• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy mln. Rezultatów: 2353, czas wyszukiwania 7 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wymiana-700-rozjazdow-bezpieczniejsze-i-szybsze-podroze-koleja-2703

Wymiana 700 rozjazdów - bezpieczniejsze i szybsze podróże koleją

14.01.2015

Do końca 2014 roku na zlecenie PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. wymieniono już 364 rozjazdy w kilkunastu województwach. Do września 2015 r., kiedy zakończy się projekt, kolejarze zamontują ich jeszc

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-stacji-radom-pierwsze-prace-2704

Modernizacja stacji Radom – pierwsze prace

16.01.2015

kluczowych elementów decydujących o bezpieczeństwie i płynności ruchu kolejowego. W ramach wartej 100 mln zł inwestycji, w Radomiu zaplanowano także budowę nowego lokalnego centrum sterowania ruchem kolejowym

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/blizej-modernizacji-linii-lublin-stalowa-wola-2706

Bliżej modernizacji linii Lublin – Stalowa Wola

20.01.2015

planuje rozpoczęcie prac budowlanych w 2017 roku. Wartość umowy na opracowanie studium to blisko 1,8 mln zł. Prace mają się zakończyć do końca września 2016 r. Wykonawca, konsorcjum WYG Consulting Sp. z o

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-pojada-pociagi-w-poznaniu-plk-remontuje-most-na-warcie-2709

Szybciej pojadą pociągi w Poznaniu. PLK remontuje most na Warcie

23.01.2015

Prace rozpoczęły w październiku 2014 r., a zakończą w listopadzie br. Wartość zadania to prawie 17 mln zł netto. Wszystkie prace wykonuje konsorcjum firm ALUSTA S.A. i Vistal Gdynia S.A. Kontakt dla mediów:

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/2-mln-zl-na-lepszy-dostep-do-kolei-w-zamosciu-2712

2 mln zł na lepszy dostęp do kolei w Zamościu

27.01.2015

kolejową w Zamościu, pociągi zatrzymają się w trzech punktach miasta. Koszt tej inwestycji to ponad 2 mln zł. Zadanie wykonywane przez PLK obejmuje również roboty torowe oraz przebudowę urządzeń sterowania

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/siedlce-lukow-miedzyrzec-trzy-nowe-stacje-za-pol-miliarda-zlotych-2715

Siedlce, Łuków, Międzyrzec – trzy nowe stacje za pół miliarda złotych

29.01.2015

Łukowie i Międzyrzecu Podlaskim zaplanowano na III kwartał 2015 r. Koszt tego zadania to ponad 500 mln zł. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-na-trasie-katowice-gliwice-2713

Szybciej na trasie Katowice - Gliwice

28.01.2015

prowadzenia ruchu obiekty inżynieryjne m.in. 5 wiaduktów oraz 1 most. Koszt wszystkich prac to ok. 40 mln zł. Zakończenie inwestycji na odcinku Katowice – Gliwice planowane jest do grudnia 2015 r. Przed r

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybsza-linia-i-lepsze-przystanki-miedzy-ostrzeszowem-a-ostrowem-wielkopolskim-2718

Szybsza linia i lepsze przystanki między Ostrzeszowem a Ostrowem Wielkopolskim

03.02.2015

do obsługi osób o ograniczonej mobilności. Rewitalizacja odcinka Ostrzeszów – Antonin kosztowała 20 mln zł. PLK kontynuuje prace . Spółka zaplanowała w tym roku wymianę szyn i podkładów na 16 km odcinku [...] bezpieczeństwo kierowców. Na prace pomiędzy Antoninem a Ostrowem Wielkopolskim PLK zaplanowała 35 mln. Trasa z Wielkopolski na Śląsk Rewitalizacja odcinka Ostrzeszów – Ostrów Wielkopolski to jeden z elementów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bezpieczniej-na-przejazdach-kolejowych-w-wojewodztwie-podlaskim-2719

Bezpieczniej na przejazdach kolejowych w województwie podlaskim

04.02.2015

Linie Kolejowe S.A. wyremontują 307 przejazdów w całym kraju. Koszt realizacji zadania to ponad 300 mln zł, a w samym województwie podlaskim około 8 milionów zł. Koszt prac związanych z modernizacją przejazdów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ku-lepszej-kolei-na-opolszczyznie-2726

Ku lepszej kolei na Opolszczyźnie

11.02.2015

środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Planowana kwota dofinansowania UE wynosi 26,7 mln euro. - Planowane inwestycje znacząco poprawią komfort podróży koleją w regionie, ale przede wszystkim

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...26272829303132333435...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 301 do 310 z 2353.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook