• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy ciągły. Rezultatów: 59, czas wyszukiwania 6 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/najpierw-sufit-rusza-kolejny-etap-budowy-dworca-fabrycznego-1943

Najpierw sufit! Rusza kolejny etap budowy dworca Fabrycznego

21.05.2013

Przygotowanie placu budowy nowego dworca, po demontażu kilku kilometrów torów, rozbiórce budynków, w tym starego dworca, wymagało wykonania wykopu o długości 500 metrów, szerokości 120 metrów i głębok

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lodz-budujemy-podziemne-polaczenia-ktore-zwieksza-oferte-kolei-5855

Łódź. Budujemy podziemne połączenia, które zwiększą ofertę kolei

29.06.2021

Budujemy podziemną trasę kolejową Maszyny TBM, które pracują przy budowie podziemnej trasy kolejowej – to nowoczesna, bezpieczna i efektywna technologia stosowana na świecie do budowy tuneli kolejowyc

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/cztery-kontrakty-w-trzy-dni-rusza-rewitalizacja-linii-bydgoszcz-tczew-1395

Cztery kontrakty w trzy dni – rusza rewitalizacja linii Bydgoszcz Tczew

12.08.2011

Akcyjna Oddział w Polsce. Zakres umowy obejmuje opracowanie dokumentacji wykonawczej i powykonawczej, ciągłą wymianę podkładów drewnianych na nowe strunobetonowe na odcinku liczącym 36,2 km w torze nr 1 wraz

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowoczesna-i-konkurencyjna-kolej-to-rozwoj-calej-gospodarki-spolki-grupy-pkp-juz-po-raz-szosty-na-forum-ekonomicznym-w-krynicy-3175

Nowoczesna i konkurencyjna kolej to rozwój całej gospodarki. Spółki Grupy PKP już po raz szósty na Forum Ekonomicznym w Krynicy

09.09.2016

zaznaczył również, że dla zwiększenia atrakcyjności i konkurencyjności transportu kolejowego potrzeba ciągłego dostosowywania usług kolejowych do potrzeb oczekiwań klientów i tworzenia rynku, np. poprzez budowę

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/calodobowe-prace-na-moscie-srednicowym-2318

Całodobowe prace na moście średnicowym

21.03.2014

jakie nawarstwiały się przez lata eksploatacji obiektu. Wszystkie prace na moście prowadzone są pod ciągłym nadzorem geodezyjnym. Docelowo wymienionych zostanie niemal 1500 mostownic, które pełnią na moście

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lokalne-centrum-sterowania-na-stacji-rzeszow-glowny-usprawni-ruch-kolejowy-8869

Lokalne Centrum Sterowania na stacji Rzeszów Główny usprawni ruch kolejowy

11.10.2023

Małopolski, Trzciana, Rzeszów Główny oraz Rzeszów Staroniwa. Dzięki LCS możliwe jest prowadzenie ciągłego nadzoru nad ruchem pociągów z jednego miejsca obsługi oraz bieżący monitoring ruchu kolejowego.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/prace-na-cmk-dla-szybszych-podrozy-koleja-9473

Prace na CMK dla szybszych podróży koleją

11.03.2024

Zawiercie o wartości 361 mln zł. ETCS to nowoczesny system kontroli jazdy na kolei, który w sposób ciągły nadzoruje prowadzenie pojazdu przez maszynistę, monitorując dopuszczalną prędkość oraz miejsca z

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/gladkie-przejazdy-po-wyszlifowanych-torach-cmk-10434

Gładkie przejazdy po wyszlifowanych torach CMK

20.01.2025

urządzeń sterowania ruchem kolejowym. ETCS to nowoczesny system kontroli jazdy na kolei, który w sposób ciągły nadzoruje prowadzenie pojazdu przez maszynistę, monitorując dopuszczalną prędkość oraz miejsca z

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/cyfrowa-rewolucja-na-kolei-2646

Cyfrowa rewolucja na kolei

15.10.2014

kluczowym elementem systemu ERTMS jest system ETCS, który za pośrednictwem sieci GSM-R umożliwia ciągłą kontrolę pracy maszynisty. – Na torach umieszczane są czujniki, tzw. balisy, które przekazują do

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-wprowadza-nowoczesny-symulator-dla-dyzurnych-ruchu-2864

PLK wprowadza nowoczesny symulator dla dyżurnych ruchu

24.08.2015

rozpoczną prace na nowoczesnych urządzeniach sterowania ruchem kolejowym. Głównym zadaniem szkoleń będzie ciągłe podnoszenie kwalifikacji pracowników odpowiedzialnych za prowadzenie ruchu kolejowego oraz sprawdzenie

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona123456Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 31 do 40 z 59.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook