Wyniki wyszukiwania
Linie Kolejowe S.A. od 2005 roku prowadzą kampanię Bezpieczny Przejazd – „Szlaban na ryzyko!”. Jej celem jest ograniczenie wypadków na przejazdach kolejowo-drogowych m.in. poprzez budowanie kultury bezp
PRZECZYTAJLinie Kolejowe S.A. od 2005 roku prowadzą kampanię Bezpieczny Przejazd – „Szlaban na ryzyko!”. Jej celem jest ograniczenie wypadków na przejazdach kolejowo-drogowych m.in. poprzez budowanie kultury bezp
PRZECZYTAJInwestycja to część globalnego projektu, którego celem jest modernizacja linii kolejowej E65 - fragmentu korytarza sieci bazowej Bałtyk-Adriatyk. PLK zaplanowała roboty na przecięciu Centralnej Magistrali [...] transportowej, energetycznej oraz telekomunikacyjnej. Unia Europejska przeznaczyła w swoim budżecie na ten cel odrębną pulę środków finansowych. Fundusze te będzie można wykorzystać w latach 2014-2020 na inwestycje
PRZECZYTAJLinie Kolejowe S.A. od 2005 roku prowadzą kampanię Bezpieczny Przejazd – „Szlaban na ryzyko!”. Jej celem jest ograniczenie wypadków na przejazdach kolejowo-drogowych m.in. poprzez budowanie kultury bezp
PRZECZYTAJie od 11 lat prowadzą również kampanię społeczną Bezpieczny przejazd – „Szlaban na ryzyko!”. Jej celem jest podnoszenie świadomości o zagrożeniach wynikających z niezachowania ostrożności na przejazdach
PRZECZYTAJna przejazdach PLK prowadzą kampanię społeczną „Bezpieczny przejazd – Zatrzymaj się i żyj!”. Jej celem jest podnoszenie świadomości o zagrożeniach wynikających z niezachowania ostrożności na przejazdach
PRZECZYTAJPodczas ferii od 11 stycznia do 23 lutego więcej funkcjonariuszy będzie można spotkać w pociągach, na dworcach oraz na stacjach, gdzie spodziewany jest wzmożony ruch pasażerski. Już od soboty patrole
PRZECZYTAJDzięki inwestycji w Górnośląskim Okręgu Przemysłowym szybszy i sprawniejszy staje się przewóz towarów koleją. Zwiększa się przepustowość, czyli możliwość kursowania większej ilości składów z ładunkami
PRZECZYTAJPoczątkowo kampania była prowadzona pod hasłem „Bezpieczny przejazd zależy także od Ciebie” a jej ambasadorem był Krzysztof Hołowczyc (lata 2005 i 2006), następnie kampania zyskała nowe hasło „Zatrzym
PRZECZYTAJSpot „Głos rozsądku” to jeden z elementów kampanii społecznej „Bezpieczny Przejazd”, którego celem jest przypominanie o przestrzeganiu najważniejszych zasad bezpieczeństwa na przejazdach kolejowo-drogowych
PRZECZYTAJ