Wyniki wyszukiwania
zostanie przepustowość linii, skróci się czas podróży oraz nastąpi poprawa bezpieczeństwa jazdy. Prace finansowane są ze środków budżetowych. Ewa Symonowicz-Ginter PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum
PRZECZYTAJramach odrębnego postępowania, dla modernizacji linii kolejowej E 59 na tym odcinku. Teletechniczne prace budowlane prowadzone będą na terenach stacji i szlaków kolejowych, a w nielicznych przypadkach poza
PRZECZYTAJetyki, obiektów inżynieryjnych, peronów, przejść i przejazdów kolejowych. Wykonane zostaną także prace polegające na budowie obiektów służących ochronie środowiska. W ramach zadania powstanie nowy przystanek
PRZECZYTAJ76 PLN brutto. Okres realizacji zamówienia wynosi 37 miesięcy od dnia wydania polecenia rozpoczęcia prac, nie dłużej niż do 30 czerwca 2014 r. Zamówienie obejmuje zaprojektowanie (adaptację projektu budowlanego
PRZECZYTAJz wykonawcą), nadzór nad robotami budowlanymi (w dniu 03.11.2010 r. otwarto oferty i obecnie trwa praca komisji przetargowej), wykonanie budowy i przebudowy sieci i urządzeń stanowiących układ zasilania
PRZECZYTAJintegrację przestrzenną i gospodarczą woj. warmińsko – mazurskiego. Umożliwi wyższą dostępność rynku pracy i edukacji dla mieszkańców miejscowości położonych w sąsiedztwie modernizowanych linii kolejowych
PRZECZYTAJszlakowych, budowę 4,3 km ekranów akustycznych. Wartość umowy wynosi 363.529.378,00 PLN brutto a wykonawcą prac będzie Przedsiębiorstwo Robót Kolejowych i Inżynieryjnych S.A. we Wrocławiu. Termin realizacji robót
PRZECZYTAJTunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne – na osi w
PRZECZYTAJ