Wyniki wyszukiwania
komunikację w aglomeracji krakowskiej. W obecnej perspektywie PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. szczególną wagę przywiązują do wzmocnienia kolejowego transportu w aglomeracjach. Nasze inwestycje przekraczają 2
PRZECZYTAJna specjalnej barce, drogą wodną – na Martwą Wisłę, gdzie most został ostatecznie złożony. Średnia waga jednego elementu to 28 ton. Niezwykle widowiskowa część operacji – podnoszenie łuków i montaż podparć
PRZECZYTAJdo ponad 21 metrów. Nowoczesny i przyjazny środowisku Długość przeprawy wyniesie ok. 122 metry, a waga konstrukcji stalowej to ok. 2000 ton. Obiekt będzie widoczny w terenie dzięki iluminacji. Z mostu
PRZECZYTAJściągnął na barkę ostatni element dotychczasowego mostu kolejowego. W sumie 12 przęseł o łącznej wadze niemal 1500 ton - tyle stali odzyskano ze starej konstrukcji, łączącej brzegi Wisły w Krakowie. Wszystkie
PRZECZYTAJmożliwości linii Gotowy jest most na Martwej Wiśle. Nowa, dwutorowa przeprawa o długości 122 metrów i wadze 2 tysięcy ton docelowo umożliwi jazdę pociągom z prędkością 100 km/h. Znacznie zwiększy się też p
PRZECZYTAJodcinków jednotorowych 13,04 m i 8,76 m – średnice dwóch tarcz maszyn TBM 1560 ton – waga większej maszyny 650 ton – waga mniejszej maszyny 10 m – szacowany dzienny postęp drążenia 25 m – największa głębokość
PRZECZYTAJrozkładu wagi kryteriów oceny ofert, do wdrożenia w najbliższych postępowaniach na nadzór: 1. cena - 40% wagi ; 2. doświadczenie kluczowego personelu - 30% wagi ; 3. metodologia - 20% wagi ; 4. kazus [...] zostały przedstawione przez Zamawiającego, a wśród nich trzy kryteria oceny: Termin realizacji o wadze 15 lub 20% – zmodyfikowane kryterium, dotychczas kryterium funkcjonowało w innym kształcie. Obecna [...] realizację kontraktu jak również podkryterium – czas zamknięć torowych. Doświadczenie personelu Wykonawcy waga 20% – możliwe do wprowadzenia dzięki nowelizacji ustawy pzp. Wymóg dotyczy wyłącznie kluczowego Personelu
PRZECZYTAJwybudowane filary nasunięto 5 sześćdziesięciometrowych przęseł łukowych o wysokości ponad 12 m i wadze - każde ponad 300 ton. Jedno przęsło nasuwano około 12 godzin. Teraz most będzie przygotowany do ułożenia
PRZECZYTAJosobowych w celu zintegrowania kolei z pozostałymi segmentami transportu zbiorowego w mieście. Duża waga będzie położona na możliwość sprawnego prowadzenia ruchu towarowego w węźle, w tym na liniach należących
PRZECZYTAJzablocie-krzemionki.pl/360 W ostatnich dniach na łącznicy montowane są stalowe belki o 25 m długości i wadze 35 ton, ale są także elementy dłuższe 27 m i cięższe - po 44 tony. Wykonawca wykorzystuje specjalistyczny
PRZECZYTAJ