• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 2km. Rezultatów: 1186, czas wyszukiwania 12 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejna-umowa-w-ramach-modernizacji-linii-nr-401-818

Kolejna umowa w ramach modernizacji linii nr 401

30.07.2010

ję projektową dotyczącą: 1. modernizacji nawierzchni toru Nr 1 na szlaku Szczecin Załom – Kliniska 2. przebudowy stacji Szczecin Załom: - likwidacja rozjazdów i toru z kozłem oporowym, - budowa nowego [...] już kilka lat modernizacji linii i pozwoli na zwiększenie prędkości dla pociągów pasażerskich do 120 km/h oraz znaczną poprawę warunków podróżowania. Termin realizacji: do 30 listopada 2010r. Koszt opracowania

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/5-milionow-zl-na-odnowe-wiaduktow-kolejowych-kolo-zielonej-gory-3031

5 milionów zł na odnowę wiaduktów kolejowych koło Zielonej Góry

18.03.2016

zwiększenie wytrzymałości obiektów oraz przystosowanie ich do kursowania pociągów z prędkością do 120 km/godz. Pozwoli to na sprawne prowadzenie m.in. ciężkich składów towarowych. Skróci się czas podróży [...] zlikwidowane ograniczenia prędkości wprowadzone ze względu na zły stan toru. Pociągi pojadą do 120 km/godz., a tor zostanie przystosowany do prowadzenia ciężkich składów towarowych o maksymalnym nacisku [...] gabloty na rozkłady jazdy i siedzenia. Zostanie przebudowanych pięć przejazdów kolejowych oraz naprawione 2 mosty i 3 wiadukty. Przebudowana zostanie sieć trakcyjna. Zakończenie prac o wartości ponad 47 mln zł

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/slask-50-mln-zl-na-sprawniejszy-ruch-towarowy-kolo-katowic-3622

Śląsk. 50 mln zł na sprawniejszy ruch towarowy koło Katowic

14.02.2018

kierunku południowym. Projekt przewiduje wymianę 15 km torów, 14 rozjazdów oraz, kompleksową przebudowę sieci trakcyjnej. Przeprowadzony będzie remont 2 wiaduktów i 16 przepustów. Na odcinku Katowice Ligota [...] prowadzenia ruchu kolejowego oraz przepustowości linii. Prędkość pociągów wzrośnie dwukrotnie z 40 do 80 km/h. Ruch pociągów pasażerskich na linii nr 139 na odcinku Katowice – Tychy zostanie usprawniony, dzięki

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/50-mln-zl-na-poprawe-ruchu-towarowego-na-slasku-2860

50 mln zł na poprawę ruchu towarowego na Śląsku

17.08.2015

Po zakończeniu prac pociągi pojadą płynniej i dwukrotnie szybciej, 100 km/h zamiast dotychczasowych 50 km/h. Oznacza to lepsze wykorzystanie trasy i mniejsze zużycie energii przez ciężkie składy towarowe [...] towarowych. Program pozwoli na podwyższenie maksymalnej prędkości towarowych szlaków z 20 – 30 km/h do 50 – 60 km/h. Skupia się na usprawnieniu ruchu wybiegającego na północny zachód z Gliwic w kierunku K [...] szybciej i z większą częstotliwością. Na Śląsku modernizacją objętych jest ok. 600 km torów. PLK już przeznaczyły na ten cel ponad 2,5 mld zł, a w najbliższych latach planują zrealizować inwestycje za 9 mld zł

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/stacja-lodz-widzew-nowe-perony-i-blisko-50-km-nowych-torow-2336

Stacja Łódź Widzew – nowe perony i blisko 50 km nowych torów

01.04.2014

pociągów wyniesie 100 km/h. Po modernizacji na stacji Łódź Widzew będzie znajdowało się 10 torów, z czego 6 przeznaczonych będzie dla pociągów pasażerskich, 2 dla ruchu towarowego, a ostatnie 2 do obsługi technicznej [...] Linie Kolejowe S.A. widoczne są duże zmiany. Wykonawca rozebrał już ponad 38 km torów, a docelowo wymienionych ma być niemal 49 km. 14 czerwca do użytku oddana zostanie część zmodernizowanych i nowo położonych [...] rozjazdami i siecią trakcyjną oraz nowy peron. Dzień później zostaną zamknięte stare perony - nr 1 i 2 - wraz z przyległymi do nich torami. Ruch pociągów zostanie przeniesiony na nowe tory i nowy peron,

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/stacja-bydgoszcz-glowna-54-mln-zl-na-komfortowe-perony-2950

Stacja Bydgoszcz Główna – 54 mln zł na komfortowe perony

07.12.2015

Wygodne przejście podziemne Na bydgoskiej stacji całkowicie wyremontowano przejście podziemne do peronów 2,3,4,5. Usunięto starą okładzinę ścian i obecnie w jej miejscu są teraz trwałe i estetyczne płyty granitowe [...] oznakowanie m.in. piktogramy, wskazujące drogę. W ramach modernizacji peronów PLK wymieniły również ponad 3 km toru. Na modernizację peronów PLK przeznaczyły 54 mln zł. Prowadzone prace współfinansowane są przez

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/poprawa-bezpieczenstwa-na-e-59-1919

Poprawa bezpieczeństwa na E 59

24.04.2013

będzie dostosowanie linii do prędkości 160km/h w ruchu pasażerskim oraz do 120km/h w towarowym, przy nacisku na oś 221 kN. z elementami rozwiązań dla prędkości do 200 km/h. Linia E 59 jest fragmentem między [...] 59 na odcinku Wrocław – Poznań, etap III, odcinek Czempiń – Poznań". Wartość inwestycji przekracza 2,4 miliardy złotych. Informacje dla mediów: Mirosław Siemieniec rzecznik prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wskazano-najkorzystniejsza-oferte-na-modernizacje-linii-e-59-1237

Wskazano najkorzystniejszą ofertę na modernizację linii E 59

28.03.2011

Grabiszyn – stacja Skokowa - 36,5 km, stacja Żmigród – granica woj. dolnośląskiego – 13,3 km, a także realizacja robót w ramach uzupełnienia na odcinku Skokowa Żmigród – 8,2km. (tj. budowa ekranów akustycznych [...] Faza I projektu polega na dostosowaniu linii kolejowej do prędkości V=160 km/h wraz z elementami rozwiązań dla prędkości V=200 km/h w części dotyczącej układu geometrycznego torów, przystosowania obiektów [...] Zakres modernizacji odcinka w ramach I fazy obejmuje wprowadzenie prędkości 160 km/h dla pociągów pasażerskich i 120 km/h dla pociągów towarowych, skrócenie od 30 do 60 minut czasu jazdy pociągów w ruchu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/duzy-przetarg-na-modernizacje-linii-e-59-wroclaw-poznan-969

Duży przetarg na modernizację linii E 59 Wrocław – Poznań

28.09.2010

Grabiszyn – stacja Skokowa - 36,5 km, stacja Żmigród – granica woj. dolnośląskiego – 13,3 km, a także realizacja robót w ramach uzupełnienia na odcinku Skokowa Żmigród – 8,2km. (tj. budowa ekranów akustycznych [...] Faza I projektu polega na dostosowaniu linii kolejowej do prędkości V=160 km/h wraz z elementami rozwiązań dla prędkości V=200 km/h w części dotyczącej układu geometrycznego torów, przystosowania obiektów [...] Zakres modernizacji odcinka w ramach I fazy obejmuje wprowadzenie prędkości 160 km/h dla pociągów pasażerskich i 120 km/h dla pociągów towarowych, skrócenie od 30 do 60 minut czasu jazdy pociągów w ruchu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/6-specjalnych-pojazdow-wzmocni-bezpieczenstwo-ruchu-na-torach-4519

6 specjalnych pojazdów wzmocni bezpieczeństwo ruchu na torach

21.01.2020

zespołów pogotowia technicznego. Wózki motorowe dowiozą pracowników na pilne akcje z prędkością nawet 100 km/h. Oprzyrządowanie m.in. w żuraw do wyładunku materiałów z ramieniem ponad 12 m i udźwigu blisko 1600 [...] kg, pozwoli efektywnie wyładować materiały i sprzęt. Platforma do ich przewozu ma powierzchnię 11 m2. Zimą dodatkowe elementy wyposażenia pozwolą odśnieżyć tor np. przed naprawą. – Coraz liczniejszy nowoczesny [...] i jedna podbijarka rozjazdów. Park maszynowy PLK zasili także profilarka tłucznia. Projekt POIiŚ 5.2-10 pn. „Poprawa bezpieczeństwa ruchu kolejowego poprzez zakup specjalistycznego sprzętu technicznego”

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...25262728293031323334...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 291 do 300 z 1186.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook