Wyniki wyszukiwania
nie zamówienia kwotę 1 783 500 brutto (1 450 000 PLN netto). Przygotowanie budowy linii dużych prędkości, w tym wykonanie przedmiotowej analizy, jest finansowane z Programu Operacyjnego Infrastruktura [...] obejmuje przeprowadzenie analiz i przedstawienie wpływu budowy i eksploatacji sieci kolei dużych prędkości (KDP) na rozwój społeczny kraju, z uwzględnieniem pełnego rachunku kosztów i korzyści. Analiza ma [...] zamówienia wynosi 5 miesięcy od dnia podpisania umowy. Projekt 7.1-26 Przygotowanie budowy linii dużych prędkości stara się o współfinansowanie ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko Agata
PRZECZYTAJ208 mln zł na poprawę kolei na Podlasiu
27.01.2017
Remont przejdzie również 12 mostów i wiaduktów oraz 10 przepustów. Zlikwidowane będą ograniczenia prędkości. Pociągi pasażerskie przyśpieszą nawet trzykrotnie, z 40 km/h do 120 km/h. Poprawi się także pr [...] odcinku Prostyń Bug – Małkinia. Dzięki modernizacji wszystkich odcinków linii E75, pociągi pojadą z prędkością 160 km/h, co skróci czas podróży na trasie z Warszawy do Białegostoku z obecnych 2h 26 min do poniżej
PRZECZYTAJkolejowy i wezwano pomoc (od początku 2021 r.: 53 przypadki). Przy 902 zgłoszeniach ograniczono prędkość jazdy pociągów, by zapewnić bezpieczeństwo pasażerów i korzystających z przejazdów (od początku
PRZECZYTAJpłynnie zmieniają tor. Inwestycja oznacza dla pasażerów bezpieczniejsze i szybsze podróże ze stałą prędkością do 120 km/h. Sprawniej i bez zwolnień, czyli bardziej ekonomicznie, pojadą też pociągi z towarami
PRZECZYTAJprac jest remont 48 obiektów inżynieryjnych. Po zakończeniu inwestycji pociągi będą mogły jechać z prędkością do 100 km/h. Planowane jest skrócenie czas przejazdu między Szczecinkiem a Słupskiem o około 12
PRZECZYTAJPLK montują rozjazdy za 214 mln zł
05.06.2018
pociągów, bez zbędnych zwolnień, ze stałą prędkością nawet do 120 km/h. Zwłaszcza ciężkie składy towarowe pojadą bardziej ekonomicznie, bez konieczności zmiany prędkości. Dodatkowo rozjazdy zostaną wyposażone
PRZECZYTAJpojechał w czerwcu 2001 roku. Średnia prędkość na linii wynosiła wtedy 35 km/h, a podróż zajmowała około 1 godziny i 40 minut. Od 11 czerwca linia jest dostosowana do prędkości 120 km/h (80 km/h dla pociągów
PRZECZYTAJch przewozów regionalnych oraz towarowych. Celem projektu jest uzyskanie w wyniku modernizacji prędkości maksymalnej od 100 do 120 km/h na odcinku Kościerzyna – Gdańsk Osowa i do 100 km/h na odcinku Gdańsk [...] najpiękniejszych linii kolejowych w Polsce. Celem projektu jest uzyskanie w wyniku modernizacji prędkości do 100 km/h (a na odcinku Puck – Władysławowo do 90km/h), a także skrócenie czasu jazdy pociągów
PRZECZYTAJurządzeń przejazdowych. W przypadku ich uszkodzenia, maszynista, zgodnie z przepisami, ograniczy prędkość i zachowa szczególną ostrożność. Dzięki przeprowadzonej modernizacji pociągi przyspieszą, gdyż
PRZECZYTAJpasażerskie będą mogły jechać po zmodernizowanych torach z maksymalną prędkością 160 km/h, natomiast pociągi towarowe będą mogły osiągnąć prędkość do 120 km/h. Ponadto zostaną podjęte dodatkowe działania mające
PRZECZYTAJ