Wyniki wyszukiwania
Dzięki inwestycji PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. będzie sprawny przewóz węgla do elektrociepłowni w Elblągu koleją. Prace na 2,5 km odcinku między Elblągiem Zdrój a Tropami na linii Elbląg – Brani
PRZECZYTAJPodniesiemy standard międzyregionalnych podróży. Podpisaliśmy umowę, dzięki której na ponad 50-km odcinku trasy Opole Groszowice – Pyskowice wykonawca zaprojektuje i zrealizuje prace na torach, obiekt
PRZECZYTAJPLK w debacie o KDP
31.08.2011
Pierwsza część debaty przedstawiła światowe trendy w kolejach dużych prędkości oraz koleje dużych prędkości w Hiszpanii i japoński system Shinkansen. Omówione zostały zagadnienia finansowania projektó
PRZECZYTAJWładze województwa małopolskiego są zainteresowane rozwojem transportu kolejowego. Wicemarszałek Roman Ciepiela informował o przewozach regionalnych, zamiarach związanych z Szybką Koleją Aglomeracyjną
PRZECZYTAJDebata, w której udział wzięli m.in. kluczowi eurodeputowani Parlamentu Europejskiego, przedstawiciele Komisji Europejskiej, wiceminister infrastruktury Andrzej Massel oraz prezes PKP PLK Zbigniew Sza
PRZECZYTAJDebata o Kolejach Dużych Prędkości
22.08.2011
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Kolei Dużych Prędkości , informuje, że Stowarzyszenie na rzecz Interoperacyjności i Rozwoju Transportu Szynowego (SIRTS) organizuje w dniu: 30 sierpnia 2011 o g
PRZECZYTAJMiędzynarodowe Targi Kolejowe TRAKO organizowane są już po raz jedenasty. I tym razem nie mogło zabraknąć na nich Grupy PKP. Uczestnicy Tragów mogli nie tylko odwiedzić stoiska poszczególnych spółek w
PRZECZYTAJDebata na Foksal
25.02.2009
25 lutego 2009 r. w Domu Dziennikarza przy ul. Foksal w gronie specjalistów odbyła się debata na temat: "Realizacja projektów inwestycyjnych. Czy inwestycje infrastrukturalne będą panaceum na kryzys g
PRZECZYTAJDebata o transporcie
20.02.2006
Dnia 20 lutego 2006 r. w Domu Dziennikarza w Warszawie, ul. Foksal 3/5 odbyła się pierwsza w tym roku debata poświęcona infrastrukturze nt: „Rozwój infrastruktury transportowej w Warszawie i na Mazows
PRZECZYTAJDzięki temu, że modernizujemy linie konwencjonalne, przywracając je do prędkości m.in. 160km/h , to jeżdżąc np. 160km/h przez 2/3 trasy i 350 km/h 1/3 trasy będziemy osiągali dobre czasy przejazdu w r
PRZECZYTAJ