• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy nr5. Rezultatów: 918, czas wyszukiwania 11 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/silna-konkurencja-w-postepowaniu-na-modernizacje-odcinka-lodz-widzew-lodz-fabryczna-1157

Silna konkurencja w postępowaniu na modernizację odcinka Łódź Widzew – Łódź Fabryczna

04.02.2011

złożyło dziewięć konsorcjów: Oferta nr 1 : Skanska S.A., Warszawa Skanska a.s., Republika Czeska na kwotę 254 602 732,27 PLN netto; 313 161 360,69 PLN brutto Oferta nr 2: Trakcja Polska S.A., Warszawa na [...] 293 825 614,21 PLN brutto Oferta nr 3: Mostostal Białystok Sp. z o.o., Białystok VAHOSTAV – SK, a.s. na kwotę 202 060 280,50 PLN netto; 248 534 145,02 PLN brutto Oferta nr 4: Feroco S.A., Poznań Przedsiębiorstwo [...] INTERCOR Sp. z o.o., Zawiercie na kwotę 271 684 160,99 PLN netto; 334 171 518,02 PLN brutto Oferta nr5: APRIVIA S.A., Wysogotowo, Przeźmierowo PBG S.A., Wysogotowo, Przeźmierowo Hydrobudowa Polska S.A

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ogloszono-przetarg-na-modernizacje-odcinka-lodz-widzew-lodz-fabryczna-1030

Ogłoszono przetarg na modernizację odcinka Łódź Widzew – Łódź Fabryczna

17.11.2010

peronów i ośmiu torów. Tory i perony nowego dworca Łódź Fabryczna zlokalizowane będą 16,5 metra pod ziemią, a 10,5 metra nad nimi przebiegać będzie sieć podziemnych ulic i część dworca autobusowego. Część [...] wykonanie przebudowy stacji Łódź Widzew i części szlaku Łódź Fabryczna – Łódź Widzew, liczącego ok. 5 km wraz z urządzeniami srk i telekomunikacji dla całego odcinka Łódź Fabryczna – Łódź Widzew oraz m [...] i obiekty inżynierskie na linii objazdowej Łódź Widzew – Łódź Chojny – Łódź Kaliska Towarowa (linie nr 540 i 25). Otwarcie ofert nastąpi 22 grudnia 2010 roku, o godzinie 11:30. Okres realizacji zamówienia

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kto-ma-szanse-na-kontrakt-za-prawie-dwa-miliardy-zlotych-znamy-liste-pieciu-potencjalnych-wykonawcow-podziemnej-stacji-lodz-fabryczna-1018

Kto ma szansę na kontrakt za prawie dwa miliardy złotych – znamy listę pięciu potencjalnych wykonawców podziemnej stacji Łódź Fabryczna

04.11.2010

peronów i ośmiu torów. Tory i perony nowego dworca Łódź Fabryczna zlokalizowane będą 16,5 metra pod ziemią, a 10,5 metra nad nimi przebiegać będzie sieć podziemnych ulic i część dworca autobusowego. Część [...] Warszawa, Ferrovial Agroman S.A. Campo de las Naciones, Ribera del Loira 42 28042 Madryt, Hiszpania. 5. Metrostav a.s. Koželužská 2246, 180 00 Praha 8, Republika Czeska, Elektrizace železnic Praha a.s. Nám [...] Praha 4 Nusle, Republika Czeska, Przedsiębiorstwo Robót Mostowych „Mosty Łódź” S.A. , ul. Bratysławska nr 52, 94-112 Łódź, Polska, Sudop Praha S.A. Olšanská 2643/1A, 130 80 Praha 3, Republika Czeska. Zamówienie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-wrocila-na-mazury-z-elku-do-gizycka-po-nowym-torze-10812

Kolej wróciła na Mazury – z Ełku do Giżycka po nowym torze

18.06.2025

Dzisiaj, na trasę między Ełkiem a Giżyckiem (linia kolejowa nr 38 Białystok – Głomno), ponownie wyjechały pociągi. Przewoźnicy zapewnili trzy pary pociągów regionalnych oraz jedną parę pociągów dalekobieżnych [...] dalekobieżnych. Dodatkowo, na trasie Ełk – Korsze, kontynuowana jest zastępcza komunikacja autobusowa dla 5 par pociągów. Z myślą o komforcie podróżnych przebudowaliśmy perony na 3 stacjach (Giżycko, Wydminy [...] oraz China Civil Engineering Construction Corporation. Realizacja projektu „Prace na linii kolejowej nr 38 na odcinku Ełk – Korsze wraz z elektryfikacją” była możliwa dzięki dofinansowaniu z Unii Europejskiej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ponad-pol-miliarda-zlotych-na-szybsze-podroze-z-olsztyna-przez-korsze-do-elku-3337

Ponad pół miliarda złotych na szybsze podróże z Olsztyna przez Korsze do Ełku

31.03.2017

„Prace na linii kolejowej nr 38 na odcinku Ełk – Korsze wraz z elektryfikacją” realizowany będzie z POIiŚ. Szacunkowy koszt inwestycji w Krajowym Programie Kolejowym wynosi to 578,5 mln zł. Prace projektowe [...] planują realizację 7 projektów o łącznej wartości ponad 2,3 mld zł. Na liście podstawowej jest 5 projektów za ponad 1,5 mld zł. Dla mieszkańców województwa i podróżujących po liniach kolejowych Warmii i Mazur

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/z-tarnowa-w-beskidy-przez-nowy-wiadukt-i-wyremontowany-most-3706

Z Tarnowa w Beskidy przez nowy wiadukt i wyremontowany most

20.04.2018

i ruch pieszy. Prace PLK na trasie Tarnów – Muszyna, obejmują też 28 obiektów inżynieryjnych, w tym 5 wiaduktów i 4 mosty. Szybsze podróżowanie na trasie zapewni wymiana ok. 19 km torów. Dwa zadania in [...] Sączu, zaplanowano w latach 2017 – 2018. Realizowane są w ramach projektu „Prace na linii kolejowej nr 96 na odcinku Tarnów – Muszyna” i finansowane ze środków budżetowych. Ich łączna wartość to 62 mln

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-obecne-na-europejskim-kongresie-gospodarczym-3377

PLK obecne na Europejskim Kongresie Gospodarczym

11.05.2017

przyspieszyły. - Rok 2017 to bardzo dynamiczny okres. Od stycznia tego roku podpisaliśmy umowy na kwotę 6,5 mld zł. Krajowy Program Kolejowy zostanie zrealizowany w całości, a do końca 2017 r. będziemy mieli [...] realizacji inwestycji z KPK do 2023 roku zostanie podniesiona prędkość na liniach klejowych o długości 8,5 tys. km, a zarządca infrastruktury przebuduje 9 tys. km torów. - Nie boimy się utraty środków. Co więcej [...] funduszy UE. Jako przykład, spełniającej wszystkie warunku KE inwestycji, została podana linia kolejowa nr 8 Warka – Radom, gdzie m.in. planowana jest dobudowa drugiego toru i przebudowa mostu nad Pilicą. To

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/warszawa-zachodnia-kolejny-etap-prac-5381

Warszawa Zachodnia: kolejny etap prac

12.02.2021

kładki - nowego przejścia nad peronami. Już wybudowany jest przejazd technologiczny między peronami nr 2 i nr 7. Widać prace przy palach fundamentowych. Prace obejmują również konstrukcję tunelu, budynku w [...] ułatwi kładka, która połączy Wolę i Ochotę. Przejście podziemne będzie wydłużone do peronu nr 8 (docelowo nr 9) przy linii obwodowej oraz wyższe, szersze i połączone z przestrzenią poczekalni i kas biletowych [...] pasażerów nad peronami. Po szczegółowych analizach ustalono bezpieczną trasę dojścia. Droga od peronu nr 7 do peronu 8 (linii obwodowej) przebiegnie nowym śladem i wydłuży się o ok. 500 metrów do 700 metrów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/linia-otwocka-rusza-kolejny-etap-prac-8376

Linia otwocka: rusza kolejny etap prac

01.06.2023

nowy przystanek Warszawa Grochów. Kontynuowane będą prace na stacji Warszawa Wawer oraz przy budowie 5 nowych przejść podziemnych. Prace wymagają wprowadzenia zmian w organizacji ruchu pociągów, które zostały [...] zdjęcia przedstawiające postęp prac: http://www.warszawa-lublin.pl . Inwestycja „Prace na linii kolejowej nr 7 Warszawa Wschodnia Osobowa – Dorohusk na odcinku Warszawa – Otwock – Dęblin – Lublin, etap II” odcinek

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/zakonczenie-i-etapu-modernizacji-stacji-gdynia-glowna-osobowa-668

Zakończenie I etapu modernizacji stacji Gdynia Główna Osobowa

03.12.2009

przejazd kolejowy, umożliwiający dojazd do nastawni. W sumie przebudowano 13 km sieci trakcyjnej, 5,7 km toru, 45 rozjazdów. W 2010 roku rozpocznie się drugi etap modernizacji stacji, który obejmie swoim [...] 89, 694 480 211 e-mail:e.symonowicz-ginter@plk-sa.pl Opracowanie finansowane jest w ramach projektu nr 2005/PL/16/C/PT/001 "Modernizacja linii kolejowej E-65, odcinek Warszawa – Gdynia, etap II“

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...28293031323334353637...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 321 do 330 z 918.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook