Wyniki wyszukiwania
informacji pasażerskiej (zapowiedzi głosowe, prezentacja informacji wizualnych) PLK obejmuje obecnie połowę obiektów obsługujących ruch pasażerski (1223 z 2454 lokalizacji). Systemy wraz z infrastrukturą
PRZECZYTAJrealizowane w formule „projektuj i buduj”. Po fazie projektowej, rozpoczęcie budowy przewidziano w II połowie 2022 roku. Zakończenie inwestycji będzie na koniec 2023 r. Lepsze podróże między Łódzkiem a Mazowieckiem
PRZECZYTAJKomfortowa stacja w centrum Gdańska
19.01.2017
projektową i pozwoleniem na budowę. Podpisanie umowy na prace modernizacyjne przewidziane jest w połowie 2017 r. Prace zaplanowano do 2019 r. Przedsięwzięcie współfinansowane jest ze środków UE. Projekt
PRZECZYTAJDyżurni ruchu pracujący na stacji Kraków Główny przeprowadzili się do odnowionego „bocianiego gniazda”. To ostatnie piętro w charakterystycznym budynku nastawni, znajdującym się przy torach, na północ
PRZECZYTAJNa stacji Chojnice przygotowywany jest wykop pod konstrukcję wydłużonego przejścia dla pieszych oraz szybu windowego na peronie nr 2. Po zamontowaniu ścianek szczelnych wydobyta będzie ziemia i przygo
PRZECZYTAJpoinformują w oddzielnych komunikatach prasowych oraz podczas konferencji planowanej w pierwszej połowie października. Informacje dla mediów: Maciej Dutkiewicz Rzecznik Prasowy Centrum Realizacji Inwestycji
PRZECZYTAJInwestycja uwzględnia potrzeby środowiskowe – przygotowane będą 4 przejścia dla małych zwierząt. W połowie 2023 roku możliwe będzie przywrócenie połączeń pomiędzy Ostrołęką a Chorzelami. Ostatni pociąg na
PRZECZYTAJkomputerowe urządzenia sterowania ruchem kolejowym. Prace pomiędzy Ostrołęką a Chorzelami zaplanowano do połowy 2023 roku. Ostatni pociąg na tej linii pojechał w czerwcu 2001 roku. Średnia prędkość na linii wynosiła
PRZECZYTAJh kolejowo - drogowych reaktywowanej linii. Prace pomiędzy Ostrołęką a Chorzelami zaplanowano do połowy 2023 roku. Ostatni pociąg na tej linii pojechał w czerwcu 2001 roku. Średnia prędkość na linii wynosiła
PRZECZYTAJjest 245-metrowy most kolejowy nad Narwią. Prace pomiędzy Ostrołęką a Chorzelami zaplanowano do połowy 2023 roku. Ostatni pociąg na tej linii pojechał w czerwcu 2001 roku. Średnia prędkość na linii wynosiła
PRZECZYTAJ