Wyniki wyszukiwania
Kolejowe S.A. Biura Dróg Kolejowych i Biura Energetyki, Centrum Realizacji Inwestycji, Centrum Dużych Prędkości i Zakładów Linii Kolejowych z Tarnowskich Gór, Sosnowca, Krakowa, Wałbrzycha, Częstochowy oraz Zakładu
PRZECZYTAJwszystkim inwestycja w przyszłość polskiej kolei. Dzięki środkom z Krajowego Planu Odbudowy zwiększamy prędkość pociągów, skracamy czas przejazdu i podnosimy komfort podróży dla tysięcy pasażerów korzystających [...] nowoczesnej, szybkiej i bezpiecznej kolei. Dzięki pracom na odcinku Koluszki–Częstochowa zwiększymy prędkość do 160 km/h i poprawimy przepustowość. Podróżni zyskają nowy standard podróżowania. Będzie lepsza [...] 4 mosty m.in. nad rzekami: Wolbórka i Widzówka oraz wiadukt nad ul. Meliorantów w Częstochowie. Prędkość pociągów na szlakach objętych pracami wzrośnie ze 120 km/h do 160 km/h. Zwiększy się poziom efektywności
PRZECZYTAJWersja filmu z audiodeskrypcją dla osób niewidomych i niedowidzących pod linkiem: https://youtu.be/-jFO3kPgNC0
PRZECZYTAJmaszyn torowych. Dużą popularnością cieszył się folder informacyjny na temat budowy linii dużych prędkości łączącej Warszawę z Poznaniem i Wrocławiem oraz informacje na temat modernizacji podstawowych ciągów
PRZECZYTAJPociągi jeżdżą już z większą prędkością – do 80 km/h na trasie od posterunku odgałęźnego Dorota w Sosnowcu do Mysłowic Brzezinki. W ramach zadania wymieniliśmy ponad 17 km torów i sieci trakcyjnej. Wy
PRZECZYTAJBiskupice - Maciejów Północny. Pociągi towarowe jeżdżą z prędkością do 100 km/h – to trzykrotnie szybciej niż przed modernizacją, kiedy jeździły z prędkością 30 km/h. Jednocześnie, mimo szybszej jazdy składów
PRZECZYTAJuruchomiono projekt, z naklejki skorzystano już 417 razy. W 30 przypadkach zastosowano ograniczenie prędkości pociągów i polecenie ostrożnej jazdy dla maszynisty, a w 24, aby nie doszło do tragedii, kolejarze
PRZECZYTAJpociągów o długości do 400 m, jeżdżących z prędkością do 160 km/h oraz prowadzenia pociągów towarowych o długości do 750 m (120 osi) i ciężarze 3200 t z prędkością do 120 km/h. W rezultacie modernizacji korytarz
PRZECZYTAJ2000. Realizacja projektu możliwa jest w latach 2011/12. Przyczyni się do likwidacji ograniczeń prędkości i skrócenia przejazdu o ok. 30-40 min. Zakładane są efekty o charakterze ekonomicznym, społecznym
PRZECZYTAJZielona Góra i Sulechów, wyeliminowaniu konieczności zmiany kierunku jazdy pociągów oraz podniesieniu prędkości do 100 km/h, czas ich jazdy zostanie skrócony o około 33 min. Modernizacja finansowana jest przez
PRZECZYTAJ