• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy mln. Rezultatów: 2380, czas wyszukiwania 8 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/zmienia-sie-linia-tarnow-muszyna-3436

Zmienia się linia Tarnów - Muszyna

01.08.2017

Planowane są do końca 2018 r. Prace na linii kolejowej na odcinku Grybów – Kamionka Wielka są warte 47 mln zł (netto). Nowy wiadukt w Nowym Sączu Wiadukt w Nowym Sączu zwiększy poziom bezpieczeństwa w ruchu [...] zyskają dodatkowe chodniki. Prace zaplanowano od października do połowy 2018 r. Ich wartość to 3,8 mln zł. Dwa zadania inwestycyjne tj. dotyczące odcinka Grybów – Kamionka oraz wiaduktu w Nowym Sączu, [...] na odcinku Tarnów – Muszyna” i finansowane ze środków budżetowych. Ich łączna wartość to ponad 50 mln zł netto. Zasadniczym celem prac jest zwiększenie kolejowej dostępności regionów atrakcyjnych turystycznie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/drugi-nowy-wiadukt-na-linii-warszawa-gdynia-oddany-do-uzytku-1351

Drugi nowy wiadukt na linii Warszawa – Gdynia oddany do użytku

30.06.2011

Budowa wiaduktu trwała od maja 2010 r. i kosztowała ok. 13 mln zł (2,7 mln euro). Jest to obiekt jednoprzęsłowy ze zjazdem łączącym się bezpośrednio z drogą krajową nr 91 i drogą równoległą wybudowaną [...] w Lisewie, Różynach i Cieplewie oraz inne elementy związane z obsługą pasażerów. Kosztem ponad 27 mln euro zmodernizowano w Tczewie na Wiśle najdłuższy most kolejowy w Polsce o długości 1 030 m. Trwająca

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/do-wielu-aglomeracji-od-wrzesnia-latwiej-dojechac-koleja-2625

Do wielu aglomeracji od września łatwiej dojechać koleją

09.09.2014

zapewniają nowoczesne perony bez barier architektonicznych. 30 mln zł na inwestycje w województwie wielkopolskim W ramach wartego ok. 30 mln zł zadania położono także 11 km nowych torów, po których pociągi [...] Podobny efekt przyniosła rewitalizacja trasy pomiędzy Łodzią Widzewem a Zgierzem, która kosztowała 24 mln zł. Także i w tym przypadku, 1 września pociągi wróciły na trasę, a przejazd po odnowionych torach

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pociagi-z-weglem-do-elektrocieplowni-wracaja-na-most-w-elblagu-8454

Pociągi z węglem do elektrociepłowni wracają na most w Elblągu

16.06.2023

towarowe z węglem. Przewóz ładunków będzie sprawniejszy i bezpieczniejszy. Wartość zadania wyniosła 12 mln zł netto ze środków własnych PLK S.A. Remont mostu był kolejnym etap prac na linii kolejowej nr 254 [...] na ul. Nizinnej oraz ul. Żuławskiej jest nowa nawierzchnia drogowa. Wartość tych prac wyniosła 3,5 mln zł, które pochodziły ze środków własnych PLK S.A.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-lomzy-czas-na-konkrety-kolej-wraca-po-ponad-30-latach-10662

W Łomży czas na konkrety – kolej wraca po ponad 30 latach!

22.04.2025

odjechał z Łomży w 1993 r. Budżet inwestycji: zakres podstawowy – 298 mln zł netto (367 mln zł brutto); zakres opcji – 30,6 mln zł netto (37,7 mln zł brutto). Projekt realizowany jest we współpracy z Samorządem [...] komunikacji i perspektywy rozwoju. Dzisiaj, na miejscu w Łomży, podpisaliśmy umowę na roboty za prawie 300 mln zł, które zrealizuje firma ZUE S.A. – Linia kolejowa do Łomży ponownie ożyje. Łomżanie mają już nowoczesną

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-w-wielkopolsce-zmienia-sie-nie-do-poznania-10300

Kolej w Wielkopolsce zmienia się nie do poznania

09.12.2024

zwiększenie dostępu do kolei z „programu przystankowego” w sumie przeznaczyliśmy w regionie ponad 100 mln zł. Komfort podróży poprawiają ponadto nasze działania utrzymaniowe. W Ostrowie Wlkp. wyremontowaliśmy [...] komunikację pasażerom z dużymi bagażami oraz rowerami – na wszystkie prace przeznaczyliśmy łącznie ok. 6 mln zł z własnych środków. … a pociągi jeżdżą nowymi torami Dla sprawniejszych przejazdów modernizujemy [...] prace między Krotoszynem a Koźminem Wielkopolskim. Wymiana m.in. toru i urządzeń sterowania za ok. 86 mln zł (netto) z własnych środków w poł. przyszłego roku pozwoli na zwiększenie prędkości do 140 km/h,

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/prace-na-cmk-dla-szybszych-podrozy-koleja-9473

Prace na CMK dla szybszych podróży koleją

11.03.2024

jest budowa systemu ETCS poziomu 2 na 210-kilometrowym odcinku Korytów – Zawiercie o wartości 361 mln zł. ETCS to nowoczesny system kontroli jazdy na kolei, który w sposób ciągły nadzoruje prowadzenie [...] Dostosowanie infrastruktury do kolei dużych prędkości Równocześnie na ukończeniu są prace o wartości 305 mln zł, których celem jest dostosowanie CMK do przejazdu pociągów z prędkością do 250 km/h. Wymieniane [...] pociągów, budowa nowej nastawni, przebudowa urządzeń sterowania ruchem kolejowym. Wartość umowy wynosi 38 mln zł. Planowany termin zakończenia przebudowy to I kwartał 2025 r. Nowoczesne sterowanie ruchem kolejowym

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bezpieczniej-i-szybciej-na-cmk-pierwsza-w-europie-inwestycja-w-ramach-cef-zakonczona-3109

Bezpieczniej i szybciej na CMK. Pierwsza w Europie inwestycja w ramach CEF zakończona

04.07.2016

e 123 mln EUR), Zarząd Morskiego Portu Gdańsk S.A. (3 projekty, na łączną kwotę dofinansowania 119 mln EUR), Polska Agencja Żeglugi Powietrznej (1 projekt, na łączną kwotę dofinansowania 5,6 mln EUR), [...] Zabrodzie – Jamskie oraz budowę wiaduktu drogowego. wartość całkowita inwestycji: 17,51 mln zł dofinansowanie UE: 14,9 mln zł *** Instrument „Łącząc Europę” (ang. Connecting Europe Facility – CEF) to nowy [...] Cargotor Sp. z.o.o. (1 projekt - dofinansowanie 3 mln EUR). Kontakt dla mediów: Mirosław Siemieniec Rzecznik prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. rzecznik@plk-sa.pl T: + 48 694 480 239 "Wyłączną o

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/myszkow-nowy-wiadukt-zwieksza-bezpieczenstwo-w-ruchu-kolejowym-i-drogowym-9146

Myszków. Nowy wiadukt zwiększa bezpieczeństwo w ruchu kolejowym i drogowym

21.12.2023

Wojewódzkich w Katowicach i firmą Nowak Mosty Sp. z o.o. Wartość inwestycji to ponad 19 mln zł netto, w tym udział PLK to 4,8 mln zł netto. Projekt jest dofinansowany z unijnego Programu Operacyjnego Infrastruktura

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/warszawa-opole-wroclaw-utrzymamy-krotki-czas-podrozy-10182

Warszawa – Opole – Wrocław. Utrzymamy krótki czas podróży

28.10.2024

koszt inwestycji na odcinku Opole – Fosowskie wynosi blisko 70 mln zł, natomiast na linii Częstochowa Stradom – Fosowskie – ponad 40 mln zł. Obecnie na odcinku Częstochowa Stradom – Fosowskie – Opole

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...25262728293031323334...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 291 do 300 z 2380.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook