Wyniki wyszukiwania
ERTMS drugiego poziomu obejmuje ETCS, czyli Europejski System Sterowania Pociągiem, który umożliwia ciągłą kontrolę pracy maszynisty. Jego działanie polega na komunikowaniu się urządzeń przytorowych z lokomotywą
PRZECZYTAJPolskich Linii Kolejowych S.A., a kampania społeczna Bezpieczny Przejazd – Szlaban na ryzyko! to ciągłe akcje, które w różnej formie kierujemy do wszystkich grup wiekowych i zawodowych, by ograniczać liczbę
PRZECZYTAJCoraz lepsze podróże ze stacji w Tarnowie
23.11.2017
Na stacji Tarnów działa pierwsze w Małopolsce Lokalne Centrum Sterowania (LCS), które umożliwia ciągły nadzór nad ruchem pociągów od Podłęża do Dębicy. Przebudowa 18 wiaduktów dla kolei i dla miasta Spośród
PRZECZYTAJnieprzewidzianej przeszkodzie na trasie. Dzięki przesyłanym i analizowanym informacjom możliwa jest ciągła i automatyczna kontrola pracy maszynisty oraz automatyczne ograniczenie prędkości w przypadku braku
PRZECZYTAJKolejny miliard w maju rozdany
31.05.2010
poprzez wyposażenie ich w windy lub pochylnie. Na stacjach zostaną wybudowane wiaty punktowe lub ciągłe zabezpieczające osoby przebywające na peronie przed opadami atmosferycznymi. Przewiduje się również
PRZECZYTAJPLK z prestiżowym wyróżnieniem IT
08.06.2017
podnosi ich efektywność. PLK zostały docenione za imponującą skalę i ekspresowy czas wdrożenia oraz za ciągłe wyznaczanie standardów i bycie prekursorem innowacyjności w Grupie. W Etapie II projektu w PLK planowane
PRZECZYTAJSterowania Pociągiem (ETSC) European Train Control System zapewnia realizację sygnalizacji kabinowej i ciągłą kontrolę pracy maszynisty. Zgodnie z polskimi przepisami, prowadzenie pociągu z prędkością przekraczającą
PRZECZYTAJPociągiem, który pozwala na przekazywanie sygnałów z semaforów bezpośrednio do kabiny maszynisty i ciągłą kontrolę pracy prowadzącego pojazd. Druga część ERTMS to cyfrowy system kolejowej komunikacji GSM-R
PRZECZYTAJPociągiem, który pozwala na przekazywanie sygnałów z semaforów bezpośrednio do kabiny maszynisty i ciągłą kontrolę pracy prowadzącego pojazd. Druga część ERTMS to cyfrowy system kolejowej komunikacji GSM-R
PRZECZYTAJpodsystemów: GSM-R i ETCS poziom 2. System ETCS poziomu 2 za pośrednictwem GSM- R nadzoruje w sposób ciągły pracę maszynisty, reaguje w przypadku zignorowania komunikatów oraz ostrzeżeń. Jeśli pociąg przekroczy
PRZECZYTAJ