Wyniki wyszukiwania
Od 19 lipca br. otwarty jest ruch drogowy pod nowym wiaduktem kolejowym w Łańcucie w rejonie ul. Grunwaldzkiej i Podzwierzyniec. Kierowcy zyskali lepsze możliwości przejazdu pod torami kolejowymi. Wia
PRZECZYTAJZaawansowane prace prowadzimy na linii kolejowej Będzin – Katowice Szopienice Południowe, które są częścią dużej inwestycji na linii Będzin – Zebrzydowice. Na katowickim odcinku tego zadania wykonaliś
PRZECZYTAJNa stacji w Słonicach w woj. zachodniopomorskim wsiadanie i wysiadanie z pociągów ułatwiają już dwa dwukrawędziowe, wyższe, szersze i dłuższe perony. Posiadają one antypoślizgową nawierzchnię wraz ze
PRZECZYTAJUmowę za przeszło 23 mln zł zrealizują Krakowskie Zakłady Automatyki S.A. Głównym zadaniem wykonawcy będzie montaż nowych urządzeń sterowania ruchem pociągów przy posterunku Kraków Przedmieście, wymia
PRZECZYTAJNowoczesna kolej w Limanowej
29.07.2024
Umowę za niemal 273 mln zł netto podpisaliśmy ze Skanska S.A. Wykonawca ma 24 miesiące na całkowitą modernizację stacji Limanowa. W sumie inwestycja obejmie odcinek torów o długości 3,5 km. Linia kole
PRZECZYTAJNa Warszawie Zachodniej iskrzy
30.07.2024
Jednym z elementów modernizacji przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. stacji Warszawa Zachodnia była wymiana 31 kilometrów torów. Ostatnim etapem prac torowych jest szlifowanie szyn, co ma zapewnić ci
PRZECZYTAJW Pruszkowie, u zbiegu ulic Grunwaldzkiej i Broniewskiego, powstał nowy wiadukt nad torami linii kolejowych - Warszawa Zachodnia – Grodzisk Mazowiecki (linia kolejowa nr 447) oraz Warszawa Zachodnia –
PRZECZYTAJŚrodki z KPO na kolej wydamy efektywnie
06.08.2024
Zmiana alokacji finansowania części inwestycji kolejowych dotyczy wyłącznie nieefektywnych zadań, których realizacja mogłaby wpłynąć na poniesienie niezasadnych kosztów przy braku spodziewanych efektó
PRZECZYTAJW zakresie projektu Rail Baltica podsumowano działania uzgodnione podczas zeszłorocznego posiedzenia, które odbyło się w Suwałkach. Podkreślono konieczność zachowania ruchu pociągów podczas budowy odc
PRZECZYTAJczęści budynku, pod którym biegną tory. Odtworzyliśmy obramowanie zabytkowego zegara oraz historyczne logo „Bt” na elewacji. Konstrukcja stalowa nastawni oraz podpory bramownicy zostały oczyszczone i odmalowane
PRZECZYTAJ