• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy zakład. Rezultatów: 721, czas wyszukiwania 5 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-koleja-z-koluszek-do-czestochowy-2306

Szybciej koleją z Koluszek do Częstochowy

18.03.2014

odcinkach: Rudniki – Kłomnice, Gomunice – Gorzkowice, Widzów Teklinów – Radomsko. W sumie projekt zakłada m.in. wymianę torów o długości około 160 km, naprawę sieci trakcyjnej, urządzeń sterowania ruchem

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-linii-objazdowej-lodz-widzew-lodz-chojny-lodz-kaliska-1444

Modernizacja linii objazdowej Łódź Widzew – Łódź Chojny – Łódź Kaliska

26.09.2011

rzeką Jasień. Dwa wiadukty: nad ul. Rzgowską i nad ul. Rokicińską również zostaną odnowione. Projekt zakłada przebudowę stacji Łódź Widzew i część szlaku Łódź Fabryczna – Łódź Widzew. Powstanie nowy przystanek

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wypadki-psuja-rozklad-1778

Wypadki psują rozkład

26.10.2012

ch miejscach – zaznacza Joanna Skrent z Wydziału Ruchu Drogowego KWP w Gdańsku. Przedstawiciele Zakładu Linii Kolejowych w Gdańsku, Straży Ochrony Kolei oraz Policji przedstawili na konferencji prasowej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przejsciem-przez-tory-1768

Przejściem przez tory

16.10.2012

a piesi nie skracali nierozważnie drogi przez tory. – podkreślał Zygmunt Grzechulski , dyrektor Zakładu Linii Kolejowych w Lublinie. Akcja „Zero tolerancji dla przechodzenia przez tory w miejscach nie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ponad-miliard-zlotych-unijnego-wsparcia-dla-modernizacji-linii-kolejowej-warszawa-gdynia-1697

Ponad miliard złotych unijnego wsparcia dla modernizacji linii kolejowej Warszawa – Gdynia

19.07.2012

drogowych, 220 urządzeń do odpłaszania zwierząt oraz 8 przejść dla pieszych pod torami. Projekt zakłada również likwidację 68 przejazdów kolejowych i przejść dla pieszych w poziomie szyn co pozwoli podwyższyć

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/otwarcie-ofert-na-rewitalizacje-linii-kolejowej-nr-131-chorzow-batory-tczew-odcinek-bydgoszcz-glowna-tczew-820

Otwarcie ofert na rewitalizację linii kolejowej nr 131 Chorzów Batory – Tczew, odcinek Bydgoszcz Główna-Tczew

02.08.2010

kwotę 5 776 452,58 zł brutto 3. Oferta nr 3 Konsorcjum ALUSTA – ZRK DOM ALUSTA S.A. (Pełnomocnik) Zakład Robót Komunikacyjnych DOM Poznań (Partner) na kwotę 9 507 413,76 zł brutto 4. Oferta nr 4 Pomorskie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wyjasnienie-do-artykulow-770

Wyjaśnienie do artykułów

29.04.2010

stwa. Przygotowywany przez PLK projekt nowelizacji instrukcji Ir-1 o prowadzeniu ruchu pociągów zakłada dopuszczenie w pewnych określonych przypadkach możliwość takiej jazdy. Dotyczy to linii o niewielkim

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/e-30-zaglada-do-urzedow-i-szkol-514

E 30 zagląda do urzędów i szkół

13.02.2009

kolejowych. Informacje nt. historii Węzła Kolejowego Węgliniec przedstawił naczelnik Sekcji Eksploatacji Zakładu Linii Kolejowych we Wrocławiu - Dariusz Roćko. Młodzież z zainteresowaniem przyjęła również prezentację

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/uroczyste-przekazanie-pre-umowy-dla-projektu-8222modernizacja-linii-kolejowej-nr-96-tarnow-8211-leluchow-na-odcinku-tarnow-8211-stroze8221-745

Uroczyste przekazanie pre-umowy dla projektu „Modernizacja linii kolejowej nr 96 Tarnów – Leluchów na odcinku Tarnów – Stróże”

07.04.2010

zwiększenia atrakcyjności gospodarczej regionu i systemu kolejowych regionalnych przewozów pasażerskich. Zakłada on niezbędne zmiany parametrów techniczno-eksploatacyjnych linii dla usprawnienia jej funkcjonowania

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/minister-w-peelce-130

Minister w "peelce"

19.07.2006

opiewa na 12 756 860 zł netto. Modernizacja całej linii została podzielona na dwa etapy. Pierwszy zakłada modernizację odcinka Skierniewice – Łódź Widzew; drugi odcinka Warszawa Zachodnia – Skierniewice

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...34353637383940414243...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 381 do 390 z 721.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook