• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy prowadzić. Rezultatów: 2416, czas wyszukiwania 13 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podlaskie-po-20-latach-pociagi-towarowe-wracaja-na-stacje-sokoly-5048

Podlaskie: po 20 latach pociągi towarowe wracają na stację Sokoły

05.10.2020

pociągów będzie mogła pojechać trasą objazdową linią 36 z Ostrołęki do Łap. Remont torów w Sokołach prowadzony był od maja tego roku. Budżet inwestycji to 900 tys. zł netto. Prace sfinansowano ze środków własnych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/georadary-na-kolei-siegaja-20-metrow-pod-tor-usprawnia-inwestycje-4649

Georadary na kolei sięgają 20 metrów pod tor – usprawnią inwestycje

30.04.2020

przystanku Wałbrzych Centrum. Za pomocą fal elektromagnetycznych sprawdzano, czy wydobywanie węgla – prowadzone przez wałbrzyskie kopalnie, nie spowodowało spękań i pustych przestrzeni w gruncie pod kolejową [...] PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. przy ocenie kolejowych tras wykorzystują również inny sprzęt. Prowadzone są badania z wykorzystaniem laboratoriów mobilnych, które sprawdzają w terenie jakość materiałów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/gorzow-wielkopolski-wschodni-dla-pasazerow-od-20-kwietnia-3333

Gorzów Wielkopolski Wschodni dla pasażerów od 20 kwietnia

27.03.2017

jest częścią najważniejszej dla miasta linii kolejowej nr 203 Tczew – Kostrzyn. Remont estakady prowadzony jest pod nadzorem konserwatora zabytków, co gwarantuje zachowanie i wyeksponowanie historycznego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ponad-20-wygodniejszych-stacji-i-przystankow-na-podlasiu-3017

Ponad 20 wygodniejszych stacji i przystanków na Podlasiu

01.03.2016

Koszt ubiegłorocznych prac, realizowanych ze środków PLK, przekroczył milion złotych. Dzięki prowadzonej przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. modernizacji linii z Warszawy do Białegostoku poprawia się

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/krotsza-podroz-i-20-wygodniejszych-przystankow-miedzy-szczecinkiem-a-ustka-3233

Krótsza podróż i 20 wygodniejszych przystanków między Szczecinkiem a Ustką

21.11.2016

także nowe mijanki – wyposażone w stacyjne urządzenia sterowania ruchem kolejowym, które usprawnią prowadzenie i przejazd pociągów. Te działania wpłyną na wzrost poziomu bezpieczeństwa w ruchu drogowym i kolejowym

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/multimedia/video/szczegoly/system-ertms-gsm-r-na-linii-e20-2911

System ERTMS/GSM-R na linii E20

cyfrowej jakości głosu, danych, a nawet wiadomości tekstowych między osobami odpowiedzialnymi za prowadzenie ruchu pociągów oraz umożliwi jednoczesne nadawanie i odbieranie komunikatów.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/z-centrum-krakowa-na-lotnisko-w-balicach-w-20-minut-2820

Z centrum Krakowa na lotnisko w Balicach w 20 minut

18.06.2015

infrastruktury kolejowej dodatkowo usprawnią ruch pociągów w aglomeracji krakowskiej. Obecnie PLK prowadzą wstępne prace przy projekcie budowy łącznicy kolejowej Kraków Zabłocie – Kraków Krzemionki, która

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/jesienia-z-kluczborka-do-ostrzeszowa-o-20-minut-krocej-2784

Jesienią z Kluczborka do Ostrzeszowa o 20 minut krócej

28.04.2015

towarowe do 80 km/h. Ponad 70 proc. prac w tym zakresie została już wykonana. – Aktualnie prace są prowadzone na odcinkach z Domanina do Ostrzeszowa oraz na stacji w Ostrzeszowie. Na trasie z Łęki Opatowskiej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-bezpieczniej-i-komfortowo-czyli-ciag-dalszy-modernizacji-linii-e20-2394

Szybciej, bezpieczniej i komfortowo czyli ciąg dalszy modernizacji linii E20

14.05.2014

kolejowej - rozjazdów, przejazdów kolejowych, sieci trakcyjnej oraz budynków służących bezpośrednio prowadzeniu ruchu. Aktualnie trwają prace przy budowie nastawni w Międzyrzecu Podlaskim, Siedlcach i Łukowie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pociagiem-na-stacje-warszawa-lotnisko-chopina-z-centrum-stolicy-w-20-minut-1666

Pociągiem na stację Warszawa Lotnisko Chopina z centrum stolicy w 20 minut

31.05.2012

stacji Warszawa Lotnisko Chopina wraz z budową infrastruktury technicznej umożliwiającej bezpieczne prowadzenie ruchu pociągów - kompleksową modernizację nawierzchni kolejowej toru nr 1 linii nr 8 na odcinku

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...31323334353637383940...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 351 do 360 z 2416.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook