Wyniki wyszukiwania
Modernizację linii z Kutna do Torunia (nr 18) PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. zaplanowały w ramach kilku zadań. Prace na tym odcinku uzupełnią zakończoną w 2014 r. rewitalizację linii pomiędzy Torunie
PRZECZYTAJPKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały dzisiaj (13.06.2017 r.) umowę na modernizację odcinka Sadowne - Czyżew na linii E75 Warszawa - Białystok, na międzynarodowej trasie kolejowej Rail Baltica. To
PRZECZYTAJKolej na Ciebie - uratuj życie!
12.06.2017
Spółki z Grupy PKP wspólnie z Fundacją Grupy PKP, Fundacją DKMS, Narodowym Centrum Krwi, Centrum Poltransplant, Niezależnym Zrzeszeniem Studentów, Spółką PKS Polonus i Kolejarską Służbą Krwi będą prom
PRZECZYTAJInwestycja warta 36 mln zł obejmowała wybudowanie 700 metrów nowych torów w ciągu linii kolejowych Skawina – Żywiec i Sucha Beskidzka – Chabówka. Wybudowany został nowy przystanek, most kolejowy, rozj
PRZECZYTAJPLK z prestiżowym wyróżnieniem IT
08.06.2017
W ubiegłym roku PLK otrzymały Główną Nagrodę – SAP Quality Awarad 2016 w kategorii Innovation w krajach Europy Centralnej i Wschodniej (EMEA) za projekt „Migracja systemu SAP ERP na platformę SAP HANA
PRZECZYTAJWygodny peron i dojścia Podróżni na stacji w Libiążu zyskali wyższy peron z antypoślizgową nawierzchnią, który ułatwia wsiadanie do pociągów. Zamontowano nowe wiaty, ławki, oświetlenie, megafony i tab
PRZECZYTAJModernizacja linii E20 między Sochaczewem a Swarzędzem jest dokończeniem projektu realizowanego w latach dziewięćdziesiątych ubiegłego wieku. Remont nie obejmował wtedy pełnego zakresu prac. Zarządca
PRZECZYTAJPKP Polskie Linie Kolejowe S.A. zamierzają do 2020 r. przebudować stację Legnica. Zlikwidowane będą bariery architektoniczne. 4 windy zapewnią osobom niepełnosprawnym i z większym bagażem dostęp na pe
PRZECZYTAJNietoperz nad torem kolejowym
06.06.2017
Nocek rudy, borowiec wielki, karlik i mroczek późny wiedzą jak żyć przy linii kolejowej. Potwierdziły to badania zachowań 13 różnych gatunków nietoperzy. Przy użyciu detektorów ultradźwiękowych PLK i
PRZECZYTAJW trosce o dobrą podróż Centrum Wsparcia Klienta powstało z inicjatywy PKP Intercity, PKP S.A. i PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. Głównym zadaniem zespołu, który liczy od 3 do 6 osób, jest zapewnien
PRZECZYTAJ