Wyniki wyszukiwania
Przewozów Regionalnych Świnoujście – Szczecin Główny. Ruch pociągów na odcinku Warnowo – Lubiewo prowadzony jest jeszcze po jednym torze w dwóch kierunkach. Równocześnie trwają prace związane naprawą i
PRZECZYTAJKolej usprawnia ruch w Ciechanowie
24.11.2015
na odcinku ponad 61 km. Z troską o środowisko Warto wspomnieć, że modernizacja linii kolejowej prowadzona była w poszanowaniu środowiska naturalnego. Zbudowano przepusty umożliwiające migracje dzikich
PRZECZYTAJRozpoczęcie pierwszych prac budowlanych zaplanowane jest na pierwszą połowę 2014 r. Modernizacja jest prowadzona w ramach projektu POliŚ 7.1 – 19.1a „Modernizacja linii kolejowej nr 8 Warszawa Okęcie– Radom (LOT
PRZECZYTAJkm, od posterunku Wrocław Grabiszyn do stacji Wrocław Osobowice ruch pociągów w obu kierunkach prowadzony będzie po jednym torze. Ewentualne utrudnienia dla pasażerów PLK ogranicza ściśle współpracując
PRZECZYTAJŚląskiego. Koncepcja ta, spośród 7 proponowanych wariantów wskazała jeden do dalszych analiz. Prowadzone analizy miały na celu zbadanie technicznych możliwości poprowadzenia linii, w szczególności optymalne
PRZECZYTAJczasu przejazdu na trasie z Warszawy do Terespola. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. na tym odcinku prowadzą modernizację trzech stacji – w Siedlcach, Międzyrzecu oraz Łukowie. Prace budowlane zakończą się
PRZECZYTAJWidząc konieczność zwiększenia nadzoru nad inwestycjami prowadzonymi przez spółkę oraz lepszego przygotowania dokumentacji projektowej i poprawy w wykorzystaniu unijnego dofinansowania, PKP PLK S.A. w
PRZECZYTAJModernizacja linii E 59 we Wrocławiu
30.07.2012
kolejowa E 59 na odcinku Wrocław - Poznań jest linią dwutorową, zelektryfikowaną, o długości 162 km. Prowadzony jest na niej ruch pasażerski i towarowy. Modernizowany odcinek Wrocław – granica woj. dolnośląskiego
PRZECZYTAJstacjach: Kłaj, Bochnia, Biadoliny, Bogumiłowice, Wola Rzędzińska, Dębica Ropczyce oraz Rudna Wielka. Prowadzone prace modernizacyjne, są przedsięwzięciem bardzo złożonym i wymagającym zastosowania wyspecjalizowanych
PRZECZYTAJi znacznie przewyższającym średnią a zarazem najwyższym w kraju iloczynowi ruchu kołowego przy prowadzeniu tras przez teren górniczy lub/i po górniczy oraz bardzo zurbanizowany. Problematyka zmian nośności
PRZECZYTAJ