• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy teraa. Rezultatów: 182, czas wyszukiwania 4 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wszystkie-przetargi-na-linie-warszawa-radom-ogloszone-2910

Wszystkie przetargi na linię Warszawa – Radom ogłoszone

16.10.2015

oświetlenie oraz system informacji pasażerskiej. Do dyspozycji jest także drugi, tymczasowy peron. Teraz prace skupiają się przy dwóch pozostałych. Kończy się rozbiórka pozostałej części torów w obrębie [...] strony miasta. Będzie ono wyposażone w windy co ułatwi osobom niepełnosprawnym przejście na perony. Teraz ruch pasażerski prowadzony jest przejściem tymczasowym. Formuła tego przejścia została opracowana

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-odkrywana-na-nowo-3527

Kolej odkrywana na nowo

02.11.2017

Trzciana na linii nr 91. Podczas modernizacji linii zostały zastąpione nowocześniejszym sprzętem. Teraz będą cennym źródłem wiedzy o branży kolejowej dla wszystkich jej miłośników. PLK działają także na

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-perony-na-stacji-miekinia-miedzy-wroclawiem-a-legnica-758

Nowe perony na stacji Miękinia między Wrocławiem a Legnicą

19.04.2010

ofercie adresowanej m.in. do inwestorów podkreśla bliskość kolejowej trasy E 30 Wrocław - Legnica. Teraz dodatkowym atutem staje sie również modernizowana stacja. Inwestycja PKP Polskie Linie Kolejowe S

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowoczesnie-w-sulikowie-692

Nowocześnie w Sulikowie

30.12.2009

odwzorowania MOR-1 Zakładów Automatyki "KOMBUD" S.A. Urządzenia sterowania ruchem kolejowym mają teraz odwzorowanie na monitorach z kontrolą torów i rozjazdów za pomocą liczników osi. Działa również j

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/miedzynarodowa-konferencja-pionu-infrastruktury-kolei-tzw-grupy-wyszehradzkiej-208

Międzynarodowa konferencja pionu infrastruktury kolei tzw. Grupy Wyszehradzkiej

13.06.2007

możliwość zobaczyć stare rozwiązania w konstrukcji i układach torowych w dawnych kopalniach srebra. Teraz, goście odbyli rejs statkiem po Kanale Elbląskim, z unikalnym w Europie ciągiem pochylni torowych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szlifowanie-i-podbijanie-brzegu-997

Szlifowanie i podbijanie Brzegu

14.10.2010

Specjalistyczne maszyny podbijają teraz tory. Snopy iskier towarzyszyły szlifowaniu szyn. To zakres ostatnich prac na stacji Brzeg. Pasażerowie już od kilku tygodni korzystają ze zmodernizowanych peronów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/montaz-wyswietlaczy-znika-warszawa-wola-1647

Montaż wyświetlaczy. Znika Warszawa Wola

11.05.2012

Warszawa Wschodnia wiszą już nowe wyświetlacze. Ulokowane są na peronach i w przejściach podziemnych. Teraz ekipy wykonawcy sprawdzają parametry poszczególnych urządzeń. Rozpoczyna się demontaż dotychczasowego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/zapraszamy-na-kolejowa-noc-muzeow-1285

Zapraszamy na Kolejową Noc Muzeów

10.05.2011

pasażerów pociągu z Łodzi Zobacz program imprezy dla pasażerów pociągu z Warszawy UWAGA KONKURS! Już teraz nasza spółka PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. ma do rozdania 10 wejściówek na Kolejową Noc Muzeów dla

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/koleja-krocej-niz-samochodem-autobusem-i-samolotem-to-efekt-wielomiliardowych-inwestycji-pkp-plk-2694

Koleją krócej niż samochodem, autobusem i samolotem. To efekt wielomiliardowych inwestycji PKP PLK

29.12.2014

2 godziny i 59 minut. Szybciej podróżujemy także z Trójmiasta na Hel. Najszybsze pociągi pokonują teraz ten odcinek w 1 godzinę 23 minuty, osiągając prędkość do 100 km/h. Krócej do Wrocławia, Częstochowy [...] do Wrocławia czas przejazdu skrócił się z 5 do 3 godzin, a podróż z Częstochowy do Wrocławia trwa teraz około 1,5 godziny. Łódź – Warszawa w 70 minut PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. zakończyły najważniejszą

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/z-wroclawia-do-zgorzelca-elektrycznym-pociagiem-w-1-godzine-i-40-minut-4468

Z Wrocławia do Zgorzelca elektrycznym pociągiem, w 1 godzinę i 40 minut

12.12.2019

pociągów. Dotychczas brak trakcji elektrycznej wymagał zmiany lokomotyw i wydłużał czas przejazdu. Teraz skrócony może być czas przejazdu i zwiększona przepustowość linii. Na 27-kilometrowym zelektryfikowanym

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona12345678910...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 21 do 30 z 182.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook