• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy xix. Rezultatów: 46, czas wyszukiwania 5 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/krakow-szybsze-pociagi-i-historyczne-detale-6026

Kraków – Szybsze pociągi i historyczne detale

18.08.2021

zabytkowych przęseł, wyeksponowane w nowym otoczeniu. W niezmienionej formie tory utrzymywać będzie XIX-wieczny wiadukt nad ul. Miodową . Zbudowany z piaskowca obiekt powstał przeszło 165 lat temu. By zmieścić

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/poszerzony-wiadukt-zapewni-dobre-podroze-w-krakowie-3930

Poszerzony wiadukt zapewni dobre podróże w Krakowie

27.09.2018

nowe tory. Pierwsze pociągi pojadą po nich w połowie przyszłego roku. Wtedy ruszy renowacja starszej, XIX-wiecznej, części wiaduktu. 1 października rano przywrócony zostanie ruch samochodowy na ul. Grzegórzeckiej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/katarzyna-nowoczesna-maszyna-konczy-drazenie-tunelu-na-dolnym-slasku-8673

Katarzyna – nowoczesna maszyna – kończy drążenie tunelu na Dolnym Śląsku

07.09.2023

łącznicach” przewidywane jest obecnie na II kw. 2024 r. Tunel trzciński to ok. 300 m obiekt z połowy XIX wieku. Znajduje się pod wzniesieniem na terenie Wzgórz Dziwiszowskich, kilkanaście kilometrów od Jeleniej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/katarzyna-drazy-juz-tunel-kolejowy-na-dolnym-slasku-8292

Katarzyna drąży już tunel kolejowy na Dolnym Śląsku

11.05.2023

połączeń kolejowych na trasie Wrocław – Jelenia Góra. Środki budżetowe przeznaczone na przebudowę XIX w. obiektu pozwolą na lepsze wykorzystanie kolei, najbardziej ekologicznego środka transportu. To istotne [...] dostępne z wyprzedzeniem na peronach i na Portalu Pasażera. Tunel trzciński to ok. 300 m obiekt z połowy XIX wieku. Znajduje się pod wzniesieniem na terenie Wzgórz Dziwiszowskich, kilkanaście kilometrów od Jeleniej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dolny-slask-dla-wiekszych-mozliwosci-kolei-plk-sa-rozpoczynaja-prace-w-tunelu-w-trzcinsku-8063

Dolny Śląsk: dla większych możliwości kolei PLK S.A. rozpoczynają prace w tunelu w Trzcińsku

10.03.2023

łącznicach” przewidywane jest obecnie w IV kw. 2024 r. Tunel trzciński to trzystumetrowy obiekt z połowy XIX wieku. Obiekt, wykorzystywany w ruchu pasażerskim i towarowym m.in. do obsługi kopalni odkrywkowych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/z-duzych-torow-na-male-oraz-do-muzeow-7337

Z „dużych” torów na „małe” oraz do muzeów

23.08.2022

kolejowej nr 281. Po renowacji semafor zostanie umieszczony na terenie zabytkowej, odrestaurowanej XIX-wiecznej Kaflarni w Zdunach. Jesienią zostanie tam uruchomiony zdunowski Ośrodek Kultury. Sprzęt od

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-dla-ochrony-kolejowego-dziedzictwa-3253

PLK dla ochrony kolejowego dziedzictwa

15.12.2016

trafi fragment dźwigara zabytkowego mostu kolejowego na rzece Wisłoka, który wzniesiono w latach 50. XIX wieku w ramach budowy linii kolejowej arcyksięcia Karola Ludwika. Most nie doznał uszczerbku zarówno

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/sprawne-podroze-koszalinska-waskotorowka-dzieki-plk-sa-8621

Sprawne podróże koszalińską wąskotorówką dzięki PLK SA

09.08.2023

ie remontu torów na szlaku Manowo - Rosnowo. Szyny na tym odcinku pochodzą w większości jeszcze z XIX w. Wykonanie prac, planowanych na październik/listopad br. zapewni Towarzystwu utrzymanie sprawnych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-sa-wspieraja-edukacje-kolejowa-podpisanie-umowy-z-warszawska-kolejowka-10677

PLK SA wspierają edukację kolejową – podpisanie umowy z warszawską „Kolejówką”

25.04.2025

SA. Technikum nr 7 to pierwsza szkoła kolejowa utworzona na ziemiach polskich – jej historia sięga XIX wieku, a działalność edukacyjna prowadzona jest nieprzerwanie do dziś. Symboliczne rozpoczęcie współpracy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/sprawne-przeprawy-nie-waskie-gardla-efekt-modernizacji-mostow-2974

Sprawne przeprawy nie „wąskie gardła” – efekt modernizacji mostów

02.01.2016

to najdłuższy most kolejowy we Wrocławiu. Pierwotna przeprawa została wybudowana w drugiej połowie XIX w., a po wojnie, w latach 1947-61, przeprowadzono jej odbudowę. Mostem biegną dwa tory na niezależnej

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona12345Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 21 do 30 z 46.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook