Wyniki wyszukiwania
zlokalizowane ok. 100 metrów od wiaduktu. Ogłoszenie postępowania przetargowego planowane jest w połowie grudnia 2017 r. – Budowa wiaduktu wraz z drogami dojazdowymi, łącząca dzielnicę Zatorze z centrum
PRZECZYTAJ1,5 godziny krócej z Katowic do Poznania
11.09.2014
transport towarów oraz szybszą podróż. Po zakończeniu obu projektów, które jest planowane na pierwszą połową 2015 roku, parametry techniczne na całej linii Kalety - Kluczbork - Ostrzeszów pozwolą na jazdę pociągów
PRZECZYTAJtowarów. Do 2023 r. planowane są inwestycje za 9 mld zł, poprawiające obsługę śląskiej kolei. W połowie 2016 r. zakończy się przebudowa stacji i dworca w Gliwicach Będą przebudowane dwa przejścia pod torami
PRZECZYTAJpsychologiczne pracownikom, którzy uczestniczyli bądź usuwali skutki zdarzeń. Spółka radykalnie, o ponad połowę, zmniejszyła ilość miejsc, w których stosowana jest jazda na tzw. sygnał zastępczy. Na koniec roku
PRZECZYTAJPonad połowa sieci linii kolejowych Mazowsza zapewnia prędkość 80 – 160 km/h, choć zdarzają się ograniczenia prędkości. Aktualnie realizowana jest modernizacja linii E 65 Warszawa – Gdynia. Trasa objęta
PRZECZYTAJsię. Prace w nowym przejściu podziemnym i oddanie do użytku wind wykonawca planuje zakończyć w połowie roku. Większe bezpieczeństwo w ruchu drogowym i kolejowym oraz sprawną komunikację w mieście umożliwi
PRZECZYTAJZachodnia” wart jest ok. 2 mld zł netto. Zakończenie układania torów i przebudowy peronów przewidziano w połowie 2024 r. Harmonogram zakończenia inwestycji i fazowanie prac zostały uzgodnione z wykonawcą i prz
PRZECZYTAJsterowania ruchem kolejowym i siecią trakcyjną. Wykonawca zrealizował prace rozbiórkowe peronu nr 3, połowy peronu nr 2 oraz torów nr 1 i 3, co umożliwi budowę kolejnych segmentów przejścia pod torami oraz
PRZECZYTAJpracami został już oczyszczony i przebadany archeologicznie. Zasadniczy zakres robót zakończył się w połowie sierpnia br. Obecnie wszystkie obiekty i urządzenia są eksploatowane i poprawiają jakość ruchu kolejowego
PRZECZYTAJpracom PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. pociągi znów pojadą niewykorzystywaną w ruchu pasażerskim od połowy lat 90-tych ubiegłego wieku trasą między Powodowem a Wolsztynem (linia kolejowa Powodowo – Luboń
PRZECZYTAJ