• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy Modernizacja. Rezultatów: 3092, czas wyszukiwania 19 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-perony-na-trasie-z-siedlec-do-terespola-2579

Nowe perony na trasie z Siedlec do Terespola

06.08.2014

kostkę brukową i przygotowuje się do instalacji wiat – dodaje. PLK zaplanowały w Łukowie również modernizację dwóch przejazdów. Prace przy ul. Wschodniej są zakończone, a wykonawca przygotowuje się do finalnych [...] finalnych odbiorów. Następnie rozpoczną się prace przy ul. Jana Pawła II. W ramach modernizacji w Łukowie powstaje także nowy wiadukt w ciągu ul. Międzyrzeckiej, który usprawni ruch kolejowy i drogowy. [...] Międzyrzecu pojawi się także nowoczesny system nagłośnienia. W Siedlcach rośnie tunel drogowy W ramach modernizacji linii trwają również intensywne roboty w Siedlcach. Rozpoczął się już remont wiaduktu przy ul

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-technologie-usprawniaja-zarzadzanie-w-plk-2531

Nowe technologie usprawniają zarządzanie w PLK

16.07.2014

dostępnych na platformie SAP HANA. - W najbliższych latach w ramach funduszy strukturalnych na modernizację i rozbudowę polskich linii kolejowych zostaną przeznaczone wielomiliardowe środki. Tym ważniejsze

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-tory-do-opola-2294

Nowe tory do Opola

12.03.2014

podróżujących pozytywnie wpłynie też wyremontowanie przejść podziemnych i wiat peronowych oraz modernizacja oświetlenia. Zakończenie projektu, obejmującego odcinek o długości około 35 km, zaplanowane jest

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-przejscia-podziemne-i-wiadukty-na-trasie-warszawa-skierniewice-2290

Nowe przejścia podziemne i wiadukty na trasie Warszawa – Skierniewice

11.03.2014

Na stacji w Grodzisku Mazowieckim w szybkim tempie toczą się prace przy budowie podziemnego przejścia dla pieszych, które połączy rozdzielone torami dwie części miasta. Część przejścia osiągnęła już s

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-oblicze-stacji-w-pyskowicach-2146

Nowe oblicze stacji w Pyskowicach

19.12.2013

Prace objęły rozbiórkę istniejących peronów, odbudowę ścianek i krawędzi peronowych oraz wymianę nawierzchni peronów na długości 220 metrów. Obecnie krawędzie peronowe posiadają na szerokości pasa bez

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/piec-stacji-na-nowo-wiecej-pociagow-do-warszawy-2725

Pięć stacji na nowo – więcej pociągów do Warszawy

10.02.2015

będzie polegała m.in. na wymianie rozjazdów co zapewni wyższą prędkość pociągów. Roboty obejmą modernizację systemów sterowania ruchem kolejowym oraz budowę dodatkowych torów pozwalających zmienić kierunek

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-perony-na-trasie-siedlce-terespol-2678

Nowe perony na trasie Siedlce – Terespol

28.11.2014

Podlaskim. Koszt współfinansowanego z unijnych środków drugiego etapu modernizacji tej linii to ponad 500 mln zł. Projekt zakłada modernizację lub rozbudowę na odcinku Siedlce – Terespol: 9 peronów, 4 wiaduktów [...] całym kraju zostanie przekazanych w użytkowanie podróżnym do końca 2014 roku. W ramach projektu modernizacji linii kolejowej E 20 / CE 20, działania trwają na trasie między Siedlcami a Terespolem, gdzie [...] roku oddanych zostanie kolejnych 80. To efekty największego w historii polskich kolei programu modernizacji sieci kolejowej realizowanego przez PLK, który do końca 2015 roku zakłada unowocześnienie łącznie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plan-dla-nowego-polaczenia-do-zakopanego-1937

Plan dla nowego połączenia do Zakopanego

15.05.2013

oszacowaniu kosztów budowy nowych torów na trasie Podłęże – Szczyrzyc – Tymbark/Mszana Dolna i modernizacji linii Chabówka – Nowy Sącz. Studium wykonalności, po wskazaniu modelu finansowego, w którym inwestycja

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/objazdy-przygotowane-wiadukty-do-rozbiorki-3386

Objazdy przygotowane – wiadukty do rozbiórki

25.05.2017

Wykonawca wyciął krzewy i drzewa w pasie bezpieczeństwa. Równolegle zgromadzone zostały materiały do modernizacji: 20 km szyn, 12,5 tysiąca podkładów oraz 30 tysięcy ton żwiru, piachu i tłucznia. Planowe zmiany [...] znaczenie dla dalszych inwestycji w Warszawie. Będzie intensywniej wykorzystywana od rozpoczęcia modernizacji odcinka między Warszawą Wschodnią a Warszawą Zachodnią. W minionym roku zakończono pierwszy etap

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pociagami-z-obornik-wielkopolskich-do-pily-3955

Pociągami z Obornik Wielkopolskich do Piły

12.10.2018

. Obejmuje m.in. modernizację 134 km torów i budowę 4 nowych przystanków: Poznań Podolany, Złotniki Grzybowe, Złotkowo i Bogdanowo. Budowa lub przebudowa 34 peronów oraz modernizacja torów znacząco podniosą [...] Pociągi pasażerskie pojadą z prędkością maksymalną do 120 km/h a towarowe do 80 km/h. Po zakończeniu modernizacji czas podróży pociągiem z Poznania do Piły będzie trwał ok. 80 min zamiast wcześniejszych 120 min

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...294295296297298299300301302303...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 2981 do 2990 z 3092.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook