Wyniki wyszukiwania
uruchomienia i finansowania przewozów min. 4 pary pociągów przez 5 lat. Po tym etapie projekty będą podlegały ocenie wielokryterialnej, której wynikiem będzie utworzenie listy rankingowej projektów i kwalifikacja
PRZECZYTAJminimum 4 par pociągów przez 5 lat. Etap wielokryterialnej oceny W kolejnym etapie projekty będą podlegały wielokryterialnej ocenie. Na analizę wniosków PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. mają 3 miesiące. Wynikiem
PRZECZYTAJKrajowy Program Kolejowy to największy w historii polskiej kolei program inwestycyjny. W jego skład wchodzi 220 projektów wartych blisko 70 mld zł. Program zakłada modernizację m.in. 9 tys. km torów.
PRZECZYTAJrozmowy dotyczyły m.in. struktury i umiejscowienia Spółki na rynku, wymogów legislacyjnych, jakim podlega zarządca infrastruktury kolejowej, współpracy z przewoźnikami oraz bezpieczeństwa kolejowego. Eksperci
PRZECZYTAJ983,46 PLN brutto . Po uprawomocnieniu się wyboru najkorzystniejszych ofert, postępowania będą podlegały kontroli uprzedniej, prowadzonej przez Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych. Informacje dla mediów
PRZECZYTAJKonkurs na happening
25.01.2013
laureatów konkursu decyduje jury złożone z pracowników PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. Ocenie podlega oryginalność w podejściu do tematu oraz skuteczność w realizacji celu konkursu i przekazaniu jego
PRZECZYTAJbudowie jej prawie od podstaw z wykorzystaniem dotychczas zajmowanego terenu. Kompleksowej wymianie podlegają tory. W miejsce kilkudziesięcioletnich, wyeksploatowanych urządzeń powstaje nowoczesny system z
PRZECZYTAJliczne ograniczenia prędkości do 60, 40, a nawet do 30 km/h. Zgodnie z umową, rewitalizacji będzie podlegał odcinek o łącznej długości około 17 km. Kompleksowa wymiana toru na szlaku Przybówka – Jasło i
PRZECZYTAJspowoduje, że po zrealizowaniu największego od ponad 30 lat programu inwestycyjnego sieć kolejowa będzie podlegać szybkiej degradacji. Przychody z linii rentownych zamiast na utrzymanie ich parametrów technicznych
PRZECZYTAJspowoduje, że po zrealizowaniu największego od ponad 30 lat programu inwestycyjnego sieć kolejowa będzie podlegać szybkiej degradacji. Przychody z linii rentownych zamiast na utrzymanie ich parametrów technicznych
PRZECZYTAJ