• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy prędkość. Rezultatów: 1910, czas wyszukiwania 12 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejne-zmiany-na-linii-nr-202-gdansk-stargard-szczecinski-1382

Kolejne zmiany na linii Nr 202 Gdańsk - Stargard Szczeciński

25.07.2011

my oświetlenie. Kosztem 3 251 628 PLN zlikwidujemy dotychczasowe ograniczenia prędkości i podniesiemy rozkładową prędkość dla pociągów pasażerskich do 120 km/ h. Zakończenie prac planowane jest na 30 listopada

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pozytywny-wynik-kontroli-urzedu-zamowien-publicznych-postepowania-przetargowego-na-budowe-podziemnej-stacji-lodz-fabryczna-1390

Pozytywny wynik kontroli Urzędu Zamówień Publicznych postępowania przetargowego na budowę podziemnej stacji Łódź Fabryczna

08.08.2011

budowę tunelu dla prowadzenia ruchu dalekobieżnego, regionalnego, aglomeracyjnego i kolei dużych prędkości, budowę stacji kolejowej i dworca kolejowego Łódź Fabryczna, jako stacji podziemnej dla czterech

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kontynuacja-modernizacji-linii-szczecin-dabie-swinoujscie-1381

Kontynuacja modernizacji linii Szczecin Dąbie - Świnoujście

25.07.2011

towarzyszące. Kosztem 11 484 993 PLN zlikwidujemy dotychczasowe ograniczenia prędkości (obecnie 70 km/h) i podniesiemy rozkładową prędkość dla pociągów pasażerskich do 120 km/ h oraz poprawimy komfort podróży

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/biuro-projektowo-konsultingowe-bpk-w-szczecinie-opracuje-studium-wykonalnosci-dla-estakady-gorzowskiej-1396

Biuro Projektowo-Konsultingowe ”BPK” w Szczecinie opracuje studium wykonalności dla Estakady Gorzowskiej

12.08.2011

warianty modernizacji: utrzymanie obecnych parametrów i funkcji eksploatacyjnych estakady,podniesienie prędkości do 120 km/godz. dla autobusów szynowych, 100 km/godz. dla pasażerskiego taboru klasycznego i 70

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/debata-aktualne-problemy-dotyczace-funkcjonowania-kolejowych-stacji-rozrzadowych-w-polsce-1437

Debata "Aktualne problemy dotyczące funkcjonowania kolejowych stacji rozrządowych w Polsce"

19.09.2011

automatyzacji rozrządu i pracy manewrowej oraz teorii stanu dynamicznego odsprzęgu w procesie regulacji prędkości. Wygłoszone teksty referatów stanowiły podbudowę do wspólnej i szerokiej dyskusji wszystkich re

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rewitalizacja-i-modernizacja-polaczenia-kolejowego-do-stadionu-arena-w-gdansku-1435

Rewitalizacja i modernizacja połączenia kolejowego do stadionu Arena w Gdańsku

16.09.2011

zadania pozwoli na wznowienie ruchu pociągów pasażerskich (zawieszonego od 2005 r.) i uzyskanie prędkości rozkładowej 80 km/h. oraz umożliwienie wykorzystania toru linii kolejowej 227 do jazd pociągów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/koleje-duzych-predkosci-w-fazie-trasowania-ostatecznego-1429

Koleje dużych prędkości w fazie trasowania ostatecznego

13.09.2011

możliwości spełnienia parametrów projektowych jakie musi spełniać linia dużych prędkości tak, by można było osiągać maksymalne prędkości, które są podstawowym założeniem KDP. „W przypadku wejścia do dużych miast [...] Linie Kolejowe S.A. Centrum Kolei Dużych Prędkości tel. + 48 22 473 24 42 r.kuczynski@plk-sa.pl Projekt POIiŚ 7.1 – 26 Przygotowanie budowy linii dużych prędkości Projekt ubiega się o dofinansowanie w ramach

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/japonczycy-zainteresowani-projektem-budowy-kolei-duzych-predkosci-w-polsce-1423

Japończycy zainteresowani projektem budowy kolei dużych prędkości w Polsce.

08.09.2011

środowiskowe, zakup taboru, system zasilania oraz wpisanie polskiego projektu KDP w sieć kolei dużych prędkości w Europie. Japońska Organizacja Handlu Zagranicznego JETRO jest jedną z wielu zagranicznych organizacji [...] zastosowaniem swoich technologii w przygotowywanym przez Polskie Linie Kolejowe projekcie kolei dużych prędkości. Rosnące na arenie międzynarodowej zainteresowanie projektem KDP w Polsce jest dobrym sygnałem na [...] ds. komunikacji i planowania strategicznego PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Kolei Dużych Prędkości tel. + 48 22 473 24 42 r.kuczynski@plk-sa.pl

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/iii-etap-konsultacji-dotyczacych-przebiegu-korytarzy-linii-duzych-predkosci-w-wojewodztwie-dolnoslaskim-1421

III Etap konsultacji dotyczących przebiegu korytarzy linii dużych prędkości w województwie dolnośląskim

07.09.2011

Centrum Kolei Dużych Prędkości , informuje, że Ingenieria Idom Internacional S.A. i Biuro Projektów Komunikacyjnych w Poznaniu - Wykonawca Studium Wykonalności dla budowy kolei dużych prędkości „Warszawa – Łódź [...] polskiej linii kolei dużych prędkości przez teren województwa dolnośląskiego. Celem spotkania jest przedstawienie przebiegu wytyczonych wariantów pierwszej polskiej linii dużych prędkości przez teren województwa [...] Ciemny Dyrektor Centrum Kolei Dużych Prędkości PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. tel.. +48 22 473 36 02 Projekt POIiŚ 7.1 – 26 Przygotowanie budowy linii dużych prędkości Projekt ubiega się o dofinansowanie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/prowadzmy-debate-o-kdp-w-polsce-mowi-marek-pawlik-wiceprezes-zarzadu-pkp-polskich-linii-kolejowych-sa-1420

Prowadźmy debatę o KDP w Polsce, mówi Marek Pawlik wiceprezes Zarządu PKP Polskich Linii Kolejowych S.A.

02.09.2011

Dzięki temu, że modernizujemy linie konwencjonalne, przywracając je do prędkości m.in. 160km/h , to jeżdżąc np. 160km/h przez 2/3 trasy i 350 km/h 1/3 trasy będziemy osiągali dobre czasy przejazdu w relacjach [...] wszystkie szczegóły techniczne są zdefiniowane dla pociągów i dla infrastruktury kolejowej do prędkości 350 km/h. W związku z tym nie można budować linii na 200 km/h skoro standardem w UE, w której jesteśmy [...] jest jeszcze zakończone, to zależy nam, aby zaczęła się debata społeczna na temat kolei dużych prędkości.

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...27282930313233343536...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 311 do 320 z 1910.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook