Wyniki wyszukiwania
Coraz szybciej Nadodrzanką
18.02.2015
finansowane są z budżetu państwa i środków własnych PLK. Rewitalizacja całej trasy zakończy się w 2016 roku. Łączny koszt dotychczasowych prac to około 600 mln zł. Modernizacja linii kolejowej nr 273 zwanej
PRZECZYTAJWarszawa: PLK wyremontuje Most Gdański
23.02.2015
wspólnie z przewoźnikami przygotuje rozkład jazdy na czas prac. Planowane zakończenie robót to listopad 2016 r. Przetarg na remont mostu został ogłoszony 20 lutego br. Prace będą finansowane ze środków PLK oraz
PRZECZYTAJinwestycji są na finiszu – trwa remont ostatniego peronu w Łazach i ostatnie prace na linii nr 133. Na 2016 r. zaplanowano remont trasy łączącej Zawiercie z Częstochową, co pozwoli wykorzystać w pełni efekty
PRZECZYTAJprojektu PLK zabezpieczyły prawie 50 milionów złotych. Zakończenie prac planowane jest w połowie 2016 roku. Kolejne inwestycje dodatkowo skrócą podróż pod Giewont Połączenie linii 97 i 98 to nie jedyna [...] oraz modernizacji linii Chabówka – Nowy Sącz. Dzięki tej inwestycji możliwej do realizacji w latach 2016 - 2021 podróż z Krakowa do Zakopanego skróci się do ok. 2 godzin. Kontakt dla mediów: Dorota Szalacha
PRZECZYTAJtrakcyjnej. Stacja przyjazna wszystkim pasażerom Po zakończeniu modernizacji, na przełomie 2015 i 2016 roku radomska stacja kolejowa będzie w pełni dostępna dla pasażerów o ograniczonej mobilności, którzy
PRZECZYTAJtorów i budową peronu zostaną zakończone latem. Pierwsze pociągi na nowym szlaku pojadą na początku 2016 roku. Inwestycja za 61 milionów złotych W ramach inwestycji Polskie Linie Kolejowe zbudują 1,6 km
PRZECZYTAJKatowice – Gliwice PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. planują przed wprowadzeniem nowego rozkładu jazdy 2015/2016. Kontakt dla mediów: Jacek Karniewski Zespół prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. rzecznik@plk-sa
PRZECZYTAJKolejnym będzie wyremontowanie drugiej części mostu. Realizacja tego przedsięwzięcia jest przewidziana na 2016 rok. Remont mostu kolejowego w Starołęce jest częścią dużego projektu modernizacyjnego na trasie kolejowej
PRZECZYTAJzabezpieczenie antykorozyjne. Koszt prac to niemal 2 mln zł. Kolejne etapy remontu będą prowadzone do 2016 roku. Po wykonaniu robót pociągi towarowe jadące przez most przyspieszą z 30 km/h do 60 km/h. Obecnie
PRZECZYTAJśrodków unijnych, z perspektywy finansowej 2007-13. Pozostałe 2 mld zł to środki krajowe. W latach 2016 - 2023 na inwestycje w sieć kolejową przeznaczymy ponad 50 mld zł. Każdego roku, wykorzystując również [...] pociągów do 160 km/h i skrócenie czas podróży. Przyśpieszenie na kolejnych trasach Na przełomie 2015 i 2016 roku pasażerowie pojadą szybciej pociągiem na kolejnych trasach. To efekt inwestycji, które PLK zakończyły
PRZECZYTAJ