• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy czarl. Rezultatów: 3024, czas wyszukiwania 6 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/spotkanie-z-zarzadcami-infrastruktury-korytarza-towarowego-bremerhaven-rotterdam-antwerpia-akwizgran-berlin-warszawa-terespol-granica-polsko-bialoruska-kowno-1431

Spotkanie z zarządcami infrastruktury korytarza towarowego Bremerhaven/Rotterdam/Antwerpia-Akwizgran/Berlin-Warszawa-Terespol (granica polsko-białoruska) /Kowno

14.09.2011

a za większość zadań związanych z kwestiami operacyjnymi korytarza towarowego. Spotkanie miało na celu omówienie projektu dokumentu zakładającego radę zarządzającą korytarza, wypracowanie wspólnego stanowiska

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podpisanie-umowy-na-wykonanie-zadania-rewitalizacja-linii-kolejowej-nr-353-poznan-wschod-skandawa-na-terenie-iz-poznan-1368

Podpisanie umowy na wykonanie zadania "Rewitalizacja linii kolejowej nr 353 Poznań Wschód – Skandawa na terenie IZ Poznań"

13.07.2011

Inwestycji Oddział w Poznaniu informuje, że 12 lipca 2011 r. została podpisana umowa z Konsorcjum „TSS – Poznań – Skandawa”, którego liderem jest firma TSS GRADE a.s. (Słowacja), na wykonanie zadania „

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/zarzadzanie-infrastruktura-kolejowa-umowa-pomiedzy-pkp-polskie-linie-kolejowe-sa-a-koleja-bialoruska-662

Zarządzanie infrastrukturą kolejową - umowa pomiędzy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. a Koleją Białoruską

19.11.2009

granice państwowe jest realizacją właściwych regulacji unijnych i ministerstwa infrastruktury. Ma ono na celu aktywizację transportu kolejowego w Europie oraz zacieśnienie współpracy międzynarodowej. Porozumienie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/eksploatacyjno-techniczne-i-spoleczne-spojrzenie-na-przejazdy-kolejowo-drogowe-1220

Eksploatacyjno - techniczne i społeczne spojrzenie na przejazdy kolejowo-drogowe

16.03.2011

współprace organizatora przedsięwzięcia PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. z otoczeniem zewnętrznym oraz coraz liczniejszą grupę przedstawicieli środowisk opiniotwórczych, rzeczowo, a nie sensacyjne, informujących

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ogloszono-wybor-najkorzystniejszych-ofert-na-przebudowe-stacji-krakow-glowny-i-na-modernizacje-linii-kolejowej-z-krakowa-do-wieliczki-1077

Ogłoszono wybór najkorzystniejszych ofert na przebudowę stacji Kraków Główny i na modernizację linii kolejowej z Krakowa do Wieliczki

09.12.2010

została oferta złożona przez konsorcjum firm : EUROVIA POLSKA S.A., Kobierzyce, EUROVIA CS a.s., Praha Republika Czeska, na kwotę 55 367 983,46 PLN brutto . Po uprawomocnieniu się wyboru najkorzystniejszych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przetarg-na-opracowanie-dokumentacji-i-wykonanie-robot-polegajacych-na-zabudowie-40-licznikow-osi-na-centralnej-magistrali-kolejowej-58

Przetarg na opracowanie dokumentacji i wykonanie robót polegających na zabudowie 40 liczników osi na Centralnej Magistrali Kolejowej

09.06.2010

mającej wpływ na regularność ruchu pociągów. Zadanie to jest kolejnym przedsięwzięciem mającym na celu poprawę oferty dla pasażerów podróżujących Centralną Magistralą Kolejową. Inwestycja będzie finansowana

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/drugie-posiedzenia-rady-ds-duzych-predkosci-286

Drugie posiedzenia Rady ds. "Dużych prędkości".

10.12.2007

prezes PKP PLK S.A. Krzysztof Celiński i wybrany na poprzednim posiedzeniu przewodniczący Rady Naukowej prof. Władysław Koc, rektor Politechniki Gdańskiej. Prezes PKP PLK S.A. wręczył członkom Rady akty powołania

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/od-grudnia-szybciej-miedzy-stalowa-wola-a-przeworskiem-10884

Od grudnia szybciej między Stalową Wolą a Przeworskiem

09.07.2025

prędkości do 110 km/h i zwiększenie nacisków osi na tor do 221 kN. Te prace są częścią działań mających na celu utrzymanie dobrego stanu technicznego infrastruktury kolejowej i zapewnienie bezpieczeństwa ruchu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/laczymy-sily-z-politechnika-krakowska-by-unowoczesnic-proces-ksztalcenia-kolejarzy-11037

Łączymy siły z Politechniką Krakowską, by unowocześnić proces kształcenia kolejarzy

22.08.2025

specjalistów gotowych do pracy nad rozwiązaniami przyszłości. To kolejna inicjatywa PLK SA, która ma na celu wsparcie systemu kształcenia kolejnego pokolenia kolejarzy. W ramach współpracy ze szkołami średnimi

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lodz-kolejne-elementy-maszyn-tbm-pracuja-pod-ziemia-5703

Łódź. Kolejne elementy maszyn TBM pracują pod ziemią

14.05.2021

segmenty TBM są obecnie ze sobą połączone elastycznymi przewodami. Prace Katarzyny i Faustyny będą coraz bardziej wydajne. Mniejszy TBM działa na wysokości ul. Długosza. Z podziemi wydobył już pierwszy materiał [...] wprowadzanie na poziom komory startowej kolejnych elementów mechanicznego kreta. Prace maszyn będą coraz bardziej wydajne. Możliwe tempo pracy maszyn to ok. 10 m na dobę. Na placach są obudowy podziemnych

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...30313233343536373839...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 341 do 350 z 3024.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook