Wyniki wyszukiwania
Przygotowanie placu budowy nowego dworca, po demontażu kilku kilometrów torów, rozbiórce budynków, w tym starego dworca, wymagało wykonania wykopu o długości 500 metrów, szerokości 120 metrów i głębok
PRZECZYTAJBudujemy podziemną trasę kolejową Maszyny TBM, które pracują przy budowie podziemnej trasy kolejowej – to nowoczesna, bezpieczna i efektywna technologia stosowana na świecie do budowy tuneli kolejowyc
PRZECZYTAJAkcyjna Oddział w Polsce. Zakres umowy obejmuje opracowanie dokumentacji wykonawczej i powykonawczej, ciągłą wymianę podkładów drewnianych na nowe strunobetonowe na odcinku liczącym 36,2 km w torze nr 1 wraz
PRZECZYTAJzaznaczył również, że dla zwiększenia atrakcyjności i konkurencyjności transportu kolejowego potrzeba ciągłego dostosowywania usług kolejowych do potrzeb oczekiwań klientów i tworzenia rynku, np. poprzez budowę
PRZECZYTAJCałodobowe prace na moście średnicowym
21.03.2014
jakie nawarstwiały się przez lata eksploatacji obiektu. Wszystkie prace na moście prowadzone są pod ciągłym nadzorem geodezyjnym. Docelowo wymienionych zostanie niemal 1500 mostownic, które pełnią na moście
PRZECZYTAJMałopolski, Trzciana, Rzeszów Główny oraz Rzeszów Staroniwa. Dzięki LCS możliwe jest prowadzenie ciągłego nadzoru nad ruchem pociągów z jednego miejsca obsługi oraz bieżący monitoring ruchu kolejowego.
PRZECZYTAJZawiercie o wartości 361 mln zł. ETCS to nowoczesny system kontroli jazdy na kolei, który w sposób ciągły nadzoruje prowadzenie pojazdu przez maszynistę, monitorując dopuszczalną prędkość oraz miejsca z
PRZECZYTAJurządzeń sterowania ruchem kolejowym. ETCS to nowoczesny system kontroli jazdy na kolei, który w sposób ciągły nadzoruje prowadzenie pojazdu przez maszynistę, monitorując dopuszczalną prędkość oraz miejsca z
PRZECZYTAJCyfrowa rewolucja na kolei
15.10.2014
kluczowym elementem systemu ERTMS jest system ETCS, który za pośrednictwem sieci GSM-R umożliwia ciągłą kontrolę pracy maszynisty. – Na torach umieszczane są czujniki, tzw. balisy, które przekazują do
PRZECZYTAJrozpoczną prace na nowoczesnych urządzeniach sterowania ruchem kolejowym. Głównym zadaniem szkoleń będzie ciągłe podnoszenie kwalifikacji pracowników odpowiedzialnych za prowadzenie ruchu kolejowego oraz sprawdzenie
PRZECZYTAJ