Wyniki wyszukiwania
Tory z Zawiercia do Jaworzna na nowo
09.04.2014
Prace na tym odcinku trwają od połowy ubiegłego roku i obejmują 4 linie kolejowe tworzące ciąg towarowo-pasażerski pomiędzy Zawierciem, Dąbrową Górniczą i Jaworznem, który z kolei jest częścią najszybszego [...] bezpieczeństwo podróży. Cała inwestycja, której wartość wynosi 365,6 milionów złotych, potrwa do połowy przyszłego roku. 31 marca 2014 roku projekt dostał dofinansowanie w ramach Programu Operacyjnego
PRZECZYTAJwyposażone w komputerowy system nadzoru nad ruchem kolejowym. Planowane zakończenie wszystkich robót w połowie 2023 r. Inwestycja na trasie Poznań – Warszawa umożliwi dogodne łączenie ruchu pasażerskiego i towarowego [...] środków z instrumentu Unii Europejskiej „Łącząc Europę” (CEF). Planowane zakończenie prac nastąpi w połowie 2023 r. W ramach prac wprowadzono dodatkowe wzmocnienia gruntu i przebudowę podziemnych instalacji
PRZECZYTAJperonie 3 i w przejściu pod torami. Przebudowa peronów wymaga zmian w organizacji ruchu. Pociągi WKD do połowy 2024 r. zostaną wycofane ze stacji Warszawa Zachodnia. Będą kończyć i zaczynać bieg na przystanku [...] Zachodnia” wart jest ok. 2 mld zł netto. Zakończenie układania torów i przebudowy peronów przewidziano w połowie 2024 r. Harmonogram zakończenia inwestycji i fazowanie prac zostały uzgodnione z wykonawcą i prz
PRZECZYTAJzyskają stojaki rowerowe w pobliżu peronów. Z przystanku Olsztyn Śródmieście podróżni skorzystają w połowie 2019 roku. Wykonawca musiał uwzględnić bliskie położenie dawnego cmentarza i zmienić technikę robót [...] ok. 260 mln zł. Dofinansowanie UE wynosi 85 proc. Zakończenie inwestycji planowane jest w drugiej połowie 2019 roku. Kontakt dla mediów: Martyn Janduła Zespół prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. rze
PRZECZYTAJrozpocznie się wywieszanie sieci. Drugim torem pomiędzy Czachówkiem a Warką pociągi mają pojechać w II połowie tego roku. Od października 2019 roku pociągi już jeżdżą pierwszym nowym torem. Z nowych peronów przy [...] Wykonawca wzmacnia grunt i nasypy pod budowę toru na pozostałych fragmentach trasy. Wbił już ponad połowę pali, które stabilizują grunt. Montowane są rozjazdy. Obok toru ustawiane są nowe słupy trakcyjne [...] Czachówkiem i Warką przewidywane jest w IV kwartale 2020 roku, a pomiędzy Warką i Radomiem w II połowie 2021 roku.
PRZECZYTAJprzejście podziemne pieszo-rowerowe, które zastąpi przejazd w poziomie szyn. Obiekt jest już w połowie gotowy. Od grudnia, ruch pociągów jest prowadzony nowym torem, a wykonawca pracuje przy drugiej części [...] w kierunku Krakowa. Zakończenie robót i udostępnienie wjazdów i zjazdów z DK94 planowane jest w połowie 2025 r. Do tego czasu, ruch drogowy na przejeździe przy ul. Chemicznej będzie prowadzony bez zmian [...] wybudował most nad rzeką Rawą. Prace przy budowie przystanku Katowice Morawa będą kontynuowane w drugiej połowie 2025 r. Prace na linii Będzin – Katowice Szopienice Płd. są częścią wielkiej inwestycji Polskich
PRZECZYTAJDzięki inwestycji za ok. 2,3 mln zł netto, w drugiej połowie 2021r., podróżni wygodniej wsiądą do pociągów na stacji w Niemojkach. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały z firmą Domost sp. z o.o. umowę [...] peronu tymczasowego. Wartość umowy to to 2,27 mln zł netto. Zakończenie prac planowane w drugiej połowie 2021 r. Na terenie województw mazowieckiego, poza przystankiem w Niemojkach, w ramach poprawy dostępności
PRZECZYTAJgłównych trasach od połowy grudnia 2014, podawane przez zarządcę infrastruktury od blisko roku, są aktualne i zostaną dotrzymane, gdyż uwzględniają od dawna zaplanowane inwestycje. Od połowy grudnia 2014 podróż
PRZECZYTAJstudiów wykonalności opiewają na łączną kwotę 1 mln 529 tys. zł netto. Dokumentacja ma być gotowa w połowie 2016 roku. Realizacja projektów zaplanowana jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa [...] towarowych. Prace studialne za 848 tys. złotych, prowadzone przez PLK, zakończą się w pierwszej połowie 2016 roku. Na terenie województwa podlaskiego PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. zaplanowały remont
PRZECZYTAJPrzejściem przez tory
16.10.2012
doprowadziło w pierwszej połowie 2012 r. do trzech wypadków śmiertelnych. Tragedie na torach skutkowały opóźnieniem kilkunastu pociągów oraz angażowaniem służb publicznych. W pierwszej połowie br. na polskich torach
PRZECZYTAJ