• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 5h. Rezultatów: 732, czas wyszukiwania 9 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wroclaw-przesuwanie-przesla-mostu-1951

Wrocław. Przesuwanie przęsła mostu

03.06.2013

– granica województwa dolnośląskiego pociągi pasażerskie pojadą z prędkością do 160 km/h, a towarowe do 120 km/h. Czas podróży z Wrocławia do granicy województwa dolnośląskiego skróci się o 20 min. Linia [...] prace przy konstrukcji mostu nad Widawą. Także na szlaku ze Żmigrodu do Korzeńska przebudowa obejmuje 5 mostów: nad rzeką Sąsiecznica, Kanałem Sowinia (Młynówka), rzeką Barycz, Kanałem Stawnik (Kokot) i nad

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/uroczystosc-zakonczenia-modernizacji-linii-kolejowej-na-odcinku-biala-podlaska-8211-terespol-lot-d-697

Uroczystość zakończenia modernizacji linii kolejowej na odcinku Biała Podlaska – Terespol (Lot D)

21.01.2010

a na przejazdach kolejowych, umożliwienie jazdy pociągom pasażerskim z prędkością 160 km/h i towarowym 120 km/h, skrócenie czasu przejazdu na odcinku z Siedlec do Terespola o ok. 40 minut ograniczenie [...] 2001/PL/16/P/PT/012 „Modernizacja linii kolejowej E20 na odcinku Siedlce – Terespol, Etap I” wynosi 263,5 mln euro. Koszty kwalifikowane wynoszą 211,2 mln euro, w tym: grant ISPA/FS 158,4 mln euro, budżet państwa

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-koscianie-na-linii-poznan-wroclaw-bezpieczniej-na-torach-i-drodze-4867

W Kościanie na linii Poznań – Wrocław bezpieczniej na torach i drodze

24.07.2020

Poznaniem a Wrocławiem pojadą z prędkością do 160 km/h. Czas przejazdu najszybszych składów między stolicami Wielkopolski i Dolnego Śląska wyniesie ok. 1:30 h. Prace prowadzone są w ramach projektu „Prace na [...] poziom bezpieczeństwa w ruchu kolejowym – możliwa jest szybka jazda pociągów z prędkością do 160 km/h. Nowy wiadukt o szerokości 12 m i wysokości 4,7 m usprawnił komunikację drogową. Po obu stronach jezdni [...] odcinku Wrocław – Poznań, etap IV, odcinek granica województwa dolnośląskiego – Czempiń” o wartości 1,5 mld zł, z czego ok. 1 mld zł stanowi dofinansowanie z instrumentu Unii Europejskiej „Łącząc Europę”

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/swietokrzyskie-beda-komfortowe-podroze-ze-skarzyska-kamiennej-do-kielc-i-kozlowa-inwestycja-z-unijnym-dofinansowaniem-4784

Świętokrzyskie: będą komfortowe podróże ze Skarżyska-Kamiennej do Kielc i Kozłowa – inwestycja z unijnym dofinansowaniem

30.06.2020

pociągi pasażerskie pojadą z prędkością do 120 km/h, a towarowe do 100 km/h. Skróci się czas przejazdu pociągów ze Skarżyska-Kamiennej do Kozłowa (do ok. 1h 15 min) oraz w relacjach dalekobieżnych. Szczegółowy [...] – Kozłów – prace przygotowawcze” to konkret. Z ponad 27 mln zł kosztu projektów UE wydaje ponad 17,5 mln zł. To 65% całej sumy. Wkład budżetu państwa wyniósł 3 mln zł. Dziękujemy za to. Pamiętajmy o roli

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rail-baltica-podroze-warszawa-bialystok-dwoma-torami-nad-bugiem-4522

Rail Baltica. Podróże Warszawa – Białystok dwoma torami nad Bugiem

24.01.2020

uzyskaniu wymaganych zgód na odcinku Sadowne – Czyżew pociągi pasażerskie pojadą 160 km/h, a towarowe do 120 km/h. Pozwoli to skrócić czas i zwiększyć atrakcyjność podróży koleją. Bezpiecznym rozwiązaniem [...] kursują dwoma torami, czyli linia kolejowa zwiększyła przepustowość. W październiku nad rzekę nasunięto 5 przęseł 300-metrowego nowego obiektu. Każde z przęseł waży około 300 ton. Na nowych konstrukcjach ułożone [...] tunele. Po modernizacji i zakończeniu procedur formalnych odcinek będzie przystosowany jazdy do 200 km/h. Więcej informacji na temat inwestycji strona internetowa projektu . Projekt jest współfinansowany przez

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/magistrala-slask-baltyk-lepsze-przewozy-towarow-przez-stacje-zdunska-wola-karsznice-7334

Magistrala Śląsk-Bałtyk – lepsze przewozy towarów przez stację Zduńska Wola Karsznice

22.08.2022

urządzenia zabezpieczające umożliwią prowadzenie pociągów pasażerskich z prędkością do 140 km/h, a towarowych do 120 km/h. Wzrośnie przepustowość trasy, umożliwiając przejazd większej liczby pociągów. Sprawny [...] modernizacją. Dla pociągów towarowych przejazd przez Zduńską Wolę Karsznice z prędkością 100-120 km/h bez zwolnień to bardziej ekonomiczny przewóz ładunków na trasie Śląsk – Bałtyk. Płynną zmianę kierunku [...] zmodernizowano łącznie 29 km torów i 37 km sieci trakcyjnej oraz 62 rozjazdy. Do przebudowy pozostało m.in. 5 obiektów inżynieryjnych, w tym mosty nad rzekami Widawka i Grabia. Zmodernizowane tory, rozjazdy i nowe

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-wrocila-na-mazury-z-elku-do-gizycka-po-nowym-torze-10812

Kolej wróciła na Mazury – z Ełku do Giżycka po nowym torze

18.06.2025

160 km/h zamiast 80 km/h. Pozwoli to na skrócenie czasu podróży w kierunku Olsztyna o około 50 minut, a czas przejazdu wyniesie poniżej 2 godzin. Pociągi towarowe będą mogły przyspieszyć do 120 km/h. Ele [...] dalekobieżnych. Dodatkowo, na trasie Ełk – Korsze, kontynuowana jest zastępcza komunikacja autobusowa dla 5 par pociągów. Z myślą o komforcie podróżnych przebudowaliśmy perony na 3 stacjach (Giżycko, Wydminy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/8-ofert-na-opracowanie-dokumentacji-projektowej-na-modernizacje-linii-kolejowej-nr-91-krakow-glowny-medyka-odcinek-lancut-przeworsk-816

8 ofert na opracowanie dokumentacji projektowej na modernizację linii kolejowej nr 91 Kraków Główny –Medyka, odcinek Łańcut – Przeworsk

30.07.2010

Projektowych, Kraków, Ingenieurbüro Dipl.-Ing.H. Vössing GmbH Düsseldorf, Niemcy, Voessing Polska Sp. z o.o., Poznań - oferta na kwotę 2.757.078,00 PLN brutto 5. CE Project Group Sp. z o.o. Spółka Komandytowa [...] kwotę 6.710.000,00 PLN brutto 8. Konsorcjum firm : Pöyry Inra Sp. z o.o., Kraków (Lider) Pöyry Inra GmbH Lörrach, Niemcy - oferta na kwotę 1.952.000,00 PLN brutto. W 2010 r., w ramach zadania pn.: „Modernizacja

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejna-umowa-na-modernizacje-e-30-zabrze-katowice-krakow-na-odcinku-sosnowiec-jezor-jaworzno-szczakowa-trzebinia-krakow-glowny-towarowy-1088

Kolejna umowa na modernizację E 30 Zabrze - Katowice - Kraków na odcinku Sosnowiec Jęzor – Jaworzno Szczakowa - Trzebinia - Kraków Główny Towarowy

20.12.2010

pociągów pasażerskich z taborem klasycznym z prędkością maksymalną 160 km/h i pociągów towarowych z prędkością maksymalną 120 km/h. Projekt ubiega się o finansowanie przez Unię Europejską w ramach Programu [...] Konsorcjum firm: THALES Rail Signalling Solutions Sp. z o.o. Poznań, THALES Rail Signalling Solutions GmbH Niemcy, Projekt POIiŚ 7.1-11.1 „Modernizacja linii kolejowej E 30, etap II, odcinek Zabrze – Katowice - [...] km linii nr 133); 3. Przetarg nr 3: Modernizacja odcinka: Krzeszowice – Kraków Główny Towarowy (20,5 km linii nr 133); 4. Przetarg nr 4: Sygnalizacja dla obszaru: LCS Jaworzno Szczakowa, LCS Trzebinia

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wojewodztwo-podlaskie-plk-sa-podsumowuja-rok-2024-10428

Województwo podlaskie – PLK SA podsumowują rok 2024

14.01.2025

maksymalną prędkością 80-120 km/h, a średni czas przejazdu pociągu z Łomży do Białegostoku, po zakończeniu wszystkich prac i uzyskaniu niezbędnych zezwoleń, planowany jest na ok. 1 h 35 min. Projekt jest realizowany [...] na całym przebiegu, a pociągi pasażerskie będą na wybranych odcinkach kursować z prędkością 200 km/h lub więcej. Pociągiem do Łomży W listopadzie otwarto oferty w przetargu na rewitalizację kolejowej trasy [...] komunikacyjne obejmują modernizację lub budowę łącznie 15 przystanków na liniach Białystok – Czeremcha (5 przystanków) i Sokółka – Suwałki (10 przystanków). W grudniu do użytku został oddany ostatni przystanek

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...25262728293031323334...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 291 do 300 z 732.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook