Wyniki wyszukiwania
ję projektową dotyczącą: 1. modernizacji nawierzchni toru Nr 1 na szlaku Szczecin Załom – Kliniska 2. przebudowy stacji Szczecin Załom: - likwidacja rozjazdów i toru z kozłem oporowym, - budowa nowego [...] już kilka lat modernizacji linii i pozwoli na zwiększenie prędkości dla pociągów pasażerskich do 120 km/h oraz znaczną poprawę warunków podróżowania. Termin realizacji: do 30 listopada 2010r. Koszt opracowania
PRZECZYTAJzwiększenie wytrzymałości obiektów oraz przystosowanie ich do kursowania pociągów z prędkością do 120 km/godz. Pozwoli to na sprawne prowadzenie m.in. ciężkich składów towarowych. Skróci się czas podróży [...] zlikwidowane ograniczenia prędkości wprowadzone ze względu na zły stan toru. Pociągi pojadą do 120 km/godz., a tor zostanie przystosowany do prowadzenia ciężkich składów towarowych o maksymalnym nacisku [...] gabloty na rozkłady jazdy i siedzenia. Zostanie przebudowanych pięć przejazdów kolejowych oraz naprawione 2 mosty i 3 wiadukty. Przebudowana zostanie sieć trakcyjna. Zakończenie prac o wartości ponad 47 mln zł
PRZECZYTAJkierunku południowym. Projekt przewiduje wymianę 15 km torów, 14 rozjazdów oraz, kompleksową przebudowę sieci trakcyjnej. Przeprowadzony będzie remont 2 wiaduktów i 16 przepustów. Na odcinku Katowice Ligota [...] prowadzenia ruchu kolejowego oraz przepustowości linii. Prędkość pociągów wzrośnie dwukrotnie z 40 do 80 km/h. Ruch pociągów pasażerskich na linii nr 139 na odcinku Katowice – Tychy zostanie usprawniony, dzięki
PRZECZYTAJPo zakończeniu prac pociągi pojadą płynniej i dwukrotnie szybciej, 100 km/h zamiast dotychczasowych 50 km/h. Oznacza to lepsze wykorzystanie trasy i mniejsze zużycie energii przez ciężkie składy towarowe [...] towarowych. Program pozwoli na podwyższenie maksymalnej prędkości towarowych szlaków z 20 – 30 km/h do 50 – 60 km/h. Skupia się na usprawnieniu ruchu wybiegającego na północny zachód z Gliwic w kierunku K [...] szybciej i z większą częstotliwością. Na Śląsku modernizacją objętych jest ok. 600 km torów. PLK już przeznaczyły na ten cel ponad 2,5 mld zł, a w najbliższych latach planują zrealizować inwestycje za 9 mld zł
PRZECZYTAJpociągów wyniesie 100 km/h. Po modernizacji na stacji Łódź Widzew będzie znajdowało się 10 torów, z czego 6 przeznaczonych będzie dla pociągów pasażerskich, 2 dla ruchu towarowego, a ostatnie 2 do obsługi technicznej [...] Linie Kolejowe S.A. widoczne są duże zmiany. Wykonawca rozebrał już ponad 38 km torów, a docelowo wymienionych ma być niemal 49 km. 14 czerwca do użytku oddana zostanie część zmodernizowanych i nowo położonych [...] rozjazdami i siecią trakcyjną oraz nowy peron. Dzień później zostaną zamknięte stare perony - nr 1 i 2 - wraz z przyległymi do nich torami. Ruch pociągów zostanie przeniesiony na nowe tory i nowy peron,
PRZECZYTAJWygodne przejście podziemne Na bydgoskiej stacji całkowicie wyremontowano przejście podziemne do peronów 2,3,4,5. Usunięto starą okładzinę ścian i obecnie w jej miejscu są teraz trwałe i estetyczne płyty granitowe [...] oznakowanie m.in. piktogramy, wskazujące drogę. W ramach modernizacji peronów PLK wymieniły również ponad 3 km toru. Na modernizację peronów PLK przeznaczyły 54 mln zł. Prowadzone prace współfinansowane są przez
PRZECZYTAJPoprawa bezpieczeństwa na E 59
24.04.2013
będzie dostosowanie linii do prędkości 160km/h w ruchu pasażerskim oraz do 120km/h w towarowym, przy nacisku na oś 221 kN. z elementami rozwiązań dla prędkości do 200 km/h. Linia E 59 jest fragmentem między [...] 59 na odcinku Wrocław – Poznań, etap III, odcinek Czempiń – Poznań". Wartość inwestycji przekracza 2,4 miliardy złotych. Informacje dla mediów: Mirosław Siemieniec rzecznik prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe
PRZECZYTAJGrabiszyn – stacja Skokowa - 36,5 km, stacja Żmigród – granica woj. dolnośląskiego – 13,3 km, a także realizacja robót w ramach uzupełnienia na odcinku Skokowa Żmigród – 8,2km. (tj. budowa ekranów akustycznych [...] Faza I projektu polega na dostosowaniu linii kolejowej do prędkości V=160 km/h wraz z elementami rozwiązań dla prędkości V=200 km/h w części dotyczącej układu geometrycznego torów, przystosowania obiektów [...] Zakres modernizacji odcinka w ramach I fazy obejmuje wprowadzenie prędkości 160 km/h dla pociągów pasażerskich i 120 km/h dla pociągów towarowych, skrócenie od 30 do 60 minut czasu jazdy pociągów w ruchu
PRZECZYTAJGrabiszyn – stacja Skokowa - 36,5 km, stacja Żmigród – granica woj. dolnośląskiego – 13,3 km, a także realizacja robót w ramach uzupełnienia na odcinku Skokowa Żmigród – 8,2km. (tj. budowa ekranów akustycznych [...] Faza I projektu polega na dostosowaniu linii kolejowej do prędkości V=160 km/h wraz z elementami rozwiązań dla prędkości V=200 km/h w części dotyczącej układu geometrycznego torów, przystosowania obiektów [...] Zakres modernizacji odcinka w ramach I fazy obejmuje wprowadzenie prędkości 160 km/h dla pociągów pasażerskich i 120 km/h dla pociągów towarowych, skrócenie od 30 do 60 minut czasu jazdy pociągów w ruchu
PRZECZYTAJzespołów pogotowia technicznego. Wózki motorowe dowiozą pracowników na pilne akcje z prędkością nawet 100 km/h. Oprzyrządowanie m.in. w żuraw do wyładunku materiałów z ramieniem ponad 12 m i udźwigu blisko 1600 [...] kg, pozwoli efektywnie wyładować materiały i sprzęt. Platforma do ich przewozu ma powierzchnię 11 m2. Zimą dodatkowe elementy wyposażenia pozwolą odśnieżyć tor np. przed naprawą. – Coraz liczniejszy nowoczesny [...] i jedna podbijarka rozjazdów. Park maszynowy PLK zasili także profilarka tłucznia. Projekt POIiŚ 5.2-10 pn. „Poprawa bezpieczeństwa ruchu kolejowego poprzez zakup specjalistycznego sprzętu technicznego”
PRZECZYTAJ