Wyniki wyszukiwania
poinformują w oddzielnych komunikatach prasowych oraz podczas konferencji planowanej w pierwszej połowie października. Informacje dla mediów: Maciej Dutkiewicz Rzecznik Prasowy Centrum Realizacji Inwestycji
PRZECZYTAJrozpoczną się w maju. – Jeśli pozwolenie na budowę zostanie przez wojewodę małopolskiego wydane do połowy kwietnia (z rygorem natychmiastowej wykonalności), to wykonawca planuje wejść na plac budowy – na
PRZECZYTAJa łącznie 16 dwupoziomowych skrzyżowań. Udostępnienie kolejnych zaplanowano jeszcze w pierwszej połowie 2012 roku. Wybudowane wiadukty pozwalają na likwidację przejazdów w poziomie szyn, co oznacza po
PRZECZYTAJa łącznie 16 dwupoziomowych skrzyżowań. Udostępnienie 10 z nich zaplanowano jeszcze w pierwszej połowie 2012 roku. Wybudowane wiadukty pozwalają na likwidację przejazdów w poziomie szyn, co oznacza po
PRZECZYTAJpociągi towarowe będą mogły jeździć z prędkością 100 km/h, a czas jazdy do portu skróci się o ponad połowę. Ważnym efektem inwestycji będzie również możliwość wjazdu na linię cięższych pociągów niż dotychczas
PRZECZYTAJStacja Katowice będzie czwartą w Polsce tak dużą stacją w pełni zakrytą halą peronową. Już od połowy roku pasażerowie korzystają z zadaszonego peronu numer 2. Obecnie PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. kończą
PRZECZYTAJRzeszów. Remont kładki skrócił drogę.
28.08.2012
Przejściu ma też nowe oświetlenie. Po pięciu miesiącach remontu droga „przez stację” znów jest o połowę krótsza. Prace trwały od kwietnia. Kosztowały prawie milion złotych. Mirosław Siemieniec Rzecznik
PRZECZYTAJMonitoring jesiennych torów w Wielkopolsce
18.10.2012
h. W województwie wielkopolskim było dotychczas 18 wypadków, w tym 16 śmiertelnych. W pierwszej połowie 2012 r. w Polsce doszło do 200 takich zdarzeń. Ich efektem stały się opóźnienia ponad 3 400 pociągów
PRZECZYTAJPrzejściem przez tory
16.10.2012
doprowadziło w pierwszej połowie 2012 r. do trzech wypadków śmiertelnych. Tragedie na torach skutkowały opóźnieniem kilkunastu pociągów oraz angażowaniem służb publicznych. W pierwszej połowie br. na polskich torach
PRZECZYTAJę i wymianę urządzeń sterowania ruchem kolejowym i diagnostyki; zostanie zakończony w pierwszej połowie 2013 roku. Prace na całej linii Warszawa – Gdynia zakończą się w 2014 roku, a ich efektem będzie
PRZECZYTAJ