Wyniki wyszukiwania
systematyczne zanikanie efektów inwestycji oraz przedwczesną degradację zmodernizowanych linii. Stanowiłoby także realne zagrożenie wyłączenia z eksploatacji i tak mocno ograniczonych linii niższego rzędu
PRZECZYTAJregionów. Będący pod egidą Ministerstwa Infrastruktury Program jest wart 13,2 mld zł, w tym 11,2 mld zł stanowią środki Budżetu Państwa i ok. 2 mld środki jednostek samorządu terytorialnego. Program przyczyni
PRZECZYTAJodcinek Białystok – Ełk”. – Postępujące prace na polskim odcinku międzynarodowej trasy Rail Baltica stanowią ważny impuls, zwiększający możliwości kolei zarówno dla podróżnych, jak i przewoźników towarów.
PRZECZYTAJPaździernikowa korekta rozkładu jazdy
20.10.2018
i stacji Warszawa Zachodnia (peron 8) są gotowe do otwarcia. Dla mieszkańców stolicy przystanki stanowią ważne punkty przesiadkowe z pociągów do innych środków komunikacji. Osoby o ograniczonej mobilności
PRZECZYTAJmetra nad nimi przebiegać będzie sieć podziemnych ulic i część dworca autobusowego. Część nadziemną stanowić będą hotele, biurowce i obiekty handlowe oraz apartamenty mieszkalne. LOT C – pozostałe roboty:
PRZECZYTAJrannych spadła o 35 % (17 osób, o 9 mniej niż w ub. roku). Zdarzenia na przejazdach kolejowo-drogowych stanowią około 0,7 procent wszystkich wypadków drogowych. 30 tysięcy bezpieczniejszych kierowców PKP Polskie
PRZECZYTAJdawnego przejścia nie tylko będzie wykorzystywane jako dojście z budynku stacyjnego do peronów, ale stanowić będzie dodatkowe połączenie dwóch części miasta podzielonych linią kolejową. Nowe przejście podziemne
PRZECZYTAJ– Morze Bałtyckie wdrażany jest przez Polskę, Belgię, Holandię, Niemcy, Czechy i Litwę i będzie stanowił łącznik między wschodem i zachodem Europy. Informacje szczegółowe Korytarze dedykowane kolejowemu
PRZECZYTAJprzechodzące przez nie w niedozwolonych miejscach, odpowiadają za blisko 80% wypadków na kolei i stanowią zdecydowaną większość ofiar śmiertelnych. Niemal każde takie zdarzenie oznacza nie tylko tragedię
PRZECZYTAJwykonanie analiz i wskazanie najkorzystniejszego wariantu przebiegu linii. Natomiast drugi etap stanowić będzie uszczegółowienie wybranego w pierwszym etapie wariantu, opracowanie raportów, wniosków i
PRZECZYTAJ