Wyniki wyszukiwania
linii. Stanowiłoby także realne zagrożenie wyłączenia z eksploatacji i tak mocno ograniczonych linii niższego rzędu, umożliwiających dojazdy do pracy, szkoły, ośrodków zdrowia. Aby temu przeciwdziałać, w p
PRZECZYTAJDobre światło na peronach i przejazdach
23.04.2018
e i 29 w Małopolsce. Ćwierć miliona oszczędności Inwestycja w nowoczesne źródła światła to także niższe koszty utrzymania i większe oszczędności. W porównaniu z tradycyjnymi oprawami nowe urządzenia mają
PRZECZYTAJwyższej kategorii lub dokonaniem zwrotu bez potrąceń, w przypadku, kiedy przejazd odbywa się pociągiem niższej kategorii). 4. W przypadku rezygnacji pasażera z kontynuowania podróży, zwroty należności będą dokonywane
PRZECZYTAJnie jest ewenementem, bo zarówno w Polsce, jak i w Europie są obiekty o takich samych lub nawet niższych wysokościach. Remont tunelu rozpoczął się 30 czerwca 2006 roku a zakończył 14 stycznia 2007 roku
PRZECZYTAJpodnoszone. 11. Cytat: „Kiedy obliczymy średnią prędkość Pendolino w Polsce, okaże się, że jest niższa od konwencjonalnych składów wagonowych w Niemczech i Austrii, które są o połowę tańsze. Jedyną
PRZECZYTAJGładkie i równe szyny, a przez to większy komfort jazdy, mniejsza emisja hałasu i niższe koszty utrzymania linii kolejowych to efekty uzyskiwane dzięki pracy szlifierki torowej. Umowę na zakup pierwszej
PRZECZYTAJrozkład jazdy, który zapewni większą dostępność pociągów, dogodne ich ze sobą skomunikowanie oraz niższe ceny biletów. - Nawet najlepszy teoretyczny model nie sprawdzi się, jeśli nie zostanie zweryfikowany
PRZECZYTAJdłużej niż stosowane do tej pory np. oświetlenie sodowe. Mniejsze zużycie energii i bezawaryjność to niższe koszty utrzymania. Instalowane LED-y to mniej dwutlenku węgla w środowisku. PLK w ramach programu
PRZECZYTAJstacji, to nie jedyne korzyści. Dzięki nowej nawierzchni torowej emisja hałasu przez pociągi będzie niższa. Ponadto, ruch towarowy na lokalnych drogach powinien się zmniejszyć – mówi Paweł Neumann, dyrektor
PRZECZYTAJKolejny rok stabilnych stawek PLK
12.03.2014
stacji i przystanków, które nie dysponują urządzeniami do wygłaszania zapowiedzi głosowych, będą niższe o blisko 20 %. W sumie tańsze będzie korzystanie z 88 % stacji i przystanków w Polsce. Wzrost opłat [...] oraz informację pasażerską w całkowitym koszcie dostępu do infrastruktury, będzie dla przewoźników niższy, niż w obecnie obowiązującym cenniku. Jedną z propozycji, mającą znaczenie szczególnie dla przewoźników
PRZECZYTAJ