• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy cel. Rezultatów: 928, czas wyszukiwania 9 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/35-mln-zl-na-poprawe-wygladu-stacji-i-przystankow-w-calej-polsce-2661

35 mln zł na poprawę wyglądu stacji i przystanków w całej Polsce

03.11.2014

Zarządca infrastruktury kolejowej zwiększa wydatki na niewielkie remonty – w tym roku wyda na ten cel 35 mln zł, a w przyszłym 45 mln zł. Poza kompleksowymi modernizacjami i rewitalizacjami całych linii [...] kolejowych, których wartość ma sięgnąć w tym roku 7 mld zł, PLK prowadzi prace remontowe, których celem jest poprawa wyglądu obiektów kolejowych, związanych z obsługą pasażerów. Prace remontowe obejmują

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-zmienia-regiony-kolej-zmienia-polske-2673

Kolej zmienia regiony, kolej zmienia Polskę

20.11.2014

Głównym celem prac remontowych, rewitalizacyjnych i modernizacyjnych są: poprawa stanu torów i peronów z uwzględnieniem pełnej dostępności dla osób z ograniczoną możliwością poruszania się, a także wyższe

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/17-mln-zl-na-modernizacje-przejazdow-kolejowych-w-wojewodztwie-warminsko-mazurskim-2675

17 mln zł na modernizację przejazdów kolejowych w województwie warmińsko - mazurskim

24.11.2014

przejazdach, spółka prowadzi kampanię społeczną Bezpieczny przejazd – „Zatrzymaj się i żyj!”. Jej celem jest podnoszenie świadomości o zagrożeniach wynikających z niezachowania szczególnej ostrożności na

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rusza-profesjonalne-wsparcie-w-trudnych-sytuacjach-dla-pracownikow-plk-2691

Rusza profesjonalne wsparcie w trudnych sytuacjach dla pracowników PLK

19.12.2014

Celem projektu Pierwsza Pomoc Psychologiczna jest zapewnienie profesjonalnego wsparcia psychologicznego pracownikom PLK, którzy bezpośrednio uczestniczyli w zdarzeniu w czasie wykonywania obowiązków służbowych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szkoly-przypominaja-o-bezpieczenstwie-happeningi-na-przejazdach-2696

Szkoły przypominają o bezpieczeństwie - happeningi na przejazdach

04.01.2015

zarówno w mediach jak i na plakatach i ulotkach), egzekwowanie prawa („Bezpieczny poniedziałek”). Celem działań jest podnoszenie świadomości o zagrożeniach wynikających z niezachowania szczególnej ostrożności

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-stacji-radom-pierwsze-prace-2704

Modernizacja stacji Radom – pierwsze prace

16.01.2015

Wykonawca rozpoczął pierwszą fazę modernizacji linii kolejowej łączącej stolicę z Radomiem. Szeroki zakres robót obejmuje m.in. przebudowę stacji Radom i Radom Wschodni, a także fragmentu linii kolejo

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bezpieczniej-na-przejazdach-bezpieczniejsze-podroze-podsumowanie-kampanii-bezpieczny-przejazd-zatrzymaj-sie-i-zyj-2014-roku-2711

Bezpieczniej na przejazdach - bezpieczniejsze podróże. Podsumowanie kampanii Bezpieczny przejazd – „Zatrzymaj się i żyj!” 2014 roku

26.01.2015

Kolejowe S.A. od 2005 roku kampanii społecznej Bezpieczny przejazd – „Zatrzymaj się i żyj!”. Jej celem jest uświadamianie opinii publicznej, do czego może prowadzić niezachowanie szczególnej ostrożności

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bezpieczniej-na-przejazdach-kolejowych-w-wojewodztwie-podlaskim-2719

Bezpieczniej na przejazdach kolejowych w województwie podlaskim

04.02.2015

na przejazdach PLK prowadzą kampanię społeczną „Bezpieczny przejazd – Zatrzymaj się i żyj!”. Jej celem jest podnoszenie świadomości o zagrożeniach wynikających z niezachowania ostrożności na przejazdach

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-doceniona-za-dzialania-na-rzecz-bezpieczenstwa-2720

PLK doceniona za działania na rzecz bezpieczeństwa

05.02.2015

społeczną Bezpieczny przejazd - „Zatrzymaj się i żyj!” Polskie Linie Kolejowe prowadzą już 10 lat. Celem jest zmniejszenie liczby wypadków na ponad 13 tys. przejazdów kolejowych w kraju. - Nagroda pokazuje

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/krotka-podroz-i-wygodniejsze-perony-na-trasie-wroclaw-jelenia-gora-2731

Krótka podróż i wygodniejsze perony na trasie Wrocław - Jelenia Góra

17.02.2015

Jeleniej Góry jest głównym efektem prowadzonej od kilku lat modernizacji linii. PLK wydała na ten cel ponad 400 mln zł. Pociąg, który jeździł ponad 3,5 h pokonuje teraz tę trasę w ciągu 2 godz. 10 min

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...28293031323334353637...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 321 do 330 z 928.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook