Wyniki wyszukiwania
stacjach i przystankach. M.in. o ok. 1 h 22 min skróci się podróż w relacji Olsztyn – Szczytno – Ełk (z 3 h 33 min do ok. 2 h 11 min). Krótsze będą podróże na trasie Działdowo – Olsztyn (ok. 16 min) i tym samym
PRZECZYTAJpociągi pojadą z prędkością do 120 km/h. Czas podróży na remontowanym odcinku skróci się prawie o 1/3, tj. o 15 minut z 45 min. obecnie. Dziś, 13 marca PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały z wykonawcą
PRZECZYTAJWarszawa – Otwock – Dęblin – Lublin, etap I (POIiŚ 5.1-11.1)”. Wartość całego projektu wynosi ponad 3,4 mld zł, z czego kwota dofinansowania unijnego POIiŚ wynosi ponad 2,9 mld zł. KORZYŚCI Z REALIZACJI
PRZECZYTAJPoczątek prac na stacji Piaseczno
10.03.2016
tym samym płynny i bezpieczny przejazd pociągów z prędkością nawet 160 km/h. Zmodernizowane zostaną 3 stacje oraz 6 przystanków między Warszawą Okęciem a Czachówkiem Południowym. Efektem wartej 460 mln
PRZECZYTAJna ryzyko!” na ok. 400 przejazdach 64 imprezy plenerowe 40 emisji spotu kampanijnego w Polskim Radiu 3 symulacje na przejazdach kolejowo-drogowych 31 akcji prewencyjnych na przejazdach 2 konkursy rysunkowe
PRZECZYTAJMagistrala Wschodnia
28.10.2016
perspektywie finansowej 2014 2020 i będą finansowane z kilku źródeł. Są nimi CEF, środki krajowe oraz 3 programy operacyjne współfinansowane ze środków UE: Polska Wschodnia 2014-2020 (8 projektów), Infrastruktura
PRZECZYTAJniemieckich dokumentów m.in. związanych z ochroną środowiska oraz pozwalających na rozpoczęcie robót. 3 lipca 2015 r. w fundamenty mostu wmurowano akt erekcyjny - rozpoczęła się budowa nowej przeprawy kolejowej
PRZECZYTAJwnioskiem o dofinansowanie inwestycji z środków UE. Budowa dworca Łódź Fabryczna w liczbach 750 tys. m3 - tyle betonu, które pomieściłoby ok. 100 tysięcy standardowych samochodów - betoniarek trzeba przeznaczyć
PRZECZYTAJ38 przejazdach, • remont 115 obiektów inżynieryjnych, • przebudowa 7 i rozbiórka 5 peronów, • remont 3 nastawni kolejowych i 1 strażnicy przejazdowej, • zabudowa urządzeń sterowania ruchem kolejowym na 18
PRZECZYTAJtorów i rozjazdów, urządzeń asr, systemów informatycznych oraz procesu technologicznego pracy stacji, 3. związanych ze stosowaniem istniejących systemów automatyzacji rozrządu i pracy manewrowej oraz teorii
PRZECZYTAJ