Wyniki wyszukiwania
wyposażone zostanie w nowoczesne urządzenia i systemy komputerowe, które będą wspierać dyżurnych w prowadzeniu ruchu między Zgierzem i Łęczycą. Zamontowane zostaną m.in. urządzenia zdalnej kontroli rozjazdów
PRZECZYTAJterminowe wykonania, w tym koordynacje wszystkich kontraktów zawartych w ramach projektu oraz prowadzenie nadzoru środowiskowego. Zadaniem inżyniera kontraktu będzie czuwanie nad procesem inwestycyjnym
PRZECZYTAJw Skoczowie. Linia od Skoczowa do Wisły Głębce będzie przebudowywana w 2021 roku. Aby sprawnie prowadzić prace, wykonawca zgromadził materiały. Przygotowany jest m.in. tłuczeń na stacji Pierściec oraz
PRZECZYTAJ160 km/h w czasie ok. 1:30 h. Modernizacja na odcinku Leszno – granica województwa dolnośląskiego prowadzona jest dłużej niż pierwotnie planowano. Wynika to m.in. ze zmiany wykonawcy. Jesienią 2018 r. firma
PRZECZYTAJprzygotowane podkłady. Znacznych nakładów pracy wymaga uporządkowanie terenu obok toru, po którym będą prowadzone przewozy pasażerskie. Przed wykonawcą m.in. prace związane z udrożnieniem i odnowieniem odwodnienia
PRZECZYTAJlat osiemdziesiątych ma ograniczenia. Nowe rozwiązanie da dyżurnym ruchu dodatkowe możliwości prowadzenia pociągów. Będą działać szybciej i z większym zabezpieczeniem. Pociągi będą mogły przejechać przez
PRZECZYTAJDrugi tor między Otwockiem a Pilawą
07.11.2019
ponad 50 km nowych torów - to 2 tory podstawowe i tory do obsługi pociągów na stacjach. Wykonawca prowadzi też roboty ziemne i wzmacnianie podłoża. Równolegle postępuje budowa sieci trakcyjnej. Ustawiono
PRZECZYTAJm odcinku modernizowanej linii. Przebudowane tory i nowe urządzenia zabezpieczające umożliwią prowadzenie pociągów pasażerskich z prędkością do 140 km/h a towarowych do 120 km/h. PKP Polskie Linie Kolejowe
PRZECZYTAJBresch, członek Zarządu PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. obecnie prowadzą już prace za ponad 150 mln zł na trasie Tunel – Charsznica – Wolbrom – Jaroszowiec Olkuski. Z pierwszych
PRZECZYTAJZłocieńcu. Zwiększy to poziom bezpieczeństwa na przejazdach. Prace na linii kolejowej nr 410 będą prowadzone w formule „projektuj i buduj”. Dokumenty niezbędne do rozpoczęcia prac mają być gotowe do połowy
PRZECZYTAJ