Wyniki wyszukiwania
, która określi możliwości techniczne, zakres oraz szacunkowe koszty przedsięwzięcia. Koncepcja zakłada możliwość budowy linii, która połączy linie kolejowe nr 77 Bąkowiec – Kozienice i nr 76 Janików –
PRZECZYTAJZawady (nr 69) oraz ok. 12,5 km linii na odcinku Zawada – Zamość Szopinek (nr 72). Wybrany wariant zakłada przebudowę peronów na ośmiu stacjach i przystankach. Prędkość pociągów ma się zwiększyć do 120 km/h
PRZECZYTAJkolejowej E 30 na odcinku Kędzierzyn Koźle – Opole Zachodnie”, projekt i roboty wykonają Krakowskie Zakładami Automatyki S.A. Zadanie obejmuje pięć stacji: Opole Groszowice, Przywory Opolskie, Górażdże, Gogolin
PRZECZYTAJkwietnia 2019 r. umowa o wartości 6,5 mln zł z Konsorcjum, którego liderem jest BBF Sp. z o.o., o, zakłada przygotowanie projektu remontu linii oraz pozyskanie niezbędnych dokumentów do uzyskania decyzji
PRZECZYTAJzł netto. Finansowanie ze środków budżetowych. Zadanie zostanie zrealizowane przez konsorcjum firm Zakład Robót Komunikacyjnych DOM w Poznaniu, E=R=G Polska oraz ALUSTA. Dla lepszych podróży z Łodzi do Kutna
PRZECZYTAJ- Dzięki decyzjom rządu kolej w Polsce odzyskuje zaufanie pasażerów i staje się atrakcyjna dla przewoźników. Już w 2021/2022 będziemy mieli do czynienia z zupełnie inną jakością transportu kolejowego,
PRZECZYTAJWystawa w wagonie, urządzenia do muzeum
02.05.2017
ły w kolejowych paradach. Podobną funkcję będzie pełniło pięć byłych już wagonów mieszkalnych z Zakładu Maszyn Torowych w Krakowie, które pojechały do Mogileńskiego Stowarzyszenia Miłośników Kolei. Wagony
PRZECZYTAJzarządzania infrastrukturą kolejową, w tym jej utrzymania i remontów na lata 2016-2023”. Program zakłada także niedopuszczenie do dalszej degradacji linii kolejowych powodującej konieczność ich wyłączania
PRZECZYTAJArchitektura”. Budowa przystanku rozpoczęła się latem 2014 r. Generalnym wykonawcą inwestycji był Zakład Techniczno-Budowlany POLBAU Sp. z o. o. 78 połączeń na dobę Codziennie do stacji Kraków Lotnisko
PRZECZYTAJbr. Koszt, prawie 63 mln zł, ponosi budżet państwa oraz PLK. Wykonawcą jest firma STRABAG S.A. i Zakład Robót Kolejowych DOM Poznań. Konsekwentna poprawa sieci kolejowej Remont torów pomiędzy Gnieznem
PRZECZYTAJ