• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy prowadzić. Rezultatów: 2416, czas wyszukiwania 8 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wrocily-pociagi-na-trase-szczecin-swinoujscie-2849

Wróciły pociągi na trasę Szczecin – Świnoujście

05.08.2015

Przewozów Regionalnych Świnoujście – Szczecin Główny. Ruch pociągów na odcinku Warnowo – Lubiewo prowadzony jest jeszcze po jednym torze w dwóch kierunkach. Równocześnie trwają prace związane naprawą i

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-usprawnia-ruch-w-ciechanowie-2940

Kolej usprawnia ruch w Ciechanowie

24.11.2015

na odcinku ponad 61 km. Z troską o środowisko Warto wspomnieć, że modernizacja linii kolejowej prowadzona była w poszanowaniu środowiska naturalnego. Zbudowano przepusty umożliwiające migracje dzikich

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przygotowania-do-modernizacji-trasy-warszawa-okecie-radom-1986

Przygotowania do modernizacji trasy Warszawa Okęcie - Radom

23.07.2013

Rozpoczęcie pierwszych prac budowlanych zaplanowane jest na pierwszą połowę 2014 r. Modernizacja jest prowadzona w ramach projektu POliŚ 7.1 – 19.1a „Modernizacja linii kolejowej nr 8 Warszawa Okęcie– Radom (LOT

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejny-etap-modernizacji-linii-e-59-we-wroclawiu-2367

Kolejny etap modernizacji linii E 59 we Wrocławiu

22.04.2014

km, od posterunku Wrocław Grabiszyn do stacji Wrocław Osobowice ruch pociągów w obu kierunkach prowadzony będzie po jednym torze. Ewentualne utrudnienia dla pasażerów PLK ogranicza ściśle współpracując

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/polaczenie-kolejowe-aglomeracji-gornoslaskiej-z-lotniskiem-w-pyrzowicach-743

Połączenie kolejowe aglomeracji górnośląskiej z lotniskiem w Pyrzowicach

06.04.2010

Śląskiego. Koncepcja ta, spośród 7 proponowanych wariantów wskazała jeden do dalszych analiz. Prowadzone analizy miały na celu zbadanie technicznych możliwości poprowadzenia linii, w szczególności optymalne

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/koleja-krocej-niz-samochodem-autobusem-i-samolotem-to-efekt-wielomiliardowych-inwestycji-pkp-plk-2694

Koleją krócej niż samochodem, autobusem i samolotem. To efekt wielomiliardowych inwestycji PKP PLK

29.12.2014

czasu przejazdu na trasie z Warszawy do Terespola. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. na tym odcinku prowadzą modernizację trzech stacji – w Siedlcach, Międzyrzecu oraz Łukowie. Prace budowlane zakończą się

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/to-juz-przeszlosc-pkp-plk-odpowiada-na-zarzuty-nik-opisane-w-gazecie-wyborczej-1901

To już przeszłość – PKP PLK odpowiada na zarzuty NIK opisane w Gazecie Wyborczej

09.04.2013

Widząc konieczność zwiększenia nadzoru nad inwestycjami prowadzonymi przez spółkę oraz lepszego przygotowania dokumentacji projektowej i poprawy w wykorzystaniu unijnego dofinansowania, PKP PLK S.A. w

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-linii-e-59-we-wroclawiu-1702

Modernizacja linii E 59 we Wrocławiu

30.07.2012

kolejowa E 59 na odcinku Wrocław - Poznań jest linią dwutorową, zelektryfikowaną, o długości 162 km. Prowadzony jest na niej ruch pasażerski i towarowy. Modernizowany odcinek Wrocław – granica woj. dolnośląskiego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/najwieksza-inwestycja-kolejowa-w-malopolsce-i-na-podkarpaciu-podsumowanie-2012-roku-1815

Największa inwestycja kolejowa w Małopolsce i na Podkarpaciu - podsumowanie 2012 roku

04.01.2013

stacjach: Kłaj, Bochnia, Biadoliny, Bogumiłowice, Wola Rzędzińska, Dębica Ropczyce oraz Rudna Wielka. Prowadzone prace modernizacyjne, są przedsięwzięciem bardzo złożonym i wymagającym zastosowania wyspecjalizowanych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/v-konferencja-naukowo-techniczna-nt-szkody-gornicze-a-infrastruktura-transportowa-1229

V Konferencja Naukowo-Techniczna nt.: "Szkody górnicze, a infrastruktura transportowa"

21.03.2011

i znacznie przewyższającym średnią a zarazem najwyższym w kraju iloczynowi ruchu kołowego przy prowadzeniu tras przez teren górniczy lub/i po górniczy oraz bardzo zurbanizowany. Problematyka zmian nośności

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...36373839404142434445...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 401 do 410 z 2416.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook