Wyniki wyszukiwania
pomiędzy stacjami Łowicz i Zgierz, na długości 47 km oraz 100 m toru nr 3 na stacji Stryków. Zakres prac budowlanych obejmował kompleksową wymianę nawierzchni torowej, wymianę 12 kompletów rozjazdów oraz
PRZECZYTAJPLK na TRAKO
25.09.2013
będzie także poprawiać przepustowość i płynność ruchu na dojazdach do największych aglomeracji. Trwają prace nad nowym modelem prognoz ruchu, który będzie źródłem wyboru nowych projektów. Pierwsze rezultaty
PRZECZYTAJsamorządowej, wydających odpowiednie pozwolenia, jak też wspólne pozyskiwanie zezwoleń na realizację prac budowlanych. Spółki ustalą prawa i wynikające z nich obowiązki w kwestii własności, użytkowania i
PRZECZYTAJskończyć w najlepszym wypadku wysokim mandatem. Pociągi na linii Warszawa Gdynia – po zakończeniu prac pojadą z prędkością 170-200 km/h, ale za to zgodnie z prawem i znacznie bezpieczniej. W przypadku
PRZECZYTAJ4km) oraz modernizacja infrastruktury przytorowej na szlaku Gdańsk Oliwa – Sopot (150 m). Realizacja prac na szlakach i stacjach obejmie: modernizację nawierzchni przejazdu kat. A w Gdyni Chyloni ułożenie
PRZECZYTAJstanowiący część wielkiej przebudowy całej linii kolejowej E 65 , Warszawa – Gdynia, dobiegł końca. Zakres prac obejmował trzy rejony stacji Gdynia Główna: wjazd od strony Wejherowa, wjazd od strony Gdańska oraz
PRZECZYTAJna odcinku Kutno – Płock, modernizacja linii kolejowej nr 35 na odcinku Ostrołęka – Chorzele oraz prace na trzech liniach kolejowych: linii nr 28 na odcinku Wieliszew – Zegrze, linii nr 29 na odcinku Mostówka
PRZECZYTAJdeklaracji oraz wzrost przewozów. Przywrócone odcinki będą stale monitorowane, a w przypadku realizacji pracy przewozowej na poziomie niższym niż zgłaszano we wnioskach i planach, nie wykluczamy ich ponownej
PRZECZYTAJKrakowa Mydlniki – od początku maja – informuje kierownik kontraktu Rafał Maras. – Pierwsze planowane prace związane będą z modernizacją sieci trakcyjnej: na szlak wyjedzie palownica – maszyna przystosowana
PRZECZYTAJprzewozowych. Projekt jest realizowany od 2010 r., od kiedy prowadzono studium wykonalności, zakończenie prac planowane jest w 2013 roku. 2. „Modernizacja linii kolejowej nr 63 Dorohusk - Zawadówka Naftobaza
PRZECZYTAJ