• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy gsm. Rezultatów: 82, czas wyszukiwania 5 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/system-ertms-zaproszenie-na-spotkanie-463

System ERTMS-zaproszenie na spotkanie

03.11.2008

A. – w zakresie systemu ERTMS/ETCS Telekomunikacja Kolejowa Sp. z o.o. – w zakresie systemu ERTMS/GSM-R. Szanowni Państwo, W związku z zakończeniem prac nad przygotowaniem dokumentacji przetargowej dla

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejny-etap-rozbudowy-systemu-ertms-gsm-r-w-polsce-982

Kolejny etap rozbudowy systemu ERTMS/GSM-R w Polsce

01.10.2010

ERTMS/GSM-R dla różnych wariantów eksploatacyjnych” , składającej się z następujących raportów: 1. RAPORT A – Analiza zasad prowadzenia ruchu w okresie migracji i po migracji do systemu ERTMS/GSM-R w Europie; [...] pt.: „Koncepcja utrzymania i eksploatacji sieci GSM-R” , obejmującej 4 raporty: 1. RAPORT A – Zdefiniowanie modeli utrzymania i eksploatacji systemu GSM-R wraz z ich analizą ekonomiczno-finansową (analiza [...] eksploatacji sieci GSM-R wraz z uzasadnieniem; 3. RAPORT C - Koncepcja planu eksploatacyjnego i polityki utrzymaniowej PKP PLK S.A. na podstawie wybranego modelu utrzymania i eksploatacji systemu GSM-R; 4. RAPORT

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-w-zarzadzie-platformy-ds-wdrazania-ertms-2967

PLK w zarządzie Platformy ds. Wdrażania ERTMS

23.12.2015

ego Systemu Sterowania Pociągiem (ETCS) i Globalnego Systemu Kolejowej Radiokomunikacji Ruchomej (GSM-R). Jego kandydatura wysunięta przez Wspólnotę Kolei Europejskich oraz Zarządców Infrastruktury Kolejowej [...] w poszczególnych krajach, a następnie studium dalszego rozwoju stosowanego dziś systemu łączności GSM-R. Zarząd Platformy, którego decyzje będą miały wpływ na plany rozwoju systemu ERTMS, jest z punktu [...] Centralnej Magistrali Kolejowej, a także finalizują pilotażowe wdrożenie systemu ETCS poziom 2 wraz z GSM-R na linii E30 na odcinku Legnica – Węgliniec – Bielawa Dolna. W najbliższych 10 latach narodowy zarządca

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pierwsze-w-polsce-testy-ertms-poziomu-drugiego-2497

Pierwsze w Polsce testy ERTMS poziomu drugiego

01.07.2014

prowadzącego pojazd. Druga część ERTMS to cyfrowy system kolejowej komunikacji GSM-R, który –wykorzystując standard systemu GSM – używany jest, zarówno do komunikacji głosowej dla pracowników kolei (dyżurnych [...] wszystkich sygnałów i ostrzeżeń znajdujących się przy torze. Zadanie to przejmują urządzenia ETCS i GSM-R, dzięki którym maszynista całą sytuację ruchową na linii kolejowej może śledzić na monitorze w kabinie [...] ramach projektu „Modernizacja Linii Kolejowej E 30, etap II. Pilotażowe wdrożenie ERTMS/ETCS i ERTMS/GSM-R w Polsce na odcinku Legnica – Węgliniec – Bielawa Dolna” POIiŚ 7.1-15.1. współfinansowanego przez

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-toruje-droge-nowoczesnym-technologiom-miedzy-legnica-a-opolem-2482

PLK toruje drogę nowoczesnym technologiom między Legnicą a Opolem

25.06.2014

prowadzącego pojazd. Druga część ERTMS to cyfrowy system kolejowej komunikacji GSM-R, który – wykorzystując standard systemu GSM – używany jest, zarówno do komunikacji głosowej dla pracowników kolei (dyżurnych [...] kolejowej E30 na odcinku Legnica – Wrocław – Opole stanie 16 obiektów radiokomunikacyjnych systemu GSM-R. W skład każdego z nich będzie wchodzić wieża oraz kontener z urządzeniami, które umożliwią komunikację [...] wszystkich sygnałów i ostrzeżeń znajdujących się przy torze. Zadanie to przejmują urządzenia ETCS i GSM-R, dzięki którym kierujący pociągiem całą sytuację ruchową na linii kolejowej może śledzić na monitorze

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dni-otwarte-funduszy-europejskich-z-plk-sa-8298

Dni Otwarte Funduszy Europejskich z PLK SA

12.05.2023

dzieci i młodzieży. Wydarzenie realizowane w ramach projektów: „Budowa infrastruktury systemu ERTMS/GSM-R na liniach kolejowych PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. w ramach NPW ERTMS”, „Poprawa bezpieczeństwa

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/cyfrowa-rewolucja-na-kolei-2646

Cyfrowa rewolucja na kolei

15.10.2014

dyrektor projektu, PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Serce systemu GSM-R w Warszawie W ramach projektu pilotażowego wdrożenia systemu GSM-R na linii E 30 powstały dwie mobilne centrale telefoniczne (MSC) [...] urządzeniami pokładowymi ETCS i GSM-R. Testy dotyczą poprawności działania systemu ETCS, zaś pracownicy PLK okresowo wykonują pomiary poziomu pokrycia radiowego sygnałem GSM-R szlaku linii E 30. Przeprowadzone [...] Program budowy kolejowej sieci transmisji danych GSM-R rozpoczął się wdrożeniem elementów jej systemu na odcinku magistrali E 30, między Bielawą Dolną a Legnicą. Powstały tam nie tylko maszty i nadajniki

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/cmk-w-wojewodztwie-lodzkim-ruszyla-przebudowa-mostow-i-wiaduktow-5505

CMK – w województwie łódzkim ruszyła przebudowa mostów i wiaduktów

19.03.2021

w poziomie szyn. Na koniec 2023 r., po wykonaniu niezbędnych prac oraz uruchomieniu systemu ERTMS/GSM-R oraz systemu ETCS poziom 2, na linii CMK planowany jest przejazd z prędkością do 250 km/h.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-wiadukty-i-mosty-na-cmk-po-testach-stutonowych-lokomotyw-5867

Nowe wiadukty i mosty na CMK po testach stutonowych lokomotyw

02.07.2021

kierunku Krakowa Na koniec 2023 r., po wykonaniu niezbędnych prac oraz uruchomieniu systemu ERTMS/GSM-R oraz systemu ETCS poziomu 2, na linii CMK planowany jest przejazd pociągów z prędkością do 250 km/h

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lokomotywy-sprawdzily-mosty-i-wiadukty-na-cmk-po-modernizacji-5195

Lokomotywy sprawdziły mosty i wiadukty na CMK po modernizacji

03.12.2020

wykonaniu wszystkich zaplanowanych prac na Centralnej Magistrali Kolejowej oraz uruchomieniu systemu GSM-R i systemu ETCS poziom 2, na linii CMK planowany jest przejazd z prędkością do 250 km/h. CMK zapewnia

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona123456789Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 21 do 30 z 82.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook