace na linii kolejowej nr 7 Warszawa Wschodnia Osobowa – Dorohusk, na odcinku Warszawa

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/od-toszka-do-kozla-maszyna-zmienia-tor-4226

Od Toszka do Koźla maszyna zmienia tor

17.05.2019

mln złotych. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Zakończenie prac zaplanowano do końca 2019 roku

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-odcinka-opole-kedzierzyn-kozle-ma-zapewniony-nadzor-3629

Modernizacja odcinka Opole – Kędzierzyn Koźle ma zapewniony nadzór

19.02.2018

, sprawnego nadzoru i terminowego wykonania, w tym koordynacji wszystkich kontraktów zawartych w ramach projektu oraz prowadzenie nadzoru środowiskowego, PLK podpisały umowę na pełnienie nadzoru nad o [...] realizację robót budowlanych w formule „projektuj i buduj” na podstawie materiałów opracowanych w ramach projektu „Prace na linii kolejowej E30 na odcinku Kędzierzyn Koźle – Opole Zachodnie”. • 3,8 mln [...] mln zł (netto), na opracowanie dokumentacji projektowej na podstawie materiałów opracowanych w ramach projektu Prace na linii kolejowej E30 na odcinku Kędzierzyn Koźle – Opole Zachodnie” na odcinku Opole

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/peron-w-koscianie-z-nowymi-wiatami-4168

Peron w Kościanie z nowymi wiatami

03.04.2019

wiaduktów zwiększy bezpieczeństwo i zapewni lepszy komfort podróży. Inwestycja jest realizowana w ramach projektu: „Prace na linii kolejowej E59 na odcinku Wrocław – Poznań, etap IV, odcinek granica województwa [...] to ponad 1,5 mld zł, z czego ok. 1,2 mld zł stanowi dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej w ramach instrumentu „Łącząc Europę” (CEF). Zakończenie modernizacji planowane jest do końca 2020 r. Inwestycja

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-koncza-zasadnicze-prace-przy-wiadukcie-na-obozowej-3670

PLK kończą zasadnicze prace przy wiadukcie na Obozowej

17.03.2018

wykonawca ułożył już nowe tory i zamontował słupy sieci trakcyjnej. Warszawa zyskuje lepsze połączenia W ramach przebudowy linii obwodowej (czyli trzech linii: Warszawa Gdańska – Warszawa Zachodnia i Warszawa

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...36373839404142434445...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 401 do 410 z 3666.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook