• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy nr linii kolejowej. Rezultatów: 5229, czas wyszukiwania 19 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowoczesny-system-sterowania-ruchem-kolejowym-na-trasie-legnica-wegliniec-bielawa-dolna-w-2014-roku-1543

Nowoczesny system sterowania ruchem kolejowym na trasie Legnica – Węgliniec – Bielawa Dolna w 2014 roku.

02.01.2012

Ruchem Kolejowym w Polsce planowane jest wdrożenie systemu ETCS na 5 tysiącach kilometrów liniikolejowych a druga część systemu ERTMS – GSM-R ma być wdrożona na 15 tysiącach kilometrów linii kolejowych [...] cja LiniiKolejowej E 30, etap II. Pilotażowe wdrożenie ERTMS/ETCS i ERTMS/GSM-R w Polsce na odcinku Legnica – Węgliniec – Bielawa Dolna” POIiŚ 7.1-15.1 realizuje spółka PKP Polskie Linie Kolejowe S.A [...] Projekt stanowi II etap modernizacji liniikolejowej E 30 na odcinku od stacji Legnica do stacji Bielawa Dolna. Ze względu na pionierski, w skali kraju, rodzaj inwestycji, projekt ma charakter pilotażowy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/optymalizacja-sieci-kolejowej-w-polsce-1854

Optymalizacja sieci kolejowej w Polsce

15.02.2013

PKP Polskie Linie Kolejowe zarządzają siecią ponad 21 600 km liniikolejowych, których wykorzystanie jest bardzo zróżnicowane. Odcinki od lat nieczynne to blisko 2 200 km linii. Analizie poddano 458 odcinków [...] odcinków liniikolejowych o łącznej długości prawie 7 300 km. Rozbudowana metodologia badań obejmowała historyczne, obecne, jaki i przewidywane w najbliższych latach przychody pozyskiwane od przewoźników [...] oraz szereg innych. Badania doprowadziły do zidentyfikowania około 300 nierentownych odcinków liniikolejowych liczących prawie 4 tys. km długości, z których ponad 30, mimo braku rentowności, uznawanych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/krakow-ul-rydla-nowy-wiadukt-kolejowy-na-e-30-4237

Kraków ul. Rydla nowy wiadukt kolejowy na E 30

27.05.2019

Główny – Katowice, na linii do lotniska. Od strony drogowej obiekt ma ponad 200 m długości, w tym 40 m pod 6 torami. Wysokość między jezdnią a płytą wiaduktu wynosi 4,6 m. Na liniikolejowej wiadukt zajmuje [...] odnowionych wiaduktów drogowych w Jaworznie i Rząsce, a także wiaduktów kolejowych w Krakowie i Zabierzowie. W sumie na liniikolejowej E30, pomiędzy Małopolską a Śląskiem, PLK budują 10 nowych i modernizuje [...] pojechały ul. Rydla pod torami linii Kraków – Katowice. Bezkolizyjny przejazd w miejscu poziomego skrzyżowania drogi z torami, to większy poziom bezpieczeństwa w ruchu kolejowym i wygoda dla kierowców, którzy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowy-wiadukt-w-sokolce-zastapi-przejazdy-kolejowo-drogowe-4162

Nowy wiadukt w Sokółce zastąpi przejazdy kolejowo-drogowe

29.03.2019

chodnik wzdłuż liniikolejowej. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. sfinansują budowę kwotą niemal 11 mln zł w ramach projektu pn. „Poprawa bezpieczeństwa na skrzyżowaniach liniikolejowych z drogami – etap [...] Ireneusz Merchel, Prezes PKP Polskich LiniiKolejowych S.A. Bezpieczne skrzyżowania powstają również w ramach Krajowego Programu Kolejowego na modernizowanych liniach m.in.: Poznań - Warszawa, Warszawa - [...] Sokółce wpisuje się w realizowany przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. projekt poprawy bezpieczeństwa. Celem jest zastępowanie przejazdów kolejowo-drogowych skrzyżowaniami bezkolizyjnymi. PLK realizują ten

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/korekta-kolejowego-rozkladu-jazdy-od-1-marca-2011-r-1186

Korekta kolejowego rozkładu jazdy od 1 marca 2011 r.

14.02.2011

czynnym torze. Alternatywą byłoby prowadzenie prac z całkowitym zamknięciem linii dla ruchu pociągów. W przypadku tych linii taki wariant nie mógł być brany pod uwagę. Wszystkie rozwiązania, jakie zostały [...] pasażerskimi i przez nich zaakceptowane. Czasy przejazdów na poszczególnych liniach będą przedstawiały się następująco: • na linii Warszawa – Gdynia – Warszawa: o na trasie Warszawa Centralna – Gdańsk Gł [...] Wprowadzenie nowego rozkładu jazdy jest konieczne, ponieważ prace prowadzone na wymienionych powyżej liniach spowodują konieczność wyłączenia z ruchu na znacznych odcinkach jednego z torów. Jazda pociągów będzie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rail-baltica-tunel-pod-torami-w-niewodnicy-koscielnej-zwieksza-bezpieczenstwo-ruchu-kolejowego-i-drogowego-8999

Rail Baltica: tunel pod torami w Niewodnicy Kościelnej zwiększa bezpieczeństwo ruchu kolejowego i drogowego

14.11.2023

ulic Kościelnej i Dąbrowskiego. – Dzięki inwestycjom PKP Polskich LiniiKolejowych S.A zwiększa się również bezpieczeństwo w ruchu kolejowym i drogowym. Tunel w Niewodnicy Kościelnej jest ważny dla mieszkańców [...] zmieniają także otoczenie międzynarodowej linii dzięki budowie nowych obiektów i dróg dojazdowych – powiedział Ireneusz Merchel, prezes Zarządu PKP Polskich LiniiKolejowych S.A. Nowy tunel to element większego [...] Niewodnicy Kościelnej w gminie Turośń Kościelna bezpiecznie i wygodnie można przejechać pod torami liniikolejowej Warszawa – Białystok. Mieszkańcy korzystają z nowego tunelu – jest jezdnia po jednym pasie ruchu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-sa-i-alstom-z-umowa-na-dostawy-urzadzen-do-systemow-sterowania-ruchem-kolejowym-8756

PLK SA i Alstom z umową na dostawy urządzeń do systemów sterowania ruchem kolejowym

21.09.2023

utrzymania infrastruktury na liniachkolejowych, w tym systemów sterowania ruchem kolejowym. Cieszy fakt, że w wypełnianiu swoich obowiązków zarządca narodowej sieci liniikolejowych może liczyć na wsparcie [...] prewencyjnym i korekcyjnym utrzymaniem systemu sterowania ruchem kolejowym – powiedział Ireneusz Merchel, Prezes Zarządu PKP Polskich LiniiKolejowych S.A. Alstom realizuje dla PLK SA również inne projekty z zakresu [...] serwis urządzeń komputerowych zabudowanych na całej sieci kolejowej. Firma odpowiada także za serwis urządzeń przytorowych dla Zakładów LiniiKolejowych na terenie całego kraju. Wartość podpisanej umowy to

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/umowa-na-nadzor-nad-budowa-mostu-kolejowego-na-nysie-luzyckiej-podpisana-nowy-most-polaczy-tory-w-polsce-z-torami-niemieckimi-1692

Umowa na nadzór nad budową mostu kolejowego na Nysie Łużyckiej podpisana. Nowy most połączy tory w Polsce z torami niemieckimi.

05.07.2012

Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały umowę na nadzór nad modernizacją liniikolejowej C-E 30 na odcinku Węgliniec – Bielawa Dolna – Horka w ramach projektu „Modernizacja liniikolejowej E 30, Etap II [...] Federalnego Urzędu Kolejowego (EBA), DB Netz AG. Budowa mostu będzie prowadzona w dwóch etapach: - wybudowanie jednej części mostu w osi nieużywanego toru wraz z elektryfikacją liniikolejowej do punktu styku [...] wybudowaną część mostu i budowa drugiej części mostu, w osi czynnego toru wraz z elektryfikacją liniikolejowej Po zakończeniu inwestycji pociągi osiągną wyższą niż obecnie prędkość maksymalną- do 120 km/h

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/inwestycje-kolejowe-na-forum-534

Inwestycje kolejowe na FORUM

24.03.2009

informacyjne PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. na temat projektów inwestycyjnych realizowanych ze środków UE, modernizacji liniikolejowych na terenie Dolnego Śląska: linii E 30 oraz linii E 59. Kudowa, która już [...] dróg wojewódzkich oraz sieci kolejowej na terenie Dolnego Śląska w latach 2007-2013, prezentację Stan realizacji oraz perspektywy budowy i przebudowy infrastruktury kolejowej na terenie Dolnego Śląska w

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/mosty-kolejowe-na-lubelszczyznie-wazne-dla-transportu-towarow-5606

Mosty kolejowe na Lubelszczyźnie – ważne dla transportu towarów

19.04.2021

Prace PKP Polskich LiniiKolejowych S.A. na mostach kolejowych w województwie lubelskim zapewniają warunki do dobrych podróży oraz transportu towarów. Zadania są realizowane ze środków spółki. – Utrzymanie [...] Utrzymanie mostów kolejowych w dobrym stanie wymaga stałych nakładów, m.in. na przeprawy nad rzekami w województwie lubelskim. Dzięki pracom PKP Polskich LiniiKolejowych S.A. i zapewnieniu oraz poprawie możliwości [...] Wartość robót to ok. 1,4 mln zł. – Mosty i wiadukty kolejowe to infrastruktura ważna i wymagająca stałych prac. Dzięki działaniom PKP Polskich LiniiKolejowych S.A. na terenie Lubelszczyzny transport surowców

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...400401402403404405406407408409...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 4041 do 4050 z 5229.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook