Wyniki wyszukiwania
Do końca 2014 roku na zlecenie PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. wymieniono już 364 rozjazdy w kilkunastu województwach. Do września 2015 r., kiedy zakończy się projekt, kolejarze zamontują ich jeszc
PRZECZYTAJkluczowych elementów decydujących o bezpieczeństwie i płynności ruchu kolejowego. W ramach wartej 100 mln zł inwestycji, w Radomiu zaplanowano także budowę nowego lokalnego centrum sterowania ruchem kolejowym
PRZECZYTAJplanuje rozpoczęcie prac budowlanych w 2017 roku. Wartość umowy na opracowanie studium to blisko 1,8 mln zł. Prace mają się zakończyć do końca września 2016 r. Wykonawca, konsorcjum WYG Consulting Sp. z o
PRZECZYTAJPrace rozpoczęły w październiku 2014 r., a zakończą w listopadzie br. Wartość zadania to prawie 17 mln zł netto. Wszystkie prace wykonuje konsorcjum firm ALUSTA S.A. i Vistal Gdynia S.A. Kontakt dla mediów:
PRZECZYTAJkolejową w Zamościu, pociągi zatrzymają się w trzech punktach miasta. Koszt tej inwestycji to ponad 2 mln zł. Zadanie wykonywane przez PLK obejmuje również roboty torowe oraz przebudowę urządzeń sterowania
PRZECZYTAJŁukowie i Międzyrzecu Podlaskim zaplanowano na III kwartał 2015 r. Koszt tego zadania to ponad 500 mln zł. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu
PRZECZYTAJSzybciej na trasie Katowice - Gliwice
28.01.2015
prowadzenia ruchu obiekty inżynieryjne m.in. 5 wiaduktów oraz 1 most. Koszt wszystkich prac to ok. 40 mln zł. Zakończenie inwestycji na odcinku Katowice – Gliwice planowane jest do grudnia 2015 r. Przed r
PRZECZYTAJdo obsługi osób o ograniczonej mobilności. Rewitalizacja odcinka Ostrzeszów – Antonin kosztowała 20 mln zł. PLK kontynuuje prace . Spółka zaplanowała w tym roku wymianę szyn i podkładów na 16 km odcinku [...] bezpieczeństwo kierowców. Na prace pomiędzy Antoninem a Ostrowem Wielkopolskim PLK zaplanowała 35 mln. Trasa z Wielkopolski na Śląsk Rewitalizacja odcinka Ostrzeszów – Ostrów Wielkopolski to jeden z elementów
PRZECZYTAJLinie Kolejowe S.A. wyremontują 307 przejazdów w całym kraju. Koszt realizacji zadania to ponad 300 mln zł, a w samym województwie podlaskim około 8 milionów zł. Koszt prac związanych z modernizacją przejazdów
PRZECZYTAJKu lepszej kolei na Opolszczyźnie
11.02.2015
środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Planowana kwota dofinansowania UE wynosi 26,7 mln euro. - Planowane inwestycje znacząco poprawią komfort podróży koleją w regionie, ale przede wszystkim
PRZECZYTAJ