Wyniki wyszukiwania
Zakopanego. Traktujemy kolej jako fundament transportu publicznego w Małopolsce i tak chcemy widzieć rolę kolei w przyszłości. - stwierdził obecny na spotkaniu wicemarszałek województwa małopolskiego Roman
PRZECZYTAJprzystankach linii kolejowych nr 15, 16, 25 i 540. Realizacja projektu przyczyni się także do wzmocnienia roli transportu kolejowego względem indywidualnego i zbiorowego transportu kołowego. W ramach zadania
PRZECZYTAJprzystankach linii kolejowych nr 15, 16, 25 i 540. Realizacja projektu przyczyni się także do wzmocnienia roli transportu kolejowego względem indywidualnego i zbiorowego transportu kołowego. W ramach zadania
PRZECZYTAJury kolejowej i miejskiej, zarówno w skali miasta, jak i regionu. Pełni on również bardzo istotną rolę w komunikacji dalekobieżnej (krajowej i zagranicznej) oraz regionalnej w transporcie pasażerskim.
PRZECZYTAJne i promujące mają na celu: zapewnienie kompleksowej, rzetelnej i stałej informacji o projekcie, roli Unii Europejskiej w jego finansowaniu, a co za tym idzie rozwoju infrastruktury kolejowej w Polsce; [...] istnienia Funduszu Spójności (Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko), jego dostępności, roli oraz korzyści, jakie oferuje; utrwalenie przekonania, że wykorzystane środki Funduszu Spójności (Program
PRZECZYTAJw tym infrastrukturą przez inwestorów zagranicznych. Rozmawiano o regulatorze rynku kolejowego i roli jaką powinien pełnić. Tematem stała się: relacja kolej - UTK - Ministerstwo Infrastruktury. Starano
PRZECZYTAJzwiązane z wizualizacją POIiŚ, proporcjami znaków, opisami realizowanych projektów z uwzględnieniem roli i wkładu finansowego Unii Europejskiej. Nie mniej istotne były dla CUPT walory użytkowe oraz estetyka
PRZECZYTAJprzystankach linii kolejowych nr 15, 16, 25 i 540. Realizacja projektu przyczyni się także do wzmocnienia roli transportu kolejowego względem indywidualnego i zbiorowego transportu kołowego. W ramach zadania
PRZECZYTAJprzystankach linii kolejowych nr 15, 16, 25 i 540. Realizacja projektu przyczyni się także do wzmocnienia roli transportu kolejowego względem indywidualnego i zbiorowego transportu kołowego. W ramach zadania
PRZECZYTAJej poprawie stanu ochrony środowiska oraz zintegrowanie sytemu transportowego poprzez wzmocnienie roli transportu kolejowego względem transportu kołowego. Koszt całkowity projektu wyniesie 1 mld 815 mln
PRZECZYTAJ