Wyniki wyszukiwania
pracuje ciężki sprzęt. Na czas budowy przygotowano dobrze oznaczone, tymczasowe przejście przez tory. PLK planują do 20 lipca zakończenie I etapu budowy. Takie rozwiązanie zagwarantuje przejście pod torami [...] Środowisko Kontakt dla mediów: Jacek Karniewski Zespół prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. rzecznik@plk-sa.pl tel. 694 480 192
PRZECZYTAJPLK przygotowane na wielkanocne wyjazdy
25.03.2016
Kontakt dla mediów: Mirosław Siemieniec Rzecznik prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. rzecznik@plk-sa.pl tel. 694 480 239
PRZECZYTAJz ustaleniem optymalnej siatki połączeń i docelowego poziomu infrastruktury kolejowej. Wystąpienia PLK w sprawie dalszego losu linii kolejowych skłaniają samorządy do rozważenia koncepcji systemu komunikacji [...] kosztów m.in. likwidacji skutków dewastacji i kradzieży, które wynoszą setki tysięcy złotych rocznie. PLK we współpracy z Ministerstwem Infrastruktury i Budownictwa przygotowuje wieloletni program pn. „Pomoc [...] Kontakt dla mediów: Mirosław Siemieniec Rzecznik prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. rzecznik@plk-sa.pl tel. 694 480 239
PRZECZYTAJzorganizował konkurs fotograficzny Wiedenka wczoraj i dziś . Efektem są prace, uzupełnione o fotografie PLK, prezentowane przed siedzibą spółki na ul. Targowej 74. Zdjęcia nawiązują do budowy i początków kolei [...] Kontakt dla mediów: Mirosław Siemieniec Rzecznik prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. rzecznik@plk-sa.pl T: + 48 694 480 239
PRZECZYTAJń. W 2015 roku zamontowano sprzęt na posterunkach. Aplikacja przygotowana przez Biuro Informatyki PLK jest przejrzysta i prosta w obsłudze, a informacje w niej zawarte przekazywane są w sposób jasny i [...] Kontakt dla mediów: Mirosław Siemieniec Rzecznik prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. rzecznik@plk-sa.pl T: + 48 694 480 239
PRZECZYTAJKontakt dla mediów: Mirosław Siemieniec Rzecznik prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. rzecznik@plk-sa.pl T: + 48 694 480 239
PRZECZYTAJPLK uczestniczy w organizacji ŚDM
18.02.2016
zapewnienie jak najlepszych warunków pracy przewoźników i obsługi podróżnych w czasie wydarzenia. PLK planują m.in. budowę przejścia podziemnego łączącego perony i teren obok dworca na stacji Częstochowa [...] Kontakt dla mediów: Mirosław Siemieniec Rzecznik prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. rzecznik@plk-sa.pl T: + 48 694 480 239
PRZECZYTAJPLK ubiega się o ponad 7 mld złotych dotacji. W pierwszym konkursie CEF, rozstrzygniętym wiosną ubiegłego roku, unijne wparcie otrzymały wszystkie złożone wnioski PLK. W ramach II tury konkursu CEF, Polskie [...] Kontakt dla mediów: Mirosław Siemieniec Rzecznik prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. rzecznik@plk-sa.pl T: + 48 694 480 239 ,Wyłączną odpowiedzialność za treść publikacji ponosi jej autor. Unia Europejska
PRZECZYTAJPLK modernizuje perony w Poznaniu
09.02.2016
remontem była nieczynna. Odnowione perony będą wyższe od poprzednich, co ułatwi wsiadanie do pociągów. PLK zadbały o to, aby zabytkowe wiaty w odrestaurowanej formie nie tylko dawały schronienie podróżnym, [...] Poznań Główny obejmuje remont nie tylko peronów 4a, 4, 5 i 6, ale także modernizację tunelu pod nimi. PLK wyposaży go w dodatkowe 3 windy prowadzące na perony, co ułatwi dostanie się na nie osobom starszym [...] firma TORPOL S.A. a ich koszt to około 40 mln zł brutto. Środki te pochodzą z budżetu państwa i PKP PLK S.A. Po zakończeniu prac pasażerowie korzystający ze stacji Poznań Główny będą mieli do dyspozycji
PRZECZYTAJjuż przyznano nam ponad jedną trzecią dotacji z przewidywanej dla PLK sumy w ramach CEF – mówi Marcin Mochocki, członek zarządu PKP PLK, dyrektor ds. inwestycji. W ramach pierwszej tury konkursu Komisja [...] Europejska otrzymała ponad 700 wniosków, z których zaakceptowano 276, w tym wszystkie zgłoszone projekty PLK. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. przy wykorzystaniu funduszy z unijnego instrumentu finansowego „Łącząc [...] Modernizacja obejmie trasę Warszawa – Poznań, rozpoczną się także prace na odcinku Poznań – Szczecin. PLK przygotowują również modernizację dwóch tras obsługujących połączenia aglomeracyjne w Warszawie: Warszawa
PRZECZYTAJ