Wyniki wyszukiwania
torów oraz wybudowane dwa dodatkowe tory dalekobieżne od Warszawy Gocławek do Warszawy Wawer. Przygotowane zostanie „wyjście” nowego układu torów od stacji Wawer do Otwocka, które będzie realizowane w
PRZECZYTAJNowe przystanki w Łodzi coraz bliżej
24.03.2020
lepszą obsługę podróżnych. Ułożone są płyty antypoślizgowe, ustawione słupy oświetleniowe oraz przygotowano pochylnię i nowe schody. Wkrótce montowane będą ławki i wiaty. Powstaną również nowe chodniki
PRZECZYTAJDokumentacja, przy wykorzystaniu środków UE z RPO Województwa Kujawsko-Pomorskiego, zostanie przygotowana do końca 2023 r. Inwestycja przewiduje modernizację peronów i przystosowanie niewykorzystywanego
PRZECZYTAJtorami i na drugą stronę miasta. Dostęp do peronów ułatwiają zadaszone pochylnie. Na obiekcie przygotowane zostały ławki, wiaty i gabloty na rozkłady jazdy. Z nowego peronu pasażerowie wygodnie dojadą
PRZECZYTAJem w branży kolejowej, ale także młodymi pracownikami, posiadającymi potrzebne uprawnienia i przygotowanymi do realizacji zleconych zadań. Spółka zatrudnia ponad 500 osób. HISTORIA Historia Spółki zaczęła
PRZECZYTAJmyślą o osobach o ograniczonej możliwości poruszania się przewidziano pochylnię. Obok przystanku przygotowane zostaną stojaki na rowery. – Budowa nowego przystanku w Otominie zwiększa dostępność do kolei
PRZECZYTAJawarii oraz 18 zespołów kolejowego ratownictwa technicznego. Blisko 65 pociągów sieciowych będzie przygotowanych do działań w sytuacji usterek sieci trakcyjnej. Przewidziano lokomotywy osłonowe do pomocy, jeśli
PRZECZYTAJModernizacja linii ograniczyła oddziaływanie kolei na środowisko. Pomyślano również o zwierzętach. Przygotowane zostały odpowiednie przejścia pod torami dla dużych i małych zwierząt. Kolej, jako najbardziej
PRZECZYTAJperony zyskają taki sam standard, jak na przebudowanym odcinku Czyżew – Białystok. Dla podróżnych przygotujemy 6 stacji i 10 przystanków, gdzie powstaną nowoczesne platformy, dostosowane do potrzeb osób o
PRZECZYTAJwykonała tunel na odcinku od przystanku Łódź Koziny do komory wydobywczej przy ul. Skarpowej. Przygotowana nitka połączy główny tunel średnicowy ze stacją Łódź Żabieniec. Maszyna drążąca tunel montowała
PRZECZYTAJ