Wyniki wyszukiwania
a za najkorzystniejszą wybrano ofertę Przedsiębiorstwa Robót Kolejowych i Inżynieryjnych S.A. z Wrocławia , na kwotę 13 432 956,00 PLN netto; 16 388 206,32 PLN brutto . Zamówienie obejmuje przygotowanie
PRZECZYTAJStadion jedzie po torach
24.08.2010
W sobotę 21 sierpnia do Wrocławia przybył pierwszy transport. Ładunek 12 betonowych rygli wykonano w firmie Max Blog w Niemczech. Stanowią elementy konstrukcyjne trybun wrocławskiego stadionu Euro 2012
PRZECZYTAJsygnalizacja przejazdowa i półrogatki. Rezultatem prac będzie skrócenie czasu jazdy pociągów z Wrocławia do Wałbrzycha i Jeleniej Góry. Rozkładowa prędkość na objętych zadaniem odcinkach wzrośnie z 40
PRZECZYTAJSulechów – Czerwieńsk w trakcie prac Przedsiębiorstwa Robót Kolejowych i Inżynieryjnych S.A. z Wrocławia przy wymianie rozjazdu uszkodzeniu uległy dwie koparki. Awaria sprzętu uniemożliwiła zakończenie
PRZECZYTAJWykonawcą prac jest Konsorcjum PRKiI – INFRAKOL z Wrocławia, którego liderem jest Przedsiębiorstwo Robót Kolejowych i Inżynieryjnych S.A. z Wrocławia. Wartość zadania, zgodnie z umową około 70,2 mln zł [...] – INFRAKOL umowę podpisali: Prezes Zarządu Przedsiębiorstwa Robót Kolejowych i Inżynieryjnych z Wrocławia – Stefan Dziedziul oraz Wiceprezes Zarządu tego Przedsiębiorstwa – Marita Szustak. W imieniu PKP
PRZECZYTAJMalczyce z nowym obliczem
23.04.2010
Stacja, położona 40 km od Wrocławia zmienia swój wizerunek. Wiaty, przejście podziemne i perony zyskują nowy standard. W Malczycach, położonych na modernizowanej linii E 30 między Wrocławiem i Legnicą
PRZECZYTAJi śladowego. Trasa Jelenia Góra - Szklarska Poręba jest również częścią planowanego połączenia Wrocławia z czeskim Harachovem. Projekt znajduje się na liście projektów indywidualnych planowanych do ws
PRZECZYTAJprzed pochodzącym z linii kolejowej hałasem. Miękinia - gmina położona kilkanaście kilometrów od Wrocławia w ofercie adresowanej m.in. do inwestorów podkreśla bliskość kolejowej trasy E 30 Wrocław - Legnica
PRZECZYTAJpostępowanie na wyłonienie wykonawcy studium wykonalności budowy linii kolejowej dużych prędkości z Wrocławia i Poznania przez Łódź do Warszawy. Za najkorzystniejszą uznano ofertę Konsorcjum IDOM : Ingenieria
PRZECZYTAJ350 km/godz. z Warszawy przez Łódź do Poznania i Wrocławia. Czas przejazdu z Warszawy do Łodzi skróci się do 35 minut, a z Łodzi do Poznania i Wrocławia do 1 godziny. Obecnie trwają postępowania przetargowe
PRZECZYTAJ