• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy Prace. Rezultatów: 4190, czas wyszukiwania 8 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/jedziemy-po-dwoch-torach-na-kolejowym-moscie-gdanskim-4345

Jedziemy po dwóch torach na kolejowym Moście Gdańskim

31.08.2019

które potwierdziły, że Most Gdański jest przystosowany do bezpiecznego przejazdu ciężkich składów. Prace na półkilometrowym kolejowym Moście Gdańskim pomiędzy stacją Warszawą Gdańską a przystankiem Warszawa

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wygodniej-dla-podroznych-na-pomorskich-stacjach-3596

Wygodniej dla podróżnych na pomorskich stacjach

18.01.2018

monitoring. Windy są przystosowane także do przewozu rowerów - zapewniają to szerokie drzwi. Wartość prac w Malborku to 1,9 mln zł. Na stacji w Sopocie komunikacje ułatwiła dodatkowa winda. Urządzenie zamontowano

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/z-pociagu-na-plaze-2836

Z pociągu na plażę

13.07.2015

roku, przy współfinansowaniu z Regionalnego Programu Operacyjnego na poziomie 117 mln zł. Dzięki tym pracom o 17 minut skrócił się czas przejazdu z Redy do Helu (57 km) i dalej do Trójmiasta. Oprócz torów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/zarzadca-infrastruktury-kupuje-pierwszy-symulator-urzadzen-sterowania-ruchem-kolejowym-2648

Zarządca infrastruktury kupuje pierwszy symulator urządzeń sterowania ruchem kolejowym

16.10.2014

zdolności manualnych i psychofizycznych dyżurnych ruchu. Urządzenie będzie miało możliwość sprawdzenia pracy w normalnych warunkach oraz podczas występowania usterek. Szkolenia na tak nowoczesnym sprzęcie pozwolą

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/opoczno-poludnie-nowy-przystanek-juz-wkrotce-2645

Opoczno Południe – nowy przystanek już wkrótce

14.10.2014

rozkłady jazdy. Peron będzie dostosowany do wymagań osób o ograniczonych możliwościach poruszania się. Prace obejmą również dojścia dla pieszych od strony południowej. Uruchomienie połączeń ze stacji Opoczno

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/czasowa-zmiana-organizacji-ruchu-kolejowego-na-linii-warszawa-krakow-katowice-2644

Czasowa zmiana organizacji ruchu kolejowego na linii Warszawa – Kraków/Katowice

14.10.2014

odcinek nawet co kilka minut. Uruchamianie urządzeń odpowiedzialnych za sterowanie ruchem jest elementem prac, które od 14 grudnia tego roku, pozwolą skrócić podróż z Warszawy do Katowic, Krakowa i Wrocławia

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lacznica-kolejowa-w-suchej-beskidzkiej-1590

Łącznica kolejowa w Suchej Beskidzkiej

23.02.2012

Inwestycji. Otwarcie ofert odbędzie się 28.02.2012 r. Opracowanie Studium Wykonalności będzie I etapem prac i umożliwi podjęcie działań w celu pozyskania środków na realizację przedsięwzięcia. Łącznica ominie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przebudowa-mostu-kolejowego-na-wisloku-w-rzeszowie-postepowanie-przetargowe-1574

Przebudowa mostu kolejowego na Wisłoku w Rzeszowie - postępowanie przetargowe

03.02.2012

brzegów rzeki Wisłok. Przebudowa mostu jest, elementem rewitalizacji linii kolejowej E30. W efekcie prac poprawi się bezpieczeństwo ruchu kolejowego, komfort podróżowania (zwiększenie prędkości i skrócenie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podpisanie-umowy-na-nadzor-nad-rewitalizacja-i-modernizacja-odcinka-koscierzyna-gdynia-1561

Podpisanie umowy na nadzór nad rewitalizacją i modernizacją odcinka Kościerzyna – Gdynia

26.01.2012

projektowania i realizacji robót budowlanych oraz odbiorów zajmie 27 miesięcy od daty zawarcia umowy. Prace na linii kolejowej Kościerzyna – Gdynia nr 201 realizowane będą w ramach projektu pn: „Rewitalizacja

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/spotkanie-z-zarzadcami-infrastruktury-korytarza-towarowego-bremerhaven-rotterdam-antwerpia-akwizgran-berlin-warszawa-terespol-granica-polsko-bialoruska-kowno-1431

Spotkanie z zarządcami infrastruktury korytarza towarowego Bremerhaven/Rotterdam/Antwerpia-Akwizgran/Berlin-Warszawa-Terespol (granica polsko-białoruska) /Kowno

14.09.2011

polsko-białoruska)/Kowno. Spółka jest liderem zarządców infrastruktury tego korytarza i koordynuje prace związane z jego uruchomieniem.

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...308309310311312313314315316317...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 3121 do 3130 z 4190.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook