Wyniki wyszukiwania
odcinkach: Rudniki – Kłomnice, Gomunice – Gorzkowice, Widzów Teklinów – Radomsko. W sumie projekt zakłada m.in. wymianę torów o długości około 160 km, naprawę sieci trakcyjnej, urządzeń sterowania ruchem
PRZECZYTAJrzeką Jasień. Dwa wiadukty: nad ul. Rzgowską i nad ul. Rokicińską również zostaną odnowione. Projekt zakłada przebudowę stacji Łódź Widzew i część szlaku Łódź Fabryczna – Łódź Widzew. Powstanie nowy przystanek
PRZECZYTAJWypadki psują rozkład
26.10.2012
ch miejscach – zaznacza Joanna Skrent z Wydziału Ruchu Drogowego KWP w Gdańsku. Przedstawiciele Zakładu Linii Kolejowych w Gdańsku, Straży Ochrony Kolei oraz Policji przedstawili na konferencji prasowej
PRZECZYTAJPrzejściem przez tory
16.10.2012
a piesi nie skracali nierozważnie drogi przez tory. – podkreślał Zygmunt Grzechulski , dyrektor Zakładu Linii Kolejowych w Lublinie. Akcja „Zero tolerancji dla przechodzenia przez tory w miejscach nie
PRZECZYTAJdrogowych, 220 urządzeń do odpłaszania zwierząt oraz 8 przejść dla pieszych pod torami. Projekt zakłada również likwidację 68 przejazdów kolejowych i przejść dla pieszych w poziomie szyn co pozwoli podwyższyć
PRZECZYTAJkwotę 5 776 452,58 zł brutto 3. Oferta nr 3 Konsorcjum ALUSTA – ZRK DOM ALUSTA S.A. (Pełnomocnik) Zakład Robót Komunikacyjnych DOM Poznań (Partner) na kwotę 9 507 413,76 zł brutto 4. Oferta nr 4 Pomorskie
PRZECZYTAJWyjaśnienie do artykułów
29.04.2010
stwa. Przygotowywany przez PLK projekt nowelizacji instrukcji Ir-1 o prowadzeniu ruchu pociągów zakłada dopuszczenie w pewnych określonych przypadkach możliwość takiej jazdy. Dotyczy to linii o niewielkim
PRZECZYTAJE 30 zagląda do urzędów i szkół
13.02.2009
kolejowych. Informacje nt. historii Węzła Kolejowego Węgliniec przedstawił naczelnik Sekcji Eksploatacji Zakładu Linii Kolejowych we Wrocławiu - Dariusz Roćko. Młodzież z zainteresowaniem przyjęła również prezentację
PRZECZYTAJzwiększenia atrakcyjności gospodarczej regionu i systemu kolejowych regionalnych przewozów pasażerskich. Zakłada on niezbędne zmiany parametrów techniczno-eksploatacyjnych linii dla usprawnienia jej funkcjonowania
PRZECZYTAJMinister w "peelce"
19.07.2006
opiewa na 12 756 860 zł netto. Modernizacja całej linii została podzielona na dwa etapy. Pierwszy zakłada modernizację odcinka Skierniewice – Łódź Widzew; drugi odcinka Warszawa Zachodnia – Skierniewice
PRZECZYTAJ