• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy cel. Rezultatów: 928, czas wyszukiwania 8 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/125-mln-zl-na-slaski-odcinek-weglowki-ulatwi-przewoz-towarow-do-portow-2935

125 mln zł na śląski odcinek Węglówki ułatwi przewóz towarów do portów

18.11.2015

Góry – Karsznice – Inowrocław – Bydgoszcz – Maksymilianowo” o wartości blisko 1 mld zł, których celem jest zwiększenie prędkości do 120 – 160 km/h dla pociągów pasażerskich i 100 – 120 km/h dla pociągów [...] lata 2018/2019. Na Śląsku modernizacją objętych jest ok. 600 km torów. PLK już przeznaczyły na ten cel ponad 2,5 mld zł, a w najbliższych latach planują zrealizować inwestycje za 9 mld zł. Kontakt dla mediów:

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bezpieczniej-na-kolei-dzieki-304-zmodernizowanym-przejazdom-2933

Bezpieczniej na kolei dzięki 304 zmodernizowanym przejazdom

13.11.2015

Nieprzerwanie, od 11 lat PLK prowadzi kampanię społeczną Bezpieczny przejazd – „Szlaban na ryzyko!”. Jej celem jest podnoszenie świadomości Polaków w zakresie zagrożeń wynikających z niezachowania ostrożności

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ponad-32-mln-zl-na-podniesienie-bezpieczenstwa-na-dolnoslaskich-przejazdach-kolejowo-drogowych-2939

Ponad 32 mln zł na podniesienie bezpieczeństwa na dolnośląskich przejazdach kolejowo-drogowych

23.11.2015

Nieprzerwanie, od 11 lat PLK prowadzi kampanię społeczną Bezpieczny przejazd – „Szlaban na ryzyko!”. Jej celem jest podnoszenie świadomości w zakresie zagrożeń, wynikających z niezachowania ostrożności na przejazdach

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/cyfrowa-lacznosc-na-kolei-zwieksza-bezpieczenstwo-i-plynnosc-ruchu-pociagow-2942

Cyfrowa łączność na kolei zwiększa bezpieczeństwo i płynność ruchu pociągów

27.11.2015

założeniami. Pod koniec 2016 r. będą odbywać się testy systemu na całym odcinku od Legnicy do Opola. Ich celem będzie sprawdzenie, czy wszystkie zamontowane w ramach projektu urządzenia współpracują z lokomotywą

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pol-miliarda-zlotych-na-poprawe-ruchu-kolejowego-na-slasku-2947

Pół miliarda złotych na poprawę ruchu kolejowego na Śląsku

02.12.2015

wpłynie na skrócenie czasu przejazdu w komunikacji pasażerskiej i płynny przejazd pociągów towarowych. Celem ujętych w przetargu prac jest rewitalizacja linii kolejowych na obszarze Rybnickiego Okręgu Węglowego [...] województwie. Na Śląsku PLK modernizacją obejmuje ok. 600 km torów. Dotychczas spółka przeznaczyła na ten cel ponad 2,5 mld zł, a w najbliższych latach planuje zrealizować inwestycje za 9 mld zł. Kontakt dla mediów:

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-tworzy-w-warszawie-centralne-laboratorium-jakosci-2949

PLK tworzy w Warszawie Centralne Laboratorium Jakości

04.12.2015

Dbałość o jakość inwestycji na każdym etapie realizacji to nadrzędny cel zarządcy infrastruktury. Aby zapewnić stały nadzór oraz skutecznie prowadzić monitoring dokumentacji, prowadzonych prac czy wytwórni

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-buduje-wirtualna-makiete-sieci-kolejowej-warszawy-i-mazowsza-2966

PLK buduje wirtualną makietę sieci kolejowej Warszawy i Mazowsza

22.12.2015

Celem mikrosymulacyjnego modelu Mazowsza (M3) jest precyzyjne odwzorowanie sieci kolejowej w specjalistycznym oprogramowaniu informatycznym w celu prowadzenia różnorodnych analiz. Badane będą warianty

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-w-zarzadzie-platformy-ds-wdrazania-ertms-2967

PLK w zarządzie Platformy ds. Wdrażania ERTMS

23.12.2015

SNCF (Francja), RFI (Włochy) oraz Mitsui Rail Capital Europe (Holandia/Japonia). Najważniejszym celem powołanego zarządu jest nadzór nad usprawnieniem, z udziałem decydentów z całego europejskiego sektora [...] tys. kilometrów linii, a systemu GSM-R w skali sieciowej – aż na prawie 14 tys. kilometrów linii. Cel wprowadzenia Europejskiego Systemu Zarządzania Ruchem Kolejowym (ERTMS) (ang. European Rail Traffic

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dobre-utrzymanie-linii-kolejowych-to-sprawna-i-bezpieczna-podroz-plk-o-efektach-utrzymania-sieci-w-2015-r-2972

Dobre utrzymanie linii kolejowych, to sprawna i bezpieczna podróż. PLK o efektach utrzymania sieci w 2015 r.

29.12.2015

to nie tylko duże zadania inwestycyjne. Rośnie znaczenie robót utrzymaniowo-naprawczych, których celem jest przywracanie najlepszych parametrów linii – czyli najwyższych możliwych prędkości jazdy pociągów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szlaban-na-ryzyko-bezpieczenstwo-na-kolei-w-lesznie-2990

Szlaban na ryzyko! – bezpieczeństwo na kolei w Lesznie

19.01.2016

Kolejowych S.A. od 11 lat prowadzą kampanię społeczną „Bezpieczny przejazd – Szlaban na ryzyko”. Jej celem jest podnoszenie świadomości o zagrożeniach wynikających z niezachowania ostrożności oraz kształtowanie [...] Wojskowego Instytutu Medycyny Lotniczej oraz Jakub Niklas, IPRON Consulting. Niezmienny pozostaje jednak cel ogólnopolskich działań – minimalizacja na terenach kolejowych liczby zdarzeń zagrażających życiu i

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...32333435363738394041...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 361 do 370 z 928.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook