• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy mln. Rezultatów: 2353, czas wyszukiwania 10 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/po-prawie-30-latach-kolej-na-nowo-polaczy-katowice-z-gliwicami-10139

Po prawie 30 latach kolej na nowo połączy Katowice z Gliwicami

18.10.2024

Kochłowice, 164 na odcinku Ruda Kochłowice - Hajduki i 651 Hajduki – Gottwald”. Jej wartość to ok. 350 mln zł netto. Inwestycja będzie realizowana w latach 2024 - 2029.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-lomzy-czas-na-konkrety-kolej-wraca-po-ponad-30-latach-10662

W Łomży czas na konkrety – kolej wraca po ponad 30 latach!

22.04.2025

odjechał z Łomży w 1993 r. Budżet inwestycji: zakres podstawowy – 298 mln zł netto (367 mln zł brutto); zakres opcji – 30,6 mln zł netto (37,7 mln zł brutto). Projekt realizowany jest we współpracy z Samorządem [...] komunikacji i perspektywy rozwoju. Dzisiaj, na miejscu w Łomży, podpisaliśmy umowę na roboty za prawie 300 mln zł, które zrealizuje firma ZUE S.A. – Linia kolejowa do Łomży ponownie ożyje. Łomżanie mają już nowoczesną

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ze-slaska-do-portow-inwestycja-plk-za-300-mln-zl-usprawni-ruch-towarowy-3211

Ze Śląska do portów. Inwestycja PLK za 300 mln zł usprawni ruch towarowy

24.10.2016

PLK ogłosiły przetarg (21.10.16 r.) na rewitalizację prawie 40 km trasy Toszek Północ - Rudziniec Gliwicki – Stare Koźle. Inwestycja usprawni przewóz towarów w regionie i wywóz ładunków w kierunku por

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/prawie-300-mln-zlotych-na-gornoslaska-magistrale-towarowa-1910

Prawie 300 mln złotych na górnośląską magistralę towarową

16.04.2013

Intensywne prace budowlane prowadzone będą na szlakach Bąków-Kluczbork oraz Sowczyce-Olesno. Wymianie ulegnie nawierzchnia torowa i rozjazdy, wzmocnione zostanie podtorze i odbudowane zostaną rowy odw

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/300-mln-zlotych-na-modernizacje-odcinka-lodz-widzew-lodz-fabryczna-1357

300 mln złotych na modernizację odcinka Łódź Widzew – Łódź Fabryczna

04.07.2011

Ta inwestycja przyczyni się do poprawy połączenia kolejowego z Warszawą oraz usprawnienia komunikacji w Łodzi, dzięki nowoczesnym rozwiązaniom komunikacyjnym polegającym na poł ączeniu poszczególnych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bezpieczniej-na-kolei-dzieki-304-zmodernizowanym-przejazdom-2933

Bezpieczniej na kolei dzięki 304 zmodernizowanym przejazdom

13.11.2015

44%. W 2014 roku na przejazdach zanotowano o 14% mniej wypadków niż w 2013. Liczby inwestycji: 393 mln PLN – taki jest koszt realizacji tzw. „projektów przejazdowych”, 304 – tyle przejazdów będzie zmod

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/optymalizacja-sieci-o-31-odcinkow-mniej-do-czasowego-zawieszenia-1904

Optymalizacja sieci – o 31 odcinków mniej do czasowego zawieszenia

10.04.2013

tysięcy km zarządzanych przez PLK. Optymalizacja sieci ma przynieść oszczędności na poziomie 60 - 80 mln zł rocznie i w ten sposób przynieść dodatkowe nakłady na utrzymanie linii intensywnie eksploatowanych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/32-nowe-perony-na-trasie-koluszki-czestochowa-jest-wygodniej-i-bezpieczniej-2657

32 nowe perony na trasie Koluszki – Częstochowa. Jest wygodniej i bezpieczniej

30.10.2014

technicznego linii kolejowej nr 1 na odcinku Koluszki – Częstochowa” wyniesie ponad 535 mln złotych netto, z czego 416,2 mln złotych netto będzie pochodzić z dofinansowania Unii Europejskiej. W ramach inwestycji

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ponad-32-mln-zl-na-podniesienie-bezpieczenstwa-na-dolnoslaskich-przejazdach-kolejowo-drogowych-2939

Ponad 32 mln zł na podniesienie bezpieczeństwa na dolnośląskich przejazdach kolejowo-drogowych

23.11.2015

eksploatacyjnych na przejazdach kolejowych – etap II” PLK zmienia na Dolnym Śląsku 7 przejazdów (ok. 9 mln zł.). Oddane do eksploatacji są już przejazdy: w Długołęce (powiat wrocławski), w Retkowie (powiat [...] W 2014 roku na przejazdach zanotowano o 14% mniej wypadków niż w 2013. Inwestycja w liczbach: 393 mln PLN – taki jest koszt realizacji tzw. „projektów przejazdowych”, 304 – tyle przejazdów będzie zmod

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/prace-za-330-mln-zl-skroca-podroz-do-zakopanego-3671

Prace za 330 mln zł skrócą podróż do Zakopanego

19.03.2018

środków budżetowych. Kraków – Zakopane - projekt za 930 mln zł Inwestycja na linii Chabówka - Zakopane jest częścią większego projektu za ponad 930 mln zł netto - „Prace na liniach do Zakopanego nr 97, 98 [...] Mieści się w nim m.in. realizowana już umowa na linii Skawina – Sucha Beskidzka (nr 97) za ponad 192 mln zł netto. Efektem inwestycji z Krajowego Programu Kolejowego, realizowanych na zakopiańskiej trasie

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...36373839404142434445...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 401 do 410 z 2353.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook