Wyniki wyszukiwania
zostanie wybudowany nowy peron. Zmodernizowany będzie też dotychczasowy obiekt nr 1. Perony będą wyższe, z nową nawierzchnią, co ułatwi wsiadanie i wysiadanie z pociągów. Na peronach zostaną zamontowane
PRZECZYTAJGórzyckie. Łatwiejszy będzie także dostęp do pociągów na przystankach: Radów i Górzyca. Perony będą wyższe, lepiej oświetlone i czytelniej oznakowane. Wygodę pasażerom zapewnią nowe wiaty, ławki i tablice
PRZECZYTAJChorzów Batory, w okolicach ulicy Strzelców Bytomskich – w pobliżu kampusów Uniwersytetu Śląskiego, Wyższej Szkoły Bankowej oraz szpitala. Również mieszkańcy Bytomia zyskają nowy przystanek w dogodniejszej
PRZECZYTAJPLK realizują umowy za 25 mld zł
31.12.2017
PLK planują objąć pracami 9000 km torów, a 8500. km linii kolejowych zostanie dostosowanych do wyższych prędkości. Ośrodki o znaczeniu wojewódzkim zostaną połączone liniami o średniej prędkości 100 km/h
PRZECZYTAJmusiały zatrzymywać się na granicach. Nie będzie też trzeba wymieniać lokomotyw. Kolejne korzyści to wyższa prędkość składów i bezpieczeństwo. Wszystko dzięki temu, że na najważniejszych szlakach kolejowych
PRZECZYTAJmodernizowanej linii duże zmiany obejmą stacje. Podróżni otrzymają oczekiwany standard obsługi na wyższych wygodniejszych peronach, wyposażonych w informację wizualna i głosową i przystosowanych do obsługi
PRZECZYTAJGórzyckie. Łatwiejszy będzie także dostęp do pociągów na przystankach: Radów i Górzyca. Perony będą wyższe, lepiej oświetlone i czytelnie oznakowane. Wygodę pasażerom zapewnią nowe wiaty, ławki i tablice
PRZECZYTAJprace na peronie nr 2 potrwają do czerwca przyszłego roku. Przebudowane dwa perony dalekobieżne, będą wyższe, lepiej oświetlone oraz pokryte antypoślizgową nawierzchnią. Zamontowane zostaną nowe ławki, tablice
PRZECZYTAJkomfort dla pasażerów Przebudowane perony w Trzebini, Krzeszowicach, Dulowej i Woli Filipowskiej będą wyższe, dobrze oświetlone i wyposażone w czytelne oznakowanie oraz wiaty. Dostęp do pociągów umożliwią
PRZECZYTAJNa stacji w Świebodzicach będą zbudowane nowe, dłuższe (300 m) i wyższe perony, lepiej dostosowane do obsługi pociągów dalekobieżnych. Będą wyposażone w ławki i system oznakowania oraz rozkłady jazdy.
PRZECZYTAJ