Wyniki wyszukiwania
obejmują tory na stacjach i szlakach, sieć trakcyjną, urządzenia sterowania ruchem kolejowym. Projekt zakłada również przebudowę przejazdów kolejowych, co poprawi bezpieczeństwo oraz budowę i przebudowę wiaduktów
PRZECZYTAJprzeglądać za pośrednictwem strony internetowej PKP Polskich Linii Kolejowych S.A., w specjalnej zakładce "plakatowy rozkład jazdy". Z tego źródła każdy może samodzielnie wydrukować rozkład dowolnego przystanku
PRZECZYTAJRozkład jazdy na odcinku Rybnik – Chałupki zakłada 6 par pociągów w dni robocze i 4 pary w dni wolne od pracy. Priorytetem przy konstruowaniu rozkładu jazdy pociągów był możliwie dogodny dojazd do Katowic
PRZECZYTAJcyfryzacji dokumentów PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. i obejmują obszar działania wszystkich zakładów linii kolejowych. Piąta część projektu dotyczy dokumentów spoza PLK, które również dotyczą terenów
PRZECZYTAJprojekt poprawy bezpieczeństwa i likwidacji zagrożeń eksploatacyjnych na przejazdach kolejowych zakłada m.in. wymianę rogatek na urządzenia nowej generacji oraz zmniejszenie liczby przejazdów niestrzeżonych
PRZECZYTAJniepełnosprawnych oraz wyposażony w wiatę, oświetlenie i system informacji wizualnej. Inwestycja zakłada także budowę Lokalnego Centrum Sterowania w Szczytnie. Nowy system i urządzenia LCS usprawnią koordynację
PRZECZYTAJodcinkach: Rudniki – Kłomnice, Gomunice – Gorzkowice, Widzów Teklinów – Radomsko. W sumie projekt zakłada m.in. wymianę torów o długości około 160 km, naprawę sieci trakcyjnej, urządzeń sterowania ruchem
PRZECZYTAJrzeką Jasień. Dwa wiadukty: nad ul. Rzgowską i nad ul. Rokicińską również zostaną odnowione. Projekt zakłada przebudowę stacji Łódź Widzew i część szlaku Łódź Fabryczna – Łódź Widzew. Powstanie nowy przystanek
PRZECZYTAJWypadki psują rozkład
26.10.2012
ch miejscach – zaznacza Joanna Skrent z Wydziału Ruchu Drogowego KWP w Gdańsku. Przedstawiciele Zakładu Linii Kolejowych w Gdańsku, Straży Ochrony Kolei oraz Policji przedstawili na konferencji prasowej
PRZECZYTAJPrzejściem przez tory
16.10.2012
a piesi nie skracali nierozważnie drogi przez tory. – podkreślał Zygmunt Grzechulski , dyrektor Zakładu Linii Kolejowych w Lublinie. Akcja „Zero tolerancji dla przechodzenia przez tory w miejscach nie
PRZECZYTAJ